![]() |
[winXP prof] Installatie mislukt telkens
hoi,
ik probeer nu al de hele tijd winXP erop te zetten maar dan na de 1e herstart loopt hij vast (dus bij copieren bestanden en installeren, nog 39 min) als ik dan opnieuw opstart zegt hij 2 dingen ten eerste dat isass.exe object name niet kan vinden. als ik die melding niet krijg krijg ik de foutmelding dat hij de prductcatalogus niet kan installeren en dat ik in de errorlogs moet kijken als ik daarin kijk zegt hij dat er meer info in de errorlogs staan er heeft al eerder winxp pro opgestaan dus aan mijn hardware kan het niet liggen iemand een oplossing?? ik moet namelijk een opdr8 voor website afhebben grtz JJ |
ik meld nog ff wat ik al gedaan heb
ik heb repair modus gebruikt (van XP zelf) en de setup repair modus gedraaid en 4x schone install gedaan daarnaast heb ik al geprobeerd om de dialoogboxen te negeren maar dan install ie ook niet door |
Misschien de andere cd-drive gebruiken als je die hebt...
Is het zo een blauw scherm xp error ding? Heb ook al zoiets gehad... Was wel gekopieerd, maar goed...(heb et vermoeden dat die van jou dat ook is :) zou zelfs wel eens de oorzaak kunnen zijn als dat zo is ;) ) |
Citaat:
ik krijg geen blauw scherm lkrijg mooi dialoogje dat ie ermee kapt |
andere cdrom drive werkte niet
|
misschien niet het antwoord wat je wilt, maar aangezien jou probleem door meerdere dingen veroorzaakt kan worden, is het misschien makkelijker als je een win2000 cdtje erin gooit, of misschien win98
|
het lijkt erop dat mijn ramgeheugen kapot is
win98/me installeerd hij wel maar ze zijn reteinstabiel al nadat ze 2x zijn opgestart en mijn overzicht geeft maar aan dat er maar 254 mb ram inzit terwijl dat echt 256 is ik ga morgen ruilen |
Citaat:
het is waarschijnlijk een ander hardware probleem dus deze kan dicht (hier staat al een kopie van op Hardware) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |