![]() |
[Script] Vraagje van een vriend van me
Wat ik nodig heb is een formulier waarop een klacht/idee wordt ingevuld. Daarna moeten ze hun naam of email-adres achterlaten. Daarna drukken ze op een knop en dan wordt het hele formulier doorgestuurd naar degene die het moet ontvangen. In dit geval mijn baas. Nu is het met javascript alleen niet mogelijk om gelijk een formulier door te sturen. Hiervoor heb je een ander type script nodig. Meestal cgi(komt je vast bekent voor). Deze kunnen de informatie verder verwerken en doorsturen.
kan iemand deze arme jongen helpen???? :p |
|
Citaat:
|
uhm... ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?
Het kan toch gewoon in het FORM element? Code:
<form method="post" action="mailto:bla@bla.bla"> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is gewoon een mail die verstuurd word.. |
Citaat:
Danny |
Citaat:
|
Ik zou ook een mooi formpje maken, maar het dan wel versturen naar een PHP bestandje (oid). Hoe dat moet in PHP heb je binnen 3 minuten door, hoef je alleen nog maar PHP te installeren op je server, en dat hoeft ook echt niet moeilijk te zijn (vooral niet bij Debian :D).
|
Citaat:
naar ieder email kun je ongewenste troep sturen.. maar dan snap ik dus nog steeds niet wat er dan hackeble aan is.. Ieder formulier kun je localhost draaien en veranderen, er zijn er maar weinig die de referer checken en beveiligen |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ik vind PHP fijner.. |
Citaat:
Praat geen poep! |
Citaat:
zeur :p |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap niet wat hij ermee wil zeggen, maar ik zeg maar niks.. maar ben dus niet de enigste |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |