![]() |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!!
Jongens & meisjes het hiphop-album van het jaar komt binnen kort uit!!!
FF een download tip, Tupac - my block >>>> probeer de goede versie in handen te krijgen, vooral omdat er veel aanmekaargemixte refreintjes tracks zijn.... maar ik ga het album zkrsteweten ook kopen!!! :D |
dat toepak dood iz
alweer een nieuwe cd???? |
Citaat:
ga ff opt drdre forum loeren iedereen denkt wat anders, het outro van de nieuwe cd is Expect me N*****s I'm coming. expect me just a jesus to come back... expect me.... geloof je het niet?? koop dan de cd over 3 weken!!! En als ie wel dood is is het een zeer productieve vent geweest... over de 400 tracks liggen er nog op de stapel volgens "suge knight" |
*springt gat in de lucht*
:rolleyes: zucht... wanneer komen we ooit van die goser af. Hoe noem je eigenlijk een dooie neger? Een negroide necroid? |
Citaat:
|
Citaat:
enne exo is that a joke?? Ik kan ook respect op brengen voor jou muziek, ik hoop jij ook voor mijn muziek, zoniet sodemieter dan op met je commentaar en ga met je lul spelen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga hier niet een beetje m'n mening lopen verbloemen als het 1000e topic over toepak wordt geopend. De man is dood. Je moet geen cd's uitbrengen als je dood bent. Bovendien vind ik zijn muziek helemaal klote, en speel ik inderdaad liever met m'n lul dan dat ik naar z'n muziek luister. |
Citaat:
|
Ja 2 pac is wel dood, en al die redenen (waarom niet en waarom wel) hebben we al 100x gehoord.
Maar het album, ik zal het vast wel een keer checken... off-topic: Styles, ik zag je signature, en ik denk :rolleyes: Volgens mij is 2 pac luisteren echt zo'n korte periode in je jeugd en dan merk je dat er veel meer en betere artiesten zijn dan 2 pac. Had ik in elk geval. 2 pac was 1 van mijn eerste connecties met hiphop, maar pas daarna weet je wat werkelijk goed is. |
Muziek van Tupac is (y)
Echter dat het nooit eerder uitgebracht is zeg wel wat! (n) |
Ik zit hier niet zo op te wachten...
Deze shit is toch kwalitatief zeker een paar klasses minder dan zijn gereleasede shit toen ie nog leefde... Het klinkt me net zo in de horen als het nieuwste album van Snoop Dogg... dat boeit me ook niet zoveel... Ik zit op betere titels te wachten ! |
Citaat:
|
Citaat:
Denk ik. :) |
potverdrie nu is het welletjes exo als jij hem een keer aanwijst nou Ufke dan schiet ik al die redenen voor je de wereld uit.
|
Citaat:
Dit bevat alle elementen van een horrorfilm, een hersenslurpende negerzombie die de westelijke kust van Amerika onveilig maakt met z'n quasi-sentimentele raps over het harde leven in het ghetto. En iedere keer wordt ie weer tot leven gewekt door een illustere figuur die de naam Donn-E heeft... |
Offtopic:
Misschien moet ik maar eens ophouden met het verneuken van de 2pac topics... |
Citaat:
ik deel jouw mening dus ;) |
Volgens mij heb ik een fout begaan, door hier een 2pac topic te openen... maar ok, ik ga de nieuwe cd gewoon kopen...
:D (over 1 ding ben ik blij, donn e heeft nog niet gereageerd) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
donn E is niet meer..bij katapultgevecht in weesp westide fataal geraakt....spijtig...we zullen je missen....
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
|
Citaat:
Check de mijne: http://home.wanadoo.nl/martinwahlestedt01/martin.gif :D Donn-E back indahouse |
|
|
Citaat:
|
Wat een lelijke apen ;) :p
|
Citaat:
|
Hoe doet Tupac dat toch, echt knap van die man, platen maken terwijl hij dood is!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb geen lul natuurlijk, maar als ik er een had zou ik daar vast liever mee spelen dan tupac luisteren, denk ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
'k d8 dat je liever met de mijne speelde nah wat zeg ik nou weer |
Citaat:
nah wat zeg ik nou weer |
Citaat:
Citaat:
|
*Geeft een medaille*
|
Citaat:
*vraagt zich af of hij beledigd of vereerd moet zijn, nu z'n hoofd vergeleken is met z'n geslachtsdeel* |
Citaat:
ik vergelijk alleen de geilheid.. niet het uiterlijk ervan ;) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gadverdamme haal 's gauw weg
|
Citaat:
Citaat:
|