![]() |
vraagje over blowen
Dit is misschien een beetje stomme vraag, maar ik blow sinds kort best wel regelmatig (1 keer per week of zo).
Ik zal ff kort uitleggen... toen ik de eerste keer ging blowen (voorgedraaide wiet joint) voelde mijn vriendin en ik er helemaal niets van. De tweede keer ging ik met mijn vriendje white widow blowen en toen werd ik duizelig en toen moest ik kotsen en toen was al het gevoel weg. (ik was van te voren best ban om te kotsen, dus misschien is dat een verklaring) MAAR nu komt het...... de afgelopen 6 keer of zo heb ik alleen nog maar hasj gerookt (barok blond), maar ik voel daar zooooo ontzettend weinig van, dus ik ging gister van mijn laatste white widow wiet een pure draaien (deze wiet was al wel 2 maanden oud) en ook nu weer voelde ik er bijna helemaal niets van, dus ik naar de coffeeshop gegaan om nieuwe te halen, dus ik weer puur roken en toen voelde ik het toch wel aardig, maar nog steeds niet heeeeeel super erg, want bij mij op school gaan die gozers altijd vet overdreven raar doen, wat is er met mij????? overdrijft de rest of moet ik het met meer mensen doen of zo om in een betere sfeer te komen???? plz. reageer als je denkt wat dit is, want ik snap echt niet waarom ik zo weinig voel en mijn vriend ook niet. en trouwens als ik het een beetje voel , dan is het binnen een half uur helemaal weg dat relaxe gevoel. thanks xxxxxxx |
Ja, dat suckt wel, maar ik zou nog een tijdje doorgaan, als ik jou was. De eerste 2 keer dat ik blowde voelde ik ook niks. De 2de keer zelfs 8 pure joints gepaft en niks gevoeld.
Ik ken ook iemand die pas na een maand blowen iets voelde. Dus nu kan je nog een tijdje doorgaan en hopen dat je binnenkort wel iets zult voelen, of gewoon stoppen.... |
Als je eerst niks eet voordat je gaat blowen voel je het (volgens mij) wel beter...
Majah ik weet ook niet of je daar zin in hebt om een hle dag niks te eten... |
...'De 2de keer zelfs 8 pure joints gepaft en niks gevoeld.'...
Ja he? geloof je het zelf? dan heb je het VAST fout gedaan of wat dan ook... want ik geloof echt niet dat als jij 8 pure joints rookt, nix voelt...dat is onmogelijk! |
Citaat:
Als je 8 pure joints hebt gerookt op een avondje ofzo, ben je echt goed de weg kwijt hoor. En nou niet aankomen met verhaaltjes dat je moet wennen eraan, want dat is na 8 pure joints niet van toepassing sjees http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ja maar, wat is er dan mis met mij?????
Ik heb geen praatjes over 8 joints, ik voel er echt amper wat van, maar dan rook ik er ook maar eentje! help plz?? |
als jij er nix van voelt, dan doe je er OF te weinig hasj/wiet in....
Of je doet et gewoon fout (niet via longen ofsow) iets anders kan ik er niet van maken... |
heb ik ook soms, was laatst met een stel vriendinnen uit. Was nog nooit met ze allemaal tegelijk uitgeweest en ik had allemaal wilde verhalen van ze gehoord.
Dus wij drinken wat wijn en pisang van te voren(zo'n halve fles wijn en 1 glaasje pisang de man)Ik had geen pisang gedronken maar wat meer wijn. Zij onwijs raar doen, ik niet, voelde me normaal. Dus ik steek jointje op bijna puur. Ik geef de rest(4 man waarvan maar 2 blowde, de 2 die het allerraarst aan doen waren) maar 2 hijsjes ieder omdat ze al onwijs raar aan het doen waren, blow zelf de rest op. Was orange bud en merkte er wel degelijk wat van, was gewoon heel relaxt. Zij onwijs raar doen, zo van wow ik ben echt stoned wow moet je eens daar kijken wow wow moet je eens naar je hand kijken wow Toen had ik dus zoiets, doe maar ff normaal want zo stoned ben je niet. Man ze waren 17 en 18 en blowen (naar hun eigen zeggen) wel vaker.... ze leken wel 14 jarige meisjes die voor t eerst blowen en zich zo aan t overtuigen zijn dat ze stoned zijn maar eigenlijk nix merken |
Citaat:
Te weinig zal het niet zijn: ik rookte laatst puur, maar toen voelde ik wel iets meer, maar nog steeds niet zo van WOW!!!! En ik rook ook wel goed, want mijn vriend zij ook van misschien doe jij het wel niet goed en toen ben ik de hele tijd voor hem gaan staan en ik zei... kijk maar... ik doe het wel goed en toen snapte hij er ook niets van. Ik denk dat het misschien toch wel door de sfeer komt: met z'n tweeën doe je anders als met z'n 5 en of zo en misschien omdat ik een jaar ouder ben dan al die knulletjes bij mij op school, misschien dat ze gewoon vet overdrijven en ik gewoon precies hetzelfde voel: lekker relax en sloom. Trouwens, oudere mensen die blowen zal je ook bijna nooit zo ontzettend overdreven zien doen als de meeste pubers ..... Ik ben het ook met Ninnoc eens..... |
Citaat:
|
je moet gewoon even relaxt op de bank zitten en dan een joint rollen, ik kan geen pure joints rollen, maar met beetje tabak erin, en dan flink wat wiet, werkt gegarandeerd. als je niks voelt moet je wat dieper inhaleren, moet werken gewoon. een goede waterpijn moet ook werken. http://forum.scholieren.com/smile.gif
kom anders maar langs, moet lukken om je stoned te krijgen. |
Koop(leen) een waterpijp, wat wiet (thai top, top 44 of skunk) verkruimel het een beetje,water in de waterpijp, gooi wat wiet derinin , vuurtje erbij en goed inhaleren door eerst in je mond en dan diep ademen in je longen, eventjes vast houden en uitblazen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Ik merk het altijd super goed maar ik neem altijd met waterpijp en dat puur en wat ook helpt is amerikanen (pas uitademen als je de pijp of joint weer in je handen hebt) en heel diep na een hijs veel luch inhalen. en beter meerde kleine hijsjes dan minder grote. als het met deze tips nog niet lukt dan weet ik het ook nie meer
|
Citaat:
|
als ik goed gaar wil worden, hoef ik juist GEEN pure te draaien, kdoe gewoon met shag, eerst ben ik super stoned, en daarna altijd een vette lachkick http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
en een teug nemen, best grote, en dan ook nog us normaal inademen, zodat het heel diep in je longen zit, en dan lang inhouden!!! of Mexicane doen!je kent ut wel denk k http://forum.scholieren.com/smile.gif [Dit bericht is aangepast door Choke (11-12-2001).] |
De eerste keer deed ik pure, toen was ik ook nog is aangeschoten. Heb in 6 uur tijd 10 keer gekotst. Niet lekker dus.
|
@ zigga, het topic stamt uit 2001. Dank voor de moeite, maar het is gewoon te oud!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |