![]() |
Hoe heet dat spelletje nou ookalweer?
Het was een vlieg/schiet-spel waarin je verschillende vliegtuigjes en helicoptertjes kon besturen, je kon alleen heen en weer vliegen (was in 2d) en verschillende missies uitvoeren. Je kon ook bijv. landen op je eigen basis op bij te tanken enz enz
Wie kent hem nog? :( |
Sjah, ik ken hem nog wel, maar ik weet de titel niet meer :o
|
haha inderdaad.. simcopter?
|
urban strike op de megadrive?
|
humm er komt alleen tyrian in me op maar dat komt misschien doordak die net weer gedownload heb :D
|
platform zou handig zijn
|
Citaat:
|
platform=pc
simcopter is het niet, die is in 3d.. |
Citaat:
|
Jungle Strike...die was in elk geval op de pc en niet 3D :).
|
Citaat:
|
boven of zijaanzicht?
|
Citaat:
*is weer helemaal verslaafd aan de AMD K5 100MHz met 32 MB ram en Win95 om Tyrian te spelen* |
Citaat:
en ik heb allemaal van die ouwe spelletjes gedownload ook wacky wheels en jazz jackrabbit en trolls en supaplex en weet ik ut wat vor shit allemaal |
Citaat:
JIj bent perfect... *zucht* |
Citaat:
en je vliegt dan (kan ik nog herinneren) boven een landschap met bruggen en boompjes enzo.. |
misschien choplifter 3 voor de snes :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
strax worrik nog arrogant! |
nah nou moet je niet gaan overdrijven vroeger speelde ik et altijd met me buurmeisje :rolleyes:
|
choplifter was toch een bovenaanzicht :D
|
Citaat:
Wacky Wheels, Supaplex, Trolls, Tyrian, Jazz Jack Rabbit.... Nu nog Cosmo Cosmic Adventures, Crystal Caves en Secret Agent Sam en je bent ECHT perfect..... |
STIL want anders worrik arrogant
|
Citaat:
|
zie je wel ik ben heus niet de enige
|
seek and destroy?
|
Wacky Wheels is veel interessanter dan een 2D-helicopterspelletje. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had ik eerst ook niet en bovendien hep zij een pinguin achtig beest en tuxje = liev
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |