![]() |
mediceinen
hoi
zit er in mediceien ook drugs???/ want ik slik veel mediceienen |
nie dak weet... en ff nie lullig bedoeld, maar zet jij overal nieuwe topics????????????????????????????
|
in sommige medicijnen zit wel spul waar je moe van word.
nog 4 weken en dan weet ik alles over medicijnen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
medicijnen zijn drugs ..
|
Ken je codeïne pillen?? Dat is tegen hoesten enzow... Daar zit dus vet veel drugs in...en als je er teveel inneemt dan word je echt GEK! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
codeine??????zijn die shadelijk als je er een zooi van slikt?
|
Citaat:
|
waarom zou een medicijn geen drug zijn ?
|
|
Citaat:
|
medicijnen is een drug!!
Je kan verslaafd raken aan medicijnen omdat je pijn hebt en medicijnen kunnen die pijn verzachten dus raak je er verslaafd aan. Net zoals een paracetamol als jij last van je maag hebt neem je zo'n ding in, en wat doet zo een ding het neemt je maagpijn weg!! vergelijking: Als je een pil hebt, voor de pil voel je je kut of gewoon als je een pil neemt voel je je kei happy en super goed!!(ik tenminste wel) |
Citaat:
Er zijn twee soorten verslavingen. Je kunt in de eerste plaats lichamelijk afhankelijk worden van een medicijn/drug. Je krijgt afkikverschijnselen (zweten, koorts, pijn) als je probeert te stoppen. In de tweede plaats zijn er drug waarvan je geestelijk afhankelijk van kunt raken. Voorbeeld is hash. En tenslotte zijn er medicijnen die dit allebij hebben, voorbeeld zijn slaappillen. Van een simpele painkiller raak je echt niet verslaafd. |
Citaat:
ook wel verstopping bij je darmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
K ben er zelf net van af!! Het begint met 1 asprientje, maar het wordt al snel een paar per dag, en dan ga je steeds zwaarder slikken, tot je er niet meer zonder kan!! Dan krijg je pijn omdat je te veel pijnstillers slikt!! Ik weet het het klink lomp maar het iz de harde waarheid!! kiz het_slimme_blontje |
Citaat:
Je kunt in principe overal geestelijk verslaafd aan raken, dus ook aan paracetamol. |
Citaat:
|
er zit LSD in me medicijnen
|
heb vandaag geleerd dat je als je te veel neemt ook zeg maar stoned ken worden.
je gaat dingen zien die er niet zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |