![]() |
Klaarkomen door concentratie
Kan iemand hier klaarkomen zonder enige seksuele stimulatie en met enkel concentratie op het orgasme?
Dit dus als je nog niet opgewonden of klaarkomende was, dus from scratch? Zo ja, ik zou graag willen weten hoe je dat doet. :P Handig voor op school. En ja, dan doe ik heus wel mijn plastic onderbroek aan. |
Citaat:
fijn zo daarna om met die onderbroek rond te lopen... |
ik zou niet weten hoe je het doet trouwens, zoiets lukt mij nooit of ter nimmer vrees ik
|
Hum... ik geloof nog steeds dat het mogelijk is, in dromen kan het ook jah :D:D Blijf vooral oefenen ;)
|
Citaat:
Ik heb btw nog nooit een natte droom gehad, ik werd vannacht nogal abrupt wakker, en ik droomde dat ik aan het klaarkomen was, maar het was duidelijk [voelbaar] echt alleen maar een droom. :P :P |
Citaat:
als je het vaak genoeg doet, komt er heus niet zoveeel meer uit per keer haha mag je hopen dat het niet door je broekspijp naar beneden sijpelt uhum |
Hmm wel bijna-op-het-randje maar kom er niet overheen en t gevoel zakt ook vrij snel weer weg
|
Ik zag pas geleden bij Sex Science op Discovery Channel dat je (na lang oefenen) klaar kunt komen door op een bepaalde manier te ademen.
|
Citaat:
|
Ik kan het niet geloof ik, uitstellen of juist niet kan ik wel een beetje regelen. Maarja, wie weet, oefening baart kunst.
|
Citaat:
zoo...weeeg :P [voor de neus dan] Stinkt een beetje, maar dan heb je ook wat! Ben ik toch even mooi zonder mijn handen te gebruiken klaargekomen op mijn te dikke biologieleraar! LLLLLLLLL..... |
't zootje omhoog en enigszins kloppend krijgen lukt wel door concentratie, maar ik krijg 't er echt niet uit op afstand.
|
nee joh, daar heb je geen concentratie vor nodig, om Niet klaar te komen dąt kost concentratie... nou ja, voor meisjes niet dan
*gna gna* :D |
Citaat:
Ik kan niet bewijzen of het lichamelijk of geestelijk klaarkomen is helaas >_> |
Citaat:
al droom je, en kom je niet fysiek klaar, it still feels good! Mijn enige zoon en blowjob heb ik tot nu toe in een droom gekregen! en het voelde best reeel als ik het mij goed herinner! |
Citaat:
en het plakt een beetje he:p en het loopt niet echt lekker lijkt me zou t iig nooit doen |
Ja ik dacht dat ik dat een keertje had, maar t kan ook zijn dat ik t gedroomd heb :D
|
Citaat:
mij echt niet hoor als ik het probeer wordt ie alleen nog maar slapper :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |