![]() |
spell
er zit een meidje bij mij in de klas, en ze moet altijd mij hebben als er iets is en dan bedoel ik om mij de schuld te geven...
ik heb al een paar keer met haar gepraat, maar nog steeds blijft ze lullig doen tegen mij zonder dat ik haar iets heb aangedaan... nou wil ik met hulp van een spreuk (of vloek) zorgen dat ze aardig tegen mij doet.... ik ken er alleen geen... weet iemand hier goeie spells daarvoor of misschien heeft iemand een link voor me??? en ja, ik ken de Law Of Three, en daarom wil ik er een positive spreuk van maken ofzow.... dus iemand AUB some idea's...? alvast bedankt! |
Heb je wel ervaring met spreuken? Zo niet doe dan net als mij op de veilige manier. Niks geen spreuken en net zo hendig. Ga een beetje relaxen, beter is mediteren. Nu zie in je geest dat je de volgende dag met rust word gelaten door het meisje, visualiseer dat je aardig tegen elkaar doet. Nou als je dat doet moet je er een fijn gevoel bij krijgen en geloven dat het werkt. Elke dag doen, voor mij werkt het, ik hoop voor jou ook.
|
Spreuken bestaan niet!
|
Citaat:
|
mjah idd!
en ik heb er wel een beetje ervaring mee, maar niet zoveel... en ik wil echt dat ze aardig gaat doen... anders gaat t dalijk fout... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
god, mag welles een leesbrilletje aan gaan schaffen :p ik wist even niet wat ze bedoelde. |
Je zei dat je er een "goede spreuk" van wilde maken.
bedenk eerst eens of het wel goed is dat je het gedrag van iemand beinvloedt zonder dat diegene daarvan weet. is het goed om mensen te manipuleren? misschien moet je er met haar over praten, maar ik denk dat dat in dit geval weinig uithaalt. Dus je kunt het altijd nog proberen met een spreuk, maar of het, ook al roep je nog zoveel aardige goden aan, GOED (als dat al bestaat, moet je voor jezelf maar bepalen) is? |
Ik vind dat spreuken en magie gedoe echt lariekoek. Ik heb het nog nooit gezien...
Pas als iemand hier een spreuk uit gaat spreken en het werkt... dan geloof ik het pas. Spreek maar eens een spreuk uit dat er bij mij briefjes van € 10 aan de appelboom groeien. |
Citaat:
|
ow je moet altijd je spreuken zelf schrijven ik schrijf mijn altijd in het engles! Ik doe mijn ogen dicht en ik kom op woorden en daar maak ik dan zinnen van :D
|
Citaat:
|
Ik weet er inderdaad niks over. Wat ik wel weet is dat ze niet bestaan. Dus dacht ik: laat ik eens een reactie uitlokken bij die mensen die denken dat ze magische krachten hebben.
Als zij kunnen bewijzen dat het echt is, dan geloof ik het pas. Voor zover heb ik het nog nooit gezien en weet ik dat het niet echt is. Ook al zit er wat meer aan vast dan gewoon een spreuk uitspreken zoals jullie zeggen, laat het dan eens zien. Als er bij mij € 10 biljetten aan de appelbomen gaan groeien geloof ik het, zo niet dan blijf ik dit hele forum maar lariekoek vinden. |
Citaat:
dat ze bestaan is niet zo moeilijk te bewijzen, tiep bij google "spells"in en je vind er 10000.... of ze werken is vers 2, en dat ligt aan de persoon zelf, hoeveel kracht diegene erin stopt. ik wil het niet bewijzen, daar wordt ik dagelijks mee doodgegooid, en daar heb ik helemaal geen zin in, ik vind niet dat alles bewezen hoeft te worden. voor mij werkt het, en dat is genoeg, voor mij. |
Citaat:
Met google vind ik wel meer dingen. Maar dat is helemaal geen bewijs dat het waar is. Misschien is het gewoon een stom verhaaltje om mensen voor de gek te houden. Ik vind op google ook verhalen dat er alligators in de riolering zitten, ook niet waar. Ik ben de kerstman. Maar ik wil het niet bewijzen, want daar wordt ik al zo vaak om gevraagd. |
Citaat:
:rolleyes: |
Sja...sorry..maar mijn mening is dat ik ut bullshit vind :\
Maja toch suc6 shithead :) Hoop voor je dat het werkt |
Citaat:
Ik blijf het ook larie vinden, totdat iemand het uiteindelijk eens durft te bewijzen. Er hangt nog niets aan mijn appelboom. |
mjah allemaal bedankt voor jullie reacties...
zelf een spreuk verzinnen... hoe wil die spreuk dan werken??? weet iemand een site ofzow waar veel spreuken op staan...? iig bedankt :) |
Citaat:
|
mjah hoor... als ik er een gebruik...
vandaag heeft ze normaal gedaan tegen mij, maar als ze nog een keer zo verdomd lullig doet, dan ga ik dus wel een spreuk gebruiken... ik heb via google gezocht en idd, daar vind ik er genoeg... bedankt :) |
Citaat:
Je vind spells op het internet, ze bestaan dus wel, of ze werken is idd vers 2, maar ze bestaan, en dat is wat je zei. "spreuken bestaan niet". en er zijn vast wel ooit alligators in rioleringen geweest, je komt tegenwoordig de gekste dingen tegen :p |
ohhhhhhhhhhhh nee he daMN HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
|
Citaat:
|
neuh :)
haha bedankt voor jullie reacties :) |
The unfriendly girl, who is in my class,
makes me want to kick her ass. But then I remember the law of three, and I feel three feet kicking me. That's why this spell is positive, it are good things that want to I give. good things then I will receive, in good things then I will believe. Melt her heart that is cold as ice, and make the girl a little more nice. Sent her guidance sent her love, fly it to her on te wings of a dove. is dit wat? |
Ik vind het alvast een hele goede spreuk!!
|
Persoonlijk vind ik dat je maar gewoon moet accepteren dat er mensen zijn die je aardig vinden en dat er mensen zijn die je niet aaridg vinden, net zoals jij sommige mensen wel mag en anderen niet.
Iets oplossen met een spell of spreuk of ritueel of magie is altijd een beetje zwak vind ik... "if all else fails, use magick" tsjah.. als je dan een iq hebt van 60 en je haalt het gymnasium maar niet moet je dan een spreuk gaan uitspreken om het toch te kunnen halen? lijkt me een beetje overdreven... don't mess with other people's lives... Zou jij het prttig vinden als er iemand is aan wie je echt een grafhekel heb en dat die dan iets doet waardoor je opeens lief tegen degene bent... ik zou niet meer weten wie ik was.. gek worden waarsvhijnlijk... Citaat:
|
dat meidje heeft nog een keer dr grote bek open getrokken naar mij, zomaar, omdat ik een broek aanhad die zei 'wou' kopen...
toen heb ik de hele dag gemediteerd en gevisualeerd dat ze aardig was enzo... en ze heeft aardig gedaan :) dan zeggen jullie natuurlijk : mjah dat is toeval... maar dat is het niet... want ze zit zowat elke 3 dagen (mjah echt ik heb t bijgehouden) op mij te zeiken en dat heeft ze nou al uuuuuuuuhm 1,5 week niet meer gedaan... ze zat vandaag zelfs nog te slijmen bij mij... :confused: haha... toch allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! :) |
je weet het he. jongen plagen kusje vragen;)
|
waarom vraag je hier om een spell, omdat je denkt dat je dat zelf niet kunt? zoiets moet rijmen en zo te zien kun jij dat zelf wel aardig ;) :p (kijkt naar je sig)
|
hahahahhaha.. oh sorry hihi
|
Mijn visie op het nut van 'spells':
Indien je er heilig in geloofd dat het werkt, ga je vanzelf datgene zien. Raar omschreven, maar in jouw geval is het dus gewoon dat je nu gewoon de goede dingen van dat meisje naar voren haalt. Dus wat dat betreft is een 'spell' wel goed. (al zou je natuurlijk ook tegen dat meisje kunnen vertellen dat je een gruwelijke scheithekel aan dr hebt en dat ze moet oprotten want dat ze anders een klap op dr hoofd krijgt, of het tegenovergestelde en haar gewoon negeren. Iedereen heeft mensen die hij/zij niet mag en daar doe je weinig aan behalve er gewoon met de juiste manier mee omgaan, zodat je er zelf het minst ongelukkig van wordt.) |
Citaat:
daarom informeerde ik hier :) |
Citaat:
je moet niet zo met ander mans gevoelens gaan knoeien, dat is wrong :p |
ik heb absoluut helemaal geen ervaring met spreuken enzo, maar als ze echt werken ben ik erop tegen.
Je beinvloed iemand zonder dat ie dat zelf weet. Heb jeniet zoiets van dat je dan tegen een kunstmatig persoon loopt te praten? Probeer het gewoon gezellig te maken, zonder allemaal rare manipulatiegeintjes |
met bovenste replies eens:D
|
mjah ben ik ook wel met jullie eens...
als iemand dat bij mij zou flikken zou ie nog ff niet van me af zijn... maar daarom heb ik ook geen spell gebruikt :) toen ik erover na zat te denken, vond ik t eigelijk best lullig...\ :) |
Citaat:
|
haha...:):D
|
Citaat:
(Beetje late reactie) |
Waarom met behulp van spreuken? Als ze je niet neemt zoals je bent steek je toch je middelvinger de lucht in?
Als je toch spreuken wilt gebreuken moet je die niet aan anderen vragen. Een "book of shadows" word niet voor niks geheim gehouden. Je eigen spreuken gebruiken zonder enige twijfel en voledige toewijding aan je geloof kan je misschien helpen. MAAR spreuken mogen nooit gebruikt worden om anderen pijn te doen of te veranderen, slechts om jezelf te beschermen en anderen lief te doen en daar hoort hersenmanipulatie niet bij! |
Vraagje voor de mensen die hier meer ervaring mee hebben : kan het zijn dat iemand beschermt is tegen spreuken?Want ik probeerde al o.a. door meditatie een (onschuldige) spreuk over iemand uit te spreken maar iets hield me tegen, een soort blokkade.Wat kan dit zijn?
|
Citaat:
(sorry, maar ik geloof niet in zo'n spreuken. Ik heb er ook niks op tegen, als je voor jou werken mag je ze best uitspreken/voeren :)) |
Citaat:
schat.. je bent veertien.. je kan NOOIT genoeg ervaring hebben om nu al goed werkende spreuken te schrijven en uit te spreken... wacht maar ff tot je volwassen bent, dan ben je het waarschijnlijk ook met de meeste mensen hier eens dat spreuken een beetje onzin zijn... en als spreuken echt werken... tuurlijk kan iemand zichzelf er dan tegen beschermen... beeteje paranoide maar goed :) |
*Is een beetje op een diss-toer*
Waar gaat het eigenlijk allemaal over? Wat is er mis met jullie mensen dat spreuken uit het sprookjesboek jullie zo fascineren? Is het een soort obsessie? Moet je over elk tegenvallertje zwaar gemediteerd worden? Wordt dat niet eens te veel voor je? Ik zal niet zeggen dat het onzin is, al vind ik dat wel, maar het is toch tijdsverspilling in de puurste vorm? En ga dan niet zeggen dat je er tijd in moet steken en dan werkt het, waar heb je dat vandaan (sprookjesboek)? Steek tijd in jezelf, ga in jezelf geloven en ga het je niet aanrekenen dat een of ander meisje je niet mag. Tss... vrouwen :rolleyes: :p |
pfff van mij mag ie weg...
tis onderhand ook al een oud topic... ik heb gezegd wat ik wou zeggen dus van mij part gaat er een slotje op ofzow :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |