![]() |
[retro]Greenday
wat vinden we daar nou van eigenlijk?
vet? relaxt? sell-outs? |
ik vind ze wel ok, ze spelen al wel eeuwen het zelfde margoed... kwordt r wel vrolijk van
|
Citaat:
kvind dat ze nogal ondergewaarderd worden, tzijn gwoon (bijna) allemaal hele goede liedjes |
Ik vind greenday echt leuk om naar te luisteren, het zijn vrolijke grappige melodietjes en likjes enzo.
Ik zal ze best een keer live willen zien |
vet?
ja relaxt? ja sell-outs? ja, maar dat boeit me niet |
kweenie maar ik vind het een kutband... ik kan niet uitleggen waarom... tis nie omdat ze sellouts zijn wat dat boeit me nie zo veel... ik vind wat ik ken niet echt super origineel en dan vind ik anderen het leuker doen... de muziek spreekt mij gewoon totaal niet aan... net als de vandals...
|
Ach ik blijf Greenday gewoon koel vinden. Dookie vind ik nog steeds het koelst maar ook Warning vind ik echt wel heel leuk, en ik vind ook dat ze redelijk dezelfde stijl hebben behouden hoor.
|
Is dat nu al retro? Ai wat worden we toch oud :p
Voor Dookie geldt een beetje hetzelfde als voor Nevermind, wat mij betreft althans. Herinneringen, en ik luister er eigenlijk nooit meer naar. Andere platen heb ik nooit iets mee gehad. |
Citaat:
|
Ik houd er niet zo van.
|
ik vind ze eigenlijk wel helemaal gewedig ,
mischien ook omdat het 1 van de eerste punk(:confused:)bands is waar ik naar luisterde. Vroeger waren ze wel beter ( dookie vind ik eht beste album) maar warning is ook wel leuk om naar te luisteren Ze hebben gewoon iets waardoor je meteen vrolijk wordt als je naar ze luistert (y) en dat ze sellouts zijn maakt me niet veel uit |
Dookie is een heerlijk poppy punkrock albumpje die ik eerder zo gigantisch veel gedraaid heb dat ik em kan dromen :) .. jeugd sentiment ofzo :)
Warning is ook erg gaaf..leuk voor de afwisseling.. Verder..ach...leuke band wel.. |
Jeugdsentiment :D
Dat luisterde ik toen ik een jaar of 10 was ofzo :) Ik vind het wel grappig af en toe.. Als ik bij een feest ben en een bandje covert dat, ga ik meestal wel pogo-en.. gewoon sfeervolle punkmuziek vind ik het :D Vet is een groot woord.. Maar ze zijn wel koel. Ik vind ze geen sell-outs, hoor.. |
Citaat:
ik vind ze vet |
Toevallig draaide iemand Dookie vandaag met sport op school (Y)
Ik vind ze erg vet, ook één van de 1e punkrock bandjes die ik leerde kennen, ik heb iets van 8 albums en een single en een bootleg..Tja ehmm, ik vind gewoon dat alle liedjes lekker in mekaar steken, soms wel wat eentonig van klank, maar dat komt meer door de stem van BJ Armstrong die soms wat zeurderig kan klinken. Erg mooi blijft natuurlijk Good riddance (time of your life), dat had ik vroeger toen dat album uitkwam echt vaak op repeat staan als ik weer eens in een sentimentele bui was ;) Één van de laatste releases was een best of + 1 nieuw nummer, dat had van mij niet zo gehoeven...Ik vind Best Of's zoiezo nooit zo leuk, omdat er alle singles opstaan die toch iedereen wel kent, heb dan liever B-sides.. En ja, da hebben ze ook uitgebracht pas gelden, Shenanigans heet die, klinkt ook wel geinig. Nu maar wachten op een "echt" nieuw album. |
Waarom noemt iedereen ze trouwens sellouts? Ik vind niet dat ze ineens mainstream zijn gegaan, sinds Dookie zijn ze al erg bekend en kwamen ze op MTV.
|
Shenanigans vind ik ook een leuke cd, staat ook een cover van the ramones op: outsider
verder heb ik geloof ik alle albums alleen de singletjes niet |
tja greenday, denk de eerste "punk" band voor vele, zo ook voor mij, vind nog steeds nimrod n vet album, echt jeugdsentiment, vin insomniac ook heel doop, evenals warning, dookie trouwes ook maar die ken ik nu wel ,echt stuk gedraaid...en tja sell outs? vinnet we lheel erg dat ze eerst n greatest hits doen en dan nog n b kantjes album, maar ach, vinnet we lvette gasten, en muziek wordt er niet slechter door...
|
ik hoef niet toe te lichten dat ik Green Day niet bepaald super vind.
|
Citaat:
|
hmm ik vind ze wel ok, insomniac vind ik een leuke cd. Toch kan ik niet alles waarderen, zoals die 1e cd's (slappy hours enzo), wel leuk dat ze meer country zijn gaan verwerken, maken wel progressie als muzikanten.
|
Een superband! Kan niet anders zeggen, door hun ben ik eigenlijk muziek gaan luisteren, echt luisteren.
Ik heb geen enkel kwaad woord over ze. Ze zijn gewoon super :) |
Citaat:
de muziek van Green Day is zo leeg, er mist heel veel aan. dan liever NOFX oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ff een paar nummers die mij nu te binnen schieten: Longview, Time of your life en At the library. Absoluut niet leeg... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar leeg, hoe bedoel je het precies |
wanneer komen ze een keer naar nederland?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Dookie echt leuk. De andere CD's hebben een paar leuke nummers maar zijn geen toppertjes vind ik.
Die drummer vind ik trouwens vervelend. Hij slaat veels te weinig op die metalen platen (ik weet het, maar ik heb echt geen idee hoe die dingen heten). |
Citaat:
|
Citaat:
kbedoel dan t laatste reguliere album en niet die verzamel cd en die cd met b-kantjes |
Citaat:
|
Citaat:
daarna hebben ze int. superhits en shenanigans gehad maar dat waren uitmelk cd's |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo dichtbij waren ze dus :p Later hebben ze nog wel in London gespeeld, ik was serieus aan het overwegen om er heen te gaan, toch maar van afgezien :p Tourdates zie ik maar niet komen. Trouwens, ik schok behoorlijk: ik wist niets van dat album van dit jaar. Hoe zit dat precies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb 2 cds, dookie (=gaafheidsfactor 423) en die cd daarna waarvan ik de naam niet eens weet (=gaafheidsfactor -113)
|
ik vind green day wel goed :D
aleen warning vind ik bagger.. niet echt greenday meer, nimrod en dookie zijn geweldig, insomniac is wel grappig en de rest ken ik niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik luister bijna alleen maar hiphop, maar over greenday kan ik mening wel vormen, ik vind ze eerlijk gezegd echt cool!!! vooral nummers als basketcase enso.... |
Insomniac zuigt overigens.
|
Citaat:
|
hee jullie hebben coole smaak!!!!!!!!!!!
ik ben ook fan van greenday! :cool: :cool: :cool: |
Ik vind Greenday wel geinig, het lijkt allemaal wel een beetje op elkaar, maar tis ook wel vooral jeugdsentiment (Dookie, mijn eerste aanraking met Punk :p) Maar kmoet zeggen dat de cd's die ik van hun heb (dat zijn er 3 ofzo) wel gewoon allemaal leuk zijn om te luisteren, Dat mag ook wel gezegd worden, yihaaa :D :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |