![]() |
Dugeon Keeper 2 Patch
Ik zoek een patch van Dungeon Keeper 2 omdat hij nu in het duits is maar ik ken geen duits ( nooit op school gehad) dus waar kan ik een engels of nederlandse versie vinden??
Ps. dungeon keeper 1 was wel nederlands bvd maradinus |
Raar want toen ik DK2 had gekocht hier was het gewoon Engels/Nederlands..
Dus hoe jij aan een duitse versie komt vraag ik me toch erg veel af |
Op mijn verjaardag gekregen van mijn oom en tante en die woont in duitse versie dus heb nooit gespeeld maar gisteren vond ik m weer :D maar nu duitse versie :(
|
Citaat:
Toen ik DK2 had gekocht kreeg ik gewoon Engels/Nederlands :confused: Als je tante en oom in Duitsland wonen ( wat je dus bedoelt? ) Neem ik dan aan dat ze aardig wat duits kunnen spreken. Mischien dat je je Tante en Oom ff voor je vertaald. - Courage |
Ze komen bijna nooit meer in nl
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan me beter helpen om een patch te zoeken |
Voor zover ik weet was er niet zon patch uit gebracht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik kon gewoon kiezen welke taal ik wilde, zelfs spaans. Maar op de site staat geloof ik een patch, maar die is voor elke taal apart gemaakt. Je woont zeker niet in apledoorn ofzow he? Haal hem anders bij de lokale bieb als ze hem daar hebben.
|
de gedownloade versie die ik had was ERGGGGGGGGGGGGG toevallig ook duits ;)
|
Citaat:
Dungeon keeper Deze wil bij mij niet openen :( :confused: wil je de andere site die jij gebruikt hier ff neer zetten?? |
Citaat:
|
Citaat:
dus wat nu |
Bij de Free record shop €6,99 oftewel €7,-
dus dan heb ik wel nederlandse versie ?? |
Citaat:
Maar die doet nu een beetje vreemd, als ik de optie patches neem, staan er geen. |
Ik heb m bestelt bij free record shop
maar dat duurt nog en tijdje dus zoekl ik een walktrough voor DK1 google al gezocht niks gevonden |
zoek eens naar een walkthrough ipv walktrough
:) btw, leestekens rule :) |
Citaat:
tijd is geld geld is bier bier is lekker:p :p :p :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |