![]() |
aftrekken slecht voor je spiermassa
Ik heb van een paar mensen gehoord dat aftrekken bij mannen en een erectie krijgen slecht is voor de spiermassa ,is dat zo of wie weet er wat meer van .Ik doe zelf fitness en heb een vriendin en merk nieks ervan dat m;n spieren achteruit gaan
|
Hehe
ik denk dat je spieren juist getraind worden :D ;) Of die van je vriendin :) |
Misschien krijg je een soort aftrek-RSI als je je te veel aftrekt. :P
Ripper |
Voor de opbouw van spieren zijn eiwitten nodig (?), sperma bestaat voornamelijk uit eiwitten. Misschien dat daar het verband ligt? Mij lijkt het iig verwaarloosbaar ;).
|
Euhm, ik las ergens iets. Het gaat niet zozeer om je spiermassa, maar had iets te maken met een bepaalde stof. Hmm, kom er nu niet op.
Het gaat daarbij dan ook niet om de handeling zelf, maar de mate waarin je sperma produceert oid. Mijn mnemoniek schiet me tekort, vrees ik. |
Ik masturbeer zelf 1 tot 2 keer per dag en ik kan je verzekeren dat het geen enkele nadelige gevolgen heeft, dus zeker ook niet voor je spiermassa.
|
Citaat:
hmm ik dnek dat je gelijk hebt ,ik eet veel eiren en eiwitt en spuit het daarna te vaak uit :D niet goe dus voor m;n spieren |
er wordt constant geproduceerd. Bovendien duurt het 3 maanden om een zaadcel te maken.
Ze overleven 3 weken... er wordt constant maximaal doorgeproduceerd dus dat lijkt me het punt niet. Ik had ook gehoord dat sex en masturbatie in mindere mate leiden tot meer testosteron in het bloed = meer kracht. Daarnaast wordt je armspier meestal ook getraind ;) Ik zou geen basissen weten waarom dit waar zou zijn. |
Ach, die mindere spiermassa neem ik maar voor lief :D
|
Citaat:
|
ja, en je wordt er ook blind van :rolleyes:
|
Citaat:
REIE |
broodje aap.
en in je penis zitten geen spieren, maar wel een zwellichaam. deze topic wordt gesloten, omdat hij helemaal nergens over gaat. als je het er niet mee eens bent, stuur me dan maar even een berichtje (zie info). wel graag met bron, waaruit blijkt dat ik ongelijk heb. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |