Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   wat zou je nog wel eens willen gebruiken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=29029)

nao 02-12-2001 20:04

wat zou je nog wel eens willen gebruiken?

of anders, waar ben je nieuwsgierig naar en waarom?

keta, heb er hele vette verhalen over gehoord
pep, omdat ik wil weten waar iedereen in mijn omgeving zo gruwelijk veel gebruikt en omdat t niet zo geestelijk als xtc is
lsd, paddo's omdat trippen me fantastisch lijkt maar ik vind mezelf er nog te jong voor
wiet, ben de enige in mn vriendengroep die niet blowt, waarom is het zo fucking verslavend?

naar coke en hero ben ik wel benieuwd maar dat is zo verslavend, daar ga ik echt niet aan beginnen

!KiTTiE! 02-12-2001 20:07

kweenier, kgebruik nu alleen wiet en hasj en soms paddo's, maar verder hoef ik niet te gaan hoor, ik heb genoeg aaan dit, ik heb er btw zat mensen van kapot zien gaan

Wasp 02-12-2001 22:37

Paddo's is het enige wat ik nog ga 'testen'.
Verder ga ik niet.

Isa 03-12-2001 12:33

Citaat:

nao schreef:

wiet, ben de enige in mn vriendengroep die niet blowt, waarom is het zo fucking verslavend?

simpel, de meeste mensen doen er tabak bij, en dat is wel verslavend, en zo denken die mensen dat ze verslaafd zijn aan weed terwijl ze verslaafd zijn aan tabak.

naar coke en hero ben ik wel benieuwd maar dat is zo verslavend, daar ga ik echt niet aan beginnen

ik ben nieuwsgierig naar bijna alles maar idd coke en heroine is te gevaarlijk, ga ik nooit aan beginnen en tripmiddelen, daarbij ben ik te bang dat ik een bad trip krijg.

apekop123 04-12-2001 09:05

Ik gebruik wel eens hasj of wiet en ik drink ook wel eens. Maar ik wil nog best wel een keer paddo's proberen. Maar ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze een Bad trip hadden dus ik wacht er denk ik nog ff mee

psilo 04-12-2001 09:45

mescaline, ketamine, ghb

Taeke 04-12-2001 10:48

ik zou nog weleens koffie willen drinken

Noortjuh 04-12-2001 11:49

Poppus...van dat snuifspul waar je een lachkick van krijgt

An0ukj3 04-12-2001 20:47

tsjah, wat heb ik nog niet gebruikt.... volgens mij alleen heroine maar da willik ook nie duz...

Blue Eyes 06-12-2001 11:51

Ik heb geblowd, paddo's gevreten en pillen op, vind het wel mooi zo, ik zou nooit aan snuiven of spuiten beginnen know way.

En dan kan je wel denken wat een sletje waarom doet ze dat, maar dat doe ik omdat ik er een zwaar lekker gevoel van krijg vind het echt heerlijk om te trippen je voelt je zo goed en ik zou willen dat ik dat gevoel voor altijd zou hebben.

Het leuke is ook dat je precies zegt wat je denkt op dat moment, ik ga altijd tegen iedereen aanlullen, mijn vriend en ik vertellen op dat moment altijd precies wat we voor elkaar voelen, omdat je dan gewoon echt de waarheid spreekt, en ik voel me dan altijd verliefder dan ooit.

Footprint 07-12-2001 10:41

kben nieuwschierig naar lsd, maar voordak daar anan begin, moek tog wel eeerst ff goed nadenken

funest 07-12-2001 10:56

etzlefde hier
benieuwd naar lsd, maar of ik et doe...\mwah moek dan echt lang over nadenken

stefanietje 07-12-2001 13:54

Citaat:

Da Girl schreef:
ik wil nog weleens pep of xtc doen!! ik ga ni snuiven of spuite! en blowen en een spacecake ben ik ook nog van plan!!

wiet is trouwens niet lichamelijk verslavend! wel geestelijk! dat is met de meeste dingen zo! ook met xtc! nicotine raakt je lichaam wel aan verslaafd en hard drugs ook!! lsd is btw ook een hard drugs, maar volgens mij ken je daar ni lichamelijk aan verslaafd worden!

stop jij effe met die uitroeptekens!

je kan ook af en toe punten gebruiken....verder ben je wel liefff...

girlmetwijdebroeken 07-12-2001 15:43

spacecake
blowen doek al en verder wil k nie gaan.

kuzziess

Pippeloen 07-12-2001 20:39

space cake
wiet thee
xtc
hyper pilletjes van de smartshop
eigenlijk alles behalve spuiten en kook snuiven. kwil wel een keertje popper snuiven.

nao 08-12-2001 17:32

Citaat:

psilo schreef:
mescaline, ketamine, ghb
klein dosis ghb geeft toch hallucinerend effect? al dat gedoe rondom ghb is net zoiets als xtc, als je gewoon weinig neemt is er niks aan de hand en heb je een vette avond, aan xtc zijn net zo goed mensen dood gegaan... aan longkanker ook trouwens

wat doet mescaline ook alweer?

Woodstock 08-12-2001 20:56

wiet
jointje roken

De Alchemist 30-12-2002 15:19

Ayahuasca, Mescaline, LSD, DMT

Goat 30-12-2002 15:29

Dmt

en verslaving heb je altijd zelf in de hand

Mad Ruda 30-12-2002 15:36

uhm ja, na coke, LSD (acid), pep, speed, xtc, kilo's wiet (joints, waterpijp, blunts, cakes, whatever) en kinderlijke homodingetjes als poppers (even voor de duidelijkheid: ben zelf 100% heteroseksueel) heb ik geloof ik wel genoeg ge-experimenteerd. Misschien dat ik ooit nog weleens aan de GHB ga, maar dat is dan zeker eenmalig. Om te kijken of het waar is wat wordt gezegd, en om de kick.

Ik ben geen junk, blow veel, maar heb nog zeker genoeg hersens mezelf te redden in deze toch al naar de klote aan t gaande maatschappij. Want de maatschappij, dat ben ik :D

ESCO 30-12-2002 15:59

ketamine denk ik.

CokemanLalalala 30-12-2002 16:19

ghb -> volgende week, net 2 buisjes gehaald
lsd -> hoop wel dat dat er in 2003 een keer van komt
dmt -> zal er wel nooit van komen
en misschien nog eens salvia ofzo maar dat zal wel niet zo veel voorstellen in verhouding tot die andere

Ramlothiel 30-12-2002 18:08

Paddo's, ga ik ook zeker nog een keer doen. Verder boeit het me allemaal niet zoveel, heb wel genoeg aan een jointje hier en daar.

mood indigow 30-12-2002 21:20

mdma, ghb, lsd.
voor de rest heb ik wiet hasj ephedra en paddoos gebruikt.

vrolijkevlinder 30-12-2002 21:30

k'ben vandaag naar de smartshop gegaan. Iets halen voor oud en nieuw. Heb niet om paddo's gevraagd dit keer maar ik was wel nieuwsgierig naar die herbal pilletjes. Ik heb shamans dance gehaald.

Op de verpakking staat:

Shamans Dance zullen je lanceren in een mystiek heelal. Deze mix van geestverruimende kruiden nemen je mee op een reis naar een nieuw bewustzijn .

Klonk opzich wel prikkelend. Dus ben benieuwd. Heb me laten adviseren door de verkoper dus denk dat 't wel goed zit. :D

iceblok 30-12-2002 22:03

gifkikkers (lsd)

Griller 30-12-2002 22:17

ik uhm graag paddo's en salvia , poppers niet , het gevoel dat je d an krijgt is dat er heel veel hersencellen kapot gaan en dat er dan neutronen op zeg maar tilt slaan..

Mad Ruda 30-12-2002 22:20

Citaat:

vrolijkevlinder schreef:
k'ben vandaag naar de smartshop gegaan. Iets halen voor oud en nieuw. Heb niet om paddo's gevraagd dit keer maar ik was wel nieuwsgierig naar die herbal pilletjes. Ik heb shamans dance gehaald.

Op de verpakking staat:

Shamans Dance zullen je lanceren in een mystiek heelal. Deze mix van geestverruimende kruiden nemen je mee op een reis naar een nieuw bewustzijn .

Klonk opzich wel prikkelend. Dus ben benieuwd. Heb me laten adviseren door de verkoper dus denk dat 't wel goed zit. :D

laat zeker horen hoe t gegaan is, ben benieuwd (met zelf ook een oog op de toekomst :)).

Dr. Aep 30-12-2002 22:44

LSD, Ketamine, coke, speed...eigenlijk alles behalve heroine...maar alles dan ook 2 keer. De eerste keer werkt nooit bij mij. Paddos niet, xtc niet, ephedra en herbals niet. dus, en niet meer dan 2 keer...anders rraak je zo verslaafd en zo. Dat moet ik ook niet hebben.

mirthe 30-12-2002 22:51

lsd en ik zal vast nog wel andere dingen proberen. Ik ben altijd zo nieuwschierig. Tot nu toe vaak spul aangeboden gekregen, maar net niet gebruikt. Maar zal dan wel gebeuren...

Locke 31-12-2002 09:24

Citaat:

De Alchemist schreef:
Ayahuasca, Mescaline, LSD, DMT
Met Ketamine en vliegenzwam erbij ..

LISM 31-12-2002 10:21

wat ik allemaal heb gebruikt is eigenlijk redelijk veel,,

hash,
wiet,
speed,
coke (slechte ervaringen mee...)
koffie,
red bull, bullit, red devil :D

Het lekkerste was toch wel blowen,, maar kreeg er psygoses van wat wel minder is.. nu heb ik nergens last meer van, ook geen flashback van alles of wat dan ook...

thee zou ik nog wel eens willen slikken :p

Exhale_02 31-12-2002 10:51

Ik ga denk ik nog weleens een flink lijntje sos naar binnen werken :) en GHB lijkt me ook wel wat om een keer te proberen.

Ik zou zelf nooit beginnen aan LSD of speed. Vooral LSD kan hele erge nawerkingen hebben en daar zit ik niet echt op te w88.

mirthe 31-12-2002 11:21

Citaat:

Exhale_02 schreef:
Vooral LSD kan hele erge nawerkingen hebben en daar zit ik niet echt op te w88.
en wat denk je an van salvia ?

CokemanLalalala 31-12-2002 11:24

ik zou misschien wel eens een keertje dronken willen worden, gewoon om te kijken hoe dat is...

]{ing 31-12-2002 12:13

Citaat:

LISM schreef:
wat ik allemaal heb gebruikt is eigenlijk redelijk veel,,

valt heeel erg mee hoor :D

Angerfist 31-12-2002 13:57

ketamine

Apeklit 03-01-2003 19:15

Van die kabouterhuisjes. :cool: (y)
Ga je rare dingen van zien!!

angel_girl 03-01-2003 21:29

paddo's! :D

Exhale_02 03-01-2003 21:44

Citaat:

mirthe schreef:
en wat denk je an van salvia ?
Hmm denk t ook nie zo snel. Heb niet zo'n behoefte aan middeltjes waarvan je gaat spacen enzo en vage dingen gaat zien...

Doe mij maar een snoepje of een flinke joint! :D

Pippeloen 04-01-2003 00:47

zou wel een keertje sown energy pilletje willen (geen xtc) slikken.

Poesje Mauw 04-01-2003 13:22

Citaat:

psilo schreef:
mescaline, ketamine, ghb
Keta (of special K) is leuk, maar niet teveel doen! Plus dat het ongelooflijk pijn aan je neus doet :( Tenminste, bij mij dan...

Zappa 04-01-2003 15:53

Salvia, lsd, DOB, 2CB, AMT, DMT, 5-meo-DiPT, Ayahuasca, XTC, N2o(lachgas), Absinthe, Ibogaine, Mescaline, Vliegenzwam, morning glory (lsa), peyote...

en andere psychedelica..

Zappa 04-01-2003 15:59

Citaat:

Wasp schreef:
Paddo's is het enige wat ik nog ga 'testen'.
Verder ga ik niet.

Paddestoeltjes zullen je laten "proeven" van psychedelica. Er zijn nog best veel andere hallucinogenen die ongeveer een zelfde uitwerking hebben, maar dan net iets anders. Het is niet allemaal "verder" en dus slechter. Niet dat ik vind dat je alles moet proberen, maar er zijn best dingen die ongeveer gelijk zijn aan paddo's. Daarnaast, als je een sterke dosis paddo's neemt is het vaak een intensere trip als andere psychedelica.

CokemanLalalala 04-01-2003 16:59

wat lult iedereen met paddo's toch over "intense trip" en "verwerken" en al die bullshit... zo extreem is het allemaal toch niet :confused:

Poesje Mauw 04-01-2003 17:05

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
wat lult iedereen met paddo's toch over "intense trip" en "verwerken" en al die bullshit... zo extreem is het allemaal toch niet :confused:
Ik vind er ook weinig aan...paddo's slaan nooit aan bij mij

Wasp 04-01-2003 17:20

Bij de een is het heftiger dan bij de andere.

Locke 04-01-2003 17:36

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
Ik vind het ook allemaal maar mee vallen ..

CokemanLalalala 04-01-2003 17:37

had heus wel verminderende waarneming van tijd/ruimte en alles. eerst leek de ruimte heel breed, toen weer smal en toen vierkant enzo. zag de gordijnen in allerlei kleuren golven enzo. allemaal wel grappig hoor, snapte er weinig van. toen ik buiten liep snapte ik er ook weinig van, een man die gewoon liep leek net nep of heel raar rennend enz enz qua geluiden ook heel ingewikkeld.
maar om dit nou een trip te noemen...

"Beltaine" 04-01-2003 18:19

heroine en coke... ben ik heel erg benieuwd naar...
maar ik ga het niet proberen... zeker heroine niet...
het is daar idd te verslavend voor...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.