![]() |
Wat vinden jullie als een meisje dr okselhaar laat groeien?
Wat vinden jullie dr van als een meisje dr okselhaar laat groeien, ik vind dat echt heel erg ranzig dr uitzien maar dat is mijn mening, het kijkt ook gelijk zo onverzorgd vind ik, maare als dr hier meisjes op reageren die dat wel laten groeien wil je dan even vertellen waarom je het niet afscheert wil je dat niet of mag je t niet ofzo?
liefs, |
smerig!
|
een snor onder de oksel (n)
|
ultieme naarheid
|
Citaat:
|
ik vind het niks
|
tis gewoon ranzig
|
dat je het niet altijd even goed bijhoud oké, maar om van dat vieze lange vlashaar onder je arm te kweken .. BAH!
|
In frankrijk is het een tijdje heel hip geweest, ik persoonlijk vind het nogal not-done...
Bij Julia Roberