![]() |
guess who's back
sup muthafuckaz i'm back
been away sellin crack aan kleine kindjes met in hun haren lindjes fucked up toch?!?!?! crack verkopen aan een klein joch kleine kindjes aan de crack breek mn nek ik heb het verkocht en nu ben ik gezocht ik verkocht ze ook een pistolen die heb ik gestolen de kindjes hebben er al vele mensen mee vermoord die zijn nu in een ander oord ain't no peace till we all get a piece mijn broek is vies er zit bloed op want ik schoot vanmiddag nog iemand door zn kop maja hij had me wel vuil aan gekeken eigelijk had ik zn nek moeten breken O ja ik heb ook nog iemand verkracht want een vriend had me op dat idee gebracht dat wijf heeft nu een trauma voor de rest van haar leven ze was ook helemaal aan t beven maar dat boeit me geen reet fuck the world kut gedicht met serieuze betekenis fuck the world!!!!!!!!! |
uhm...ja....
wat is je bedoeling? Ik bedoel, allemaal leuk en aardig, maar probeer je de nederlandse eminem te worden, of kwam je gewoon niet goed uit je worden? |
fuck eminem
het gaat over de kut wereld |
Wil je voor ons even die serieuze betekenis toelichten? We hadden ( Ik en Annee) het even over jouw gedicht hierzo en we waren daar wel nieuwsgierig naar. Misschien ook proberen niet te ruw te reageren op mensen die hierop reageren? Als je zit met dingen die rond jou, of in deze wereld gebeuren kan je ook over die gevoelens praten op het Psychologie forum.
|
aaah manneke toch...
wa hedde ut toch allumal moeilijk he? |
Citaat:
:D :D :D |
achja. je sig roelt iig wel.
maar dit is amper een gedicht te noemen hè? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |