![]() |
Blowen
Kblow al een jaartje ofzo.. en toen ik begon dacht ik bij mezelf.. ALLEEN op feesten enzo.. na 3 weken.. was het alleen nog maar in het weekend.. en toen werd het langzamerhand IEDERE dag.. kben nu weer zover dat het iedere week is, dus ik minder.. maar ik wil nu toch weten wat de SLECHTE gevolgen op den duur zijn als je blowt??? word je er echt dommer van? en ik heb gehoort dat je er impotent van kan worden?? duss.. wat zijn alle slechte gevolgen van blowen???
*sorry als deze topic al bestaat* |
hmmzz..
|
ik zou het niet weten...
sorry maar het enige wat ik weet is het dat de hersencellen afsterfd... maar het is wel zalig om te blowen...... |
korte termijn geheugen verslechterd
|
Twee weken lang verslechtering van geheugen. Het is dus tijdelijk, maar je bent al snel elke week aan de joint (ik in ieder geval).
Dus slomer besef en meer gemakzucht helaas. |
Citaat:
Op korte termijn verslechtert het geheugen. Als je nog wiet in je bloed hebt dus. Echt permanente gevolgen heeft het blowen niet hoewel er mensen psychologische stoornissen van kunnen krijgen. |
Maar dat ligt er verder aan of het in de familie zit of niet... Voor de rest kan het geen kwaad om af en toe een jointje te roken...
|
Als je heel veel water drinkt nadat je hebt geblowd (dan heb ik het over 2 liter ongeveer) heb je minder last van de traagheid en gemakzucht de weken erna.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |