Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nelly (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=289403)

B@RTOLI 25-11-2002 18:14

Nelly

Wat vinden jullie van deze rapper???

ik vind hem wel goed. Hele album Nellyville is goed.

IEMOW-KOR 25-11-2002 18:17

Waarom heeft die vent altijd een pleister op zn kop. Zo'n lange wond bestaat er nooit.

Over de muziek: Het is wel ok vind ik, zijn veel slechtere r & b dingen. Hebben de Neptunes hier ook aan gewerkt?

Vinzz 25-11-2002 18:20

ja neptunes hebben zoiezo hot in herre geproduceerd...ik ben niet zo'n fan van hem (n)

B@RTOLI 25-11-2002 18:24

Die pleister is voor de show denk ik.

Neptunus heeft er aan meegewerkt geloof ik.

Weet iemand de St.Lunatics ook??

ESCO 25-11-2002 19:31

tis geen rapper maar een R&B kneus

Milk 25-11-2002 19:35

die pleister is omdat een vriend oid in de gevangenis zit en hij houdt em op tot ie vrijkomt, duurt nog 3 jaar of zo..zoiets hoorde ik ooit op mtv news.

En ja, ben niet echt kapot van Nelly.

superpoepdoosje 25-11-2002 19:41

Ik vind hem slecht m.b.t. wat ik van hem ken (zoals Hot in Here, Dilemma etc.).
De 1e paar keer dat je zo'n liedje luistert is het wel leuk, maar goed ga ik het denk ik nooit vinden.

Van horen zeggen bleek dat pleistertje onder z'n oog te zitten omdat hij ooit met basketballen gevallen was en het zo leuk vond staan (waar die het vandaan haalt..?) en dus maar liet zitten.

Madgirl 25-11-2002 20:38

Ik heb de cd Nellyville ook. Ik vind hem wel goed.
Nr. 14 The Gank is goed (y)

the exploding boy 25-11-2002 21:36

nelly is :cool:

B@RTOLI 25-11-2002 21:39

Ok Weet ik dat ook weer over die pleister, Weer wat geleerd.

Triloxigen 25-11-2002 21:40

Ik vind er echt geen reet aan eerlijk gezegd,
ik vind Eminem dan een suk beter..

B@RTOLI 25-11-2002 21:48

Ja ok vind ze allebei wel goed.
Maar Eminem ok iets beter.

De Ideale Schoonzoon 26-11-2002 07:49

eerste album heb ik thuis liggen, alleen omdat ik country grammar wel een wreed nummer vond...

nu is ie wous !

Gwen. 26-11-2002 08:05

Jah ach.. ik ben niet zo van de hiphop. Ik vind het niet zo lekker klinken en ik vind de hele gedoe er om heen allemaal onzin dus daar zou ik ook nooit achter kunnen staan. Ik ga van 1 nummertje op mtv niet dood, maar dwing me niet een hiphop top 100 te gaan kijken ofzo.

styles J 26-11-2002 08:40

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:
Waarom heeft die vent altijd een pleister op zn kop. Zo'n lange wond bestaat er nooit.

Over de muziek: Het is wel ok vind ik, zijn veel slechtere r & b dingen. Hebben de Neptunes hier ook aan gewerkt?

!e, dat is zijn handelsmerk, een soort modeartikel, netzoiets als usher die voor de gein met z'n arm in een mitella gaat lopen...

Het is hiphop, voor zover ik weet hebben de neptunes niet aan dit shit album meegedaan, t mooiste is dat het album maar 3 sterren kreeg in the source, dus gewoon een "worth to check out" en niet een spr mega album, zoals het wel is afgeschilderd word... vond zijn oude album beter... :D

Vinzz 26-11-2002 08:48

zoals ik al zei de neptunes hebben de eerste single "hot in herre" geproduceerd doh

Wim Wok 26-11-2002 10:15

vinnet n sukkel, irritante muziek...en irriteer me mateloos aan het (gebrek aan) diepgang in zn nummers....

it's getting hot in here, so take off all your clothes.. :rolleyes:

CraZyLaDy 26-11-2002 14:15

Nelly rulez :D Dilemma iz egt een mooi nr :)

Thunder Child 26-11-2002 14:30

ohja ik hep een vraag over die gozer
heppie altijd zown plakkertje op zn wang omdat ie daar een gruwzame pukkol hep of is er een diepzinniger gedachte achter

Vinzz 26-11-2002 16:35

nelly vind ik minder kut dan jarule :p (nog steeds vrij kut .. naja voor pop muziek valt het nog iets mee :p ) .. en die pleister pff altijd dat gezeik de meest geloofwaardige theorie vind ik dat ie 'm op heeft omdat ene vriend in de gevangenis zit en zolang houd ie 'm op :S .. maja het staat wel zwaaar lelijk :p

styles J 26-11-2002 16:37

Citaat:

Alkahol!K schreef:
zoals ik al zei de neptunes hebben de eerste single "hot in herre" geproduceerd doh

dan gaan we het weer eens worden: ik zat fout idd hebben de neptunes dat geproduceerd!!!!

