![]() |
Nelly
Wat vinden jullie van deze rapper???
ik vind hem wel goed. Hele album Nellyville is goed. |
Waarom heeft die vent altijd een pleister op zn kop. Zo'n lange wond bestaat er nooit.
Over de muziek: Het is wel ok vind ik, zijn veel slechtere r & b dingen. Hebben de Neptunes hier ook aan gewerkt? |
ja neptunes hebben zoiezo hot in herre geproduceerd...ik ben niet zo'n fan van hem (n)
|
Die pleister is voor de show denk ik.
Neptunus heeft er aan meegewerkt geloof ik. Weet iemand de St.Lunatics ook?? |
tis geen rapper maar een R&B kneus
|
die pleister is omdat een vriend oid in de gevangenis zit en hij houdt em op tot ie vrijkomt, duurt nog 3 jaar of zo..zoiets hoorde ik ooit op mtv news.
En ja, ben niet echt kapot van Nelly. |
Ik vind hem slecht m.b.t. wat ik van hem ken (zoals Hot in Here, Dilemma etc.).
De 1e paar keer dat je zo'n liedje luistert is het wel leuk, maar goed ga ik het denk ik nooit vinden. Van horen zeggen bleek dat pleistertje onder z'n oog te zitten omdat hij ooit met basketballen gevallen was en het zo leuk vond staan (waar die het vandaan haalt..?) en dus maar liet zitten. |
Ik heb de cd Nellyville ook. Ik vind hem wel goed.
Nr. 14 The Gank is goed (y) |
nelly is :cool:
|
Ok Weet ik dat ook weer over die pleister, Weer wat geleerd.
|
Ik vind er echt geen reet aan eerlijk gezegd,
ik vind Eminem dan een suk beter.. |
Ja ok vind ze allebei wel goed.
Maar Eminem ok iets beter. |
eerste album heb ik thuis liggen, alleen omdat ik country grammar wel een wreed nummer vond...
nu is ie wous ! |
Jah ach.. ik ben niet zo van de hiphop. Ik vind het niet zo lekker klinken en ik vind de hele gedoe er om heen allemaal onzin dus daar zou ik ook nooit achter kunnen staan. Ik ga van 1 nummertje op mtv niet dood, maar dwing me niet een hiphop top 100 te gaan kijken ofzo.
|
Citaat:
!e, dat is zijn handelsmerk, een soort modeartikel, netzoiets als usher die voor de gein met z'n arm in een mitella gaat lopen... Het is hiphop, voor zover ik weet hebben de neptunes niet aan dit shit album meegedaan, t mooiste is dat het album maar 3 sterren kreeg in the source, dus gewoon een "worth to check out" en niet een spr mega album, zoals het wel is afgeschilderd word... vond zijn oude album beter... :D |
zoals ik al zei de neptunes hebben de eerste single "hot in herre" geproduceerd doh
|
vinnet n sukkel, irritante muziek...en irriteer me mateloos aan het (gebrek aan) diepgang in zn nummers....
it's getting hot in here, so take off all your clothes.. :rolleyes: |
Nelly rulez :D Dilemma iz egt een mooi nr :)
|
ohja ik hep een vraag over die gozer
heppie altijd zown plakkertje op zn wang omdat ie daar een gruwzame pukkol hep of is er een diepzinniger gedachte achter |
nelly vind ik minder kut dan jarule :p (nog steeds vrij kut .. naja voor pop muziek valt het nog iets mee :p ) .. en die pleister pff altijd dat gezeik de meest geloofwaardige theorie vind ik dat ie 'm op heeft omdat ene vriend in de gevangenis zit en zolang houd ie 'm op :S .. maja het staat wel zwaaar lelijk :p
|
Citaat:
dan gaan we het weer eens worden: ik zat fout idd hebben de neptunes dat geproduceerd!!!! |
nelly....
die mannetje kan het niet, hij is gewoon een popster. ik bedoel maar, als je de hele tijd een stuk tekst gaat herhalen kan je tenminste toch 'its gettin hot in here, so take off your gear' zeggen ipv clothes, dat rijmt tenminste. Als je daar niet op kan komen ben je wel dom bezig. en die pleister zit btw op zijn kop omdat hij zich een keer bezeert had voor een optreden en toen deed hij een pleister op. Toen het een grote suc6 bleek, heeft hij die pleister daar gelaten. |
zo heeft iedereen een verhaaltje over z'n pleister .. lol .. goede fantasie kinders
en uhm als ie "gear" had gezet in plaats van "clothes" was het even kut geweest..rijmen maakt sommige dingen niet beter (n) |
hij heeft zelf gezegd dat dat is gebeurd bij een basketbalwedstrijd...
volgende dag had ie een fotosessie, en daarom moest er een pleister op, en zijn "fans" vond het wel geweldig, dus daarom heeft ie het maar gehouden... |
Citaat:
|
Eerste album was wel relaxed. Hij bracht wel een nieuwe stijl. Tweede album als een kip zonder kop gekocht en djiezus wat valt die tegen! Ik kan geen een nummer noemen dat me echt bevalt...
"Iemand Nellyville kopen? Slechts 1x gebruikt!"... Mzzl |
Citaat:
Number One is een lame nummer Dilemma vind ik niks, hou ik niet van, die stijl. Staat Come Over er ook op ? Dat is nog best wel een redelijk nummer... |
ik vind nelly irritant en slecht :p
|
ik denk dat mijn pleistertheorie het meest geloofwaardig is en dat ie maar zegt dat et om een andere reden is omdat ie zich schaamt voor zijn pukkel
|
Nelly zuigt apen ballen.
En die pleister is helemaal triest. Sorry voor mijn ongenuanceerde mening maar voor dergelijke 'blingbling' figuren kan ik geen respect opbrengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HipHop is oke en Nelly dus NIET! Nelly,.. ik weet niet waar dat onder valt, maar ik noem t geen HipHop.
Oh ja, die tekst van dat laatste nummer, met die Kelly. Dat kun je toch niet mooi vinden, kan dat echt niet begrijpen. |
Citaat:
je laat NB toch niemand zingen dat ie van je houdt ofzo |
Hij heeft een mooie stem vind ik. Maarja, dat maakt de muziek niet opeens goed ofzo.
|
Iedereen zijn mening he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |