![]() |
Ja Rule fans?!
|
ja rule is een aars
|
Citaat:
|
Jarule is geen hiphopper, wel hij was een hiphopper maar nu is die een idiote popster, een rockstar, zoals ie zelf zij... ik heb zijn nieuwe album... het is behoorlijk goed... maar ik heb een hekel aanjarule omdat die aap, voortdurend snoop, dmx en eminem disst, ook 50 cent...
Maar het mooiste komt nog... Jam master J is vermoord door cliques uit de buurt van jarule... ze hebben de verkeerde gepakt, eigenlijk moest 50 cent eraan geloven, maar ze pakte de verkeerde... jam master J oa, omdat een maatje van 50cent op dat moment met jam in de studio zat, dus jarule ontkend wel alles, maar hij is gewoon een gore klootzak... |
styles uhm ja.. leuke theorie maar of er iets van klopt weten weinig mensen :p
en voor de mensen die de links hebben gechecked ik ben geen fan van Ja :o ;) |
Citaat:
|
uhmm....Ja Rulezzzzz :D
|
die man heeft zich toch aan zijn stembanden laten opereren zodat ie lager kan zingen?
(wat hij nog niet kan, ik vind het een ongelovelijke zelfverheerlijkende pisvlek die alleen in populariteit komt door zangeresjes het werk voor hem te laten doen en zo de coole kerel uit te hangen, terwij het een kanslose , waarschijnlijk onzekere idioot is) |
Citaat:
Ok, maar over smaak valt te twisten En jah, Hij is zo fake als een banaan zonder schil en inhoud!!! Murder inc... whahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
zijn we het toch nog eens geworden :D |
Citaat:
|
ja rule??? pfff, nou voor mij dus Nee Rule
(zie sig) |
Citaat:
|
als ie probeert te zingen, och och och, wat erruhg...
wat een nep tip-popper... |
Citaat:
heheh |
Citaat:
|
ik vind zijn stem ok! maar DMX klinkt beter, zijn flow kan zuigen maar ook zeer goed zijn, in zijn oudere nummers
|
Holy Shit!
Check eens: Ja Rule ft. Ashanti - Mesmerize... Daar "zingt" Ja Rule dus echt een partij vals!! Ik lachte me suf!! Ik vind wel dat hij enkele goede nummers heeft gemaakt, maar ik geloof dat een mening ánders dan die van enkele niet nader te noemen forummers niet gewenst is ofzo... Mzzl (and enjoy Mesmerize :( ) |
rofl! GEWELDIG!! :D
|
Citaat:
|
gatver
|
HAHAHA:D lol:D echt geweldig!
|
Citaat:
|
VEEEEEEET!!!!
ja rule lijkt trouwens op een eend :D |