CraigDavid 26-11-2002 17:11

nelly....
die mannetje kan het niet, hij is gewoon een popster.
ik bedoel maar, als je de hele tijd een stuk tekst gaat herhalen kan je tenminste toch 'its gettin hot in here, so take off your gear' zeggen ipv clothes, dat rijmt tenminste. Als je daar niet op kan komen ben je wel dom bezig.

en die pleister zit btw op zijn kop omdat hij zich een keer bezeert had voor een optreden en toen deed hij een pleister op. Toen het een grote suc6 bleek, heeft hij die pleister daar gelaten.

Vinzz 26-11-2002 17:14

zo heeft iedereen een verhaaltje over z'n pleister .. lol .. goede fantasie kinders

en uhm als ie "gear" had gezet in plaats van "clothes" was het even kut geweest..rijmen maakt sommige dingen niet beter (n)

De Ideale Schoonzoon 26-11-2002 17:43

hij heeft zelf gezegd dat dat is gebeurd bij een basketbalwedstrijd...

volgende dag had ie een fotosessie, en daarom moest er een pleister op, en zijn "fans" vond het wel geweldig, dus daarom heeft ie het maar gehouden...

B@RTOLI 26-11-2002 17:44

Citaat:

CraZyLaDy schreef:
Nelly rulez :D Dilemma iz egt een mooi nr :)
Ja vind ik ook mooi liedje. Jij bent tenminste een van de enige die niet over zijn pleister praat.

skandalouz 26-11-2002 19:42

Eerste album was wel relaxed. Hij bracht wel een nieuwe stijl. Tweede album als een kip zonder kop gekocht en djiezus wat valt die tegen! Ik kan geen een nummer noemen dat me echt bevalt...

"Iemand Nellyville kopen? Slechts 1x gebruikt!"...

Mzzl

De Ideale Schoonzoon 26-11-2002 22:33

Citaat:

skandalouz schreef:
Eerste album was wel relaxed. Hij bracht wel een nieuwe stijl. Tweede album als een kip zonder kop gekocht en djiezus wat valt die tegen! Ik kan geen een nummer noemen dat me echt bevalt...

"Iemand Nellyville kopen? Slechts 1x gebruikt!"...

Mzzl

Ik ken Hot in Here, wat ik een lekker nummer vind voor in een (met black-light verlichte) disco
Number One is een lame nummer

Dilemma vind ik niks, hou ik niet van, die stijl.

Staat Come Over er ook op ?
Dat is nog best wel een redelijk nummer...

Bienie 27-11-2002 16:08

ik vind nelly irritant en slecht :p

Thunder Child 27-11-2002 16:11

ik denk dat mijn pleistertheorie het meest geloofwaardig is en dat ie maar zegt dat et om een andere reden is omdat ie zich schaamt voor zijn pukkel

eXo 27-11-2002 16:12

Nelly zuigt apen ballen.

En die pleister is helemaal triest.

Sorry voor mijn ongenuanceerde mening maar voor dergelijke 'blingbling' figuren kan ik geen respect opbrengen.

B@RTOLI 27-11-2002 17:27

Citaat:

Parasiet schreef:
ik denk dat mijn pleistertheorie het meest geloofwaardig is en dat ie maar zegt dat et om een andere reden is omdat ie zich schaamt voor zijn pukkel
Misschien heb je gelijk ja.

Vinzz 27-11-2002 17:36

Citaat:

eXo schreef:
Nelly zuigt apen ballen.

http://www.dpgrecordz.com/gangstavil...ile_lachuh.gif

bertbart 28-11-2002 12:25

Citaat:

the exploding boy schreef:
zeer zeker :cool:

CraigDavid 28-11-2002 16:37

Citaat:

eXo schreef:
bleh!!!
je signature!!! (y) :D http://www.spannend.nl/images/smilies/tongue.gif

Iduna 28-11-2002 16:45

Citaat:

the exploding boy schreef:
ja :cool:

StenenHart 28-11-2002 17:52

Citaat:

IEMOW-KOR schreef:

zn broertje ziit in gevangenis en hij heeft met hem afgesproken dat te doen dat mocht dat broertje nelly zien dattie dan weet dat nelly aan hem denkt

StenenHart 28-11-2002 17:52

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Die pleister is voor de show denk ik.

Neptunus heeft er aan meegewerkt geloof ik.

Weet iemand de St.Lunatics ook??

ja zijn chilluh lui wel vind ik!

Dissolute 28-11-2002 18:19

HipHop is oke en Nelly dus NIET! Nelly,.. ik weet niet waar dat onder valt, maar ik noem t geen HipHop.

Oh ja, die tekst van dat laatste nummer, met die Kelly. Dat kun je toch niet mooi vinden, kan dat echt niet begrijpen.

a new noise 28-11-2002 18:25

Citaat:

Dissolute schreef:
HipHop is oke en Nelly dus NIET! Nelly,.. ik weet niet waar dat onder valt, maar ik noem t geen HipHop.

Oh ja, die tekst van dat laatste nummer, met die Kelly. Dat kun je toch niet mooi vinden, kan dat echt niet begrijpen.

echt te kinderachtig inderdaad
je laat NB toch niemand zingen dat ie van je houdt ofzo

Rhinus 28-11-2002 18:28

Hij heeft een mooie stem vind ik. Maarja, dat maakt de muziek niet opeens goed ofzo.

B@RTOLI 28-11-2002 19:53

Iedereen zijn mening he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.