![]() |
Als God zou bestaan
En hij zou zo geweldig zijn als meesten beweren.
Waarom vertoont hij zich niet of laat ons weten dat hij er is??? Vaak hebben mensen het over een teken van god ofzo terwijl het meestal puur toeval is waarbij zoiets gebeurd. |
Het is Alanis Morrisette (Dogma)... http://forum.scholieren.com/wink.gif...
|
volgens mij staan er nog zo'n stuk of 10 topics met een dergelijk onderwerp...
|
if god excists he's a freak
greetz Flamez |
misschien bestaat die dan wel nie...
|
ik kan niet om zijn bestaan heen, omdat ik me leeg voel als ik hem vervloek en omdat zijn afwezigheid zo aanwezig is als ik hem negeer.
Maar ik zit met dezelfde vraag als jou. Je hoort overal verhalen over mensen die hun hele leven bezig zijn met het overtreden van zijn geboden. In de bijbel staat ook dat hij de zondaars opzoekt. Maar als ik hem dan nog zo vraag of ik een keer mag voelen datie bij me is dan gebeurd er niets. Er gebeurt alleen wat als ik hem negeer, dan voel ik dat hij weg gaat. Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik weet alleen dat hij er is, en dat ik op aarde zijn plannen nooit zal begrijpen. |
Citaat:
je zegt dat als je Hem negeert, dat je dan voelt dat ie dan weggaat. Maar als je vraagt of je mag voelen dat Hij bij je is, dan gebeurt er niets. Maar als je Hem voelt 'vertrekken', dan voel je Hem in de eerste plaats toch wel? Of mis ik hier iets? vroeg ik me gewoon af... |
Citaat:
|
Als je God wilt zien moet je je eerst bewijzen door geloof, als God zich laat zien is het geen geloof meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |