![]() |
[gfx] things falling apart
|
Goh! Een photomanip! Dat zien we niet vaak! :p ;)
|
ik vind deze op een of andere manier toch een stuk beter dan die zwarte ogen geen mond dingen. maar die vorige was ook goed.
|
het hoofd van hem vind ik niet echt goed gelukt. De uitlopers van de haren en de achtergrond wel, maar het hoofd is een beetje een overkill aan textures...
|
Citaat:
|
Ik vind em wel goed gedaan, vooral het keel gedeelte en zo. Maar het neus-mond gedeelte steekt me wel wat tegen eigenlijk. Vind dat stuk het minst goed gelukt
|
Naja, hij is weer *interessant*, maar ik vind hem niet zo gelukt ... zijn keel lijkt me niet erg in proporties ( een beetje dik, ook achter zijn oor ofzow ? ), de linker kant van zijn onderkaak vind ik helemaal vreemd en de rechter kant zou volgens mij wat *dieper* moeten ... maar ik ben ook geen expert hoor, heb bewondering voor mensen die er uberhaupt mee beginnen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik vind zijn keel wel heel leuk gemaakt, dat gat daarzo, en die haartjes hebben ook wat :) |
Je hebt iig een aparte stijl :D :)
meestal zijn het wel donkere kleuren, wat een trieste blik geeft. Maar deze zien er wel goed uit (y) Heb je ook weleens iets gemaakt met wat fellere kleuren? :) |
Ik ben groot fan van je andere gfx'jes, maar hier heb ik niks mee.
Waarom dat rood/groene? Ik vond het juist zo stoer dat jij alles realistisch hield, zoals dat chinese kindje. |
Citaat:
|
NIN is fijn :)
en je gfxje is ook weer fijn :) |
Oh, ik heb nooit eerder iemand gezien die zoiets doet. Nou ja, niet dat ik niet weet dat er ook anderen zijn
en niet dat ik jou bepaald zie.. Maar toch. :] |
Citaat:
oh trouwens, ik heb ooit een lijpe uitspraak gedaan die op jouw nick lijkt. |
Citaat:
Voor de mensen die deze stijl wel bevalt: http://larkie.deviantart.com Ook erg coole platen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |