![]() |
[Photoshop]Een Duif...
|
hoihoi
erg mooi, maar ik vind het meer een toekan ofzo dan een duif :) komt waarschijnlijk door de kleuren en de ronde vorm van de 'snavel'. Het enige wat me aan een duif doet denken is het takje, maar vind hem wel erg mooi, waarmee heb je 'm gemaakt? |
die snavel ->mja vrije visie op een duif. Je publiek altijd verassen :D :D
Gemaakt met photoshop, zoals de topictitel al doet vermoeden.. |
Ik vind hem mooi (y), vooral de kleurtjes.
Nice job! ;) |
Héél mooi gedaan!
|
goed gedaan, maar het is meer een EXpressie van een duif (vermengt met wat abstracties).
|
meer toekan idd,wel vet
|
Citaat:
|
Hey. Cool man!
|
Erg, erg, ergergerg, ERG mooi !!
Of overdrijf ik weer eens teveel?.. |
Wat een schijthost :) Ik zie je plaatje in de topic niet, maar ook als ik hem copy+paste in 'n browserwindow gebeurt er barweinig.
Maargoed, na lang wachten, kwam ie toch eindelijk in beeld :) Een duif.. okay :D Nee, ziet er leuk uit :) 't Doet me idd ook meer aan een Toekan denken, of een Papegaai ofzo.. :) |
Jij impressionist. :)
Ik kan het er echt niet in herkennen, die duif... |
Citaat:
expressionisme: kunstrichting waarbij men tracht het wezen van de dingen en de visie van de kunstenaar uit te drukken met verwaarlozing van de objectieve vormen en impressionisme richting in de kunst waarbij het onderwerp wordt verbeeld getrouw de persoonlijke, onmiddelijke, zintuiglijke indruk weer te geven, en niet alle objectief waarneembare onderdelen Uit het woordenboek, maar mijns inziens betekenen deze definitie zo'n beetje hetzelfde :| O, ook interessant: ik heb in Photoshop alleen maar de ellipse select tool, de gradient tool en lightning effects gebruikt :D |
Jah, dat van die toekan klopt idd wel, maar dat weet je ondertussen wel :D .
Maar ik vind em echt wel goed gelukt! |
waar zien jullie een duif?
|
Ik heb vroeger op school geleerd dat het impressionisme dichter bij het realisme was, omdat het een impressie van de werkelijkheid moest zijn. Verwacht hier dus inderdaad objectieve vormen en het nastreven van een foto.
Expressionisme was de tegenhanger ervan, waarin de kunstenaar de indruk die het geschilderde op hem maakte probeerde weer te geven. Hij had maling aan de werkelijkheid en gaf deze vorm in de manier waarop hij/zij deze ervoer. Schoolvoorbeeld van expressionisme dat me altijd bijgebleven is, is het werk van Munch (die vent van 'de schreeuw'). LUH-3417 - Edit: even stiekem een gruwelijke spelvaud wegwerken. |
Mooi :) ... en toch blijf ik het eerder een geschrokken vleesetende plant vinden :p
|
een duif... Hmm :p
Ik zie er eerder z'n kraanvogel in, met zo'n kromme snavel :D Maar hij is iig apart :) (y) |
Idd meer een toekan.
Heel gaaf gedaan wel. Wat leuk is is dat de achtergrond niet egaal is, waardoor het lijkt alsof de duif op een gebolde achtergrond is gezet. (tenminste zo zie ik het :D) |
Citaat:
Citaat:
|
duiven zijn kut maar toch is het cool...kast... (y)
|
Citaat:
|
Ik zie er echt geen duif in, maar het is best een mooi plaatje.
|
Mijn moeder ziet er twee dolfijnen in! :D:D:D En nu is ze verontwaardigd omdat het een duif is...
Maarre, 't is mooi wel. |
Sexy :P
--KrisZzZjE-- |
hmm ik vind t wel grappig gedaan, met 3 tools :) maar eigenlijk vind ik m gruwelijk lelijk, hij doet me denken aan kunst in moderne christelijke kerken, en laat ik daar nou juist een hekel aan hebben.. ik vind de kleuren ook niet echt mooi, een beetje te soft imo (hmm als dat niet duidelijk is, sorry :p ik kan het niet echt uitleggen, maar ik vind bv de achtergrond (een) lelijke pastelachtige kleur(en)).. naja wel koel gedaan maar ik vind het resultaat niet echt geweldig :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |