![]() |
Over de Wonderen die we in ons hart...
HET WAS EEN DROOM, HET IS NIET ECHT GEWEEST
In heel hun geopenbaarde vorm zagen wij die dingen voorbijgaan Zonder weerstand te kunnen bieden aan onze opsomming van daden waren wij aan hen overgeleverd toen wij terugzagen In heel hun ontaarde vorm zijn die dagen voorbijgegaan waaraan wij geen recht en aanspraak ontlenen kunnen omdat zij buiten de wetten vallen En heel onze beslommering die niet met rust laat is de onmogelijkheid van revanche Niets bijft ervan over, niets ervan is aan de wetten onderworpen van de geldende bestellen Het is als wind voorbijgegaan en als stof verwaaid |
Tja, het is een beetje vaag, hè? Maar dat vind ik niet erg, want ik houd nogal van vage verhalen omdat ik die zelf ook nogal eens schrijf, haha...
Maar goed, mijn tip voor je is: gebruik alsjeblieft toch wat meer komma's!!! Ik weet zeker dat dat het niet teniet doet, dat het dan net wat duidelijker word. En daarmee net wat mooier. |
Bedankt voor de tip, maar ieder zijn stijl denk ik...
Overigens hoeft het werk niet 'vaag' te zijn. |
Citaat:
En ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal hoe je je verhaal als niet vaag kunt beschouwen. Ik zou het ook nooit volledig weg willen laten, dat vage is juist mooi! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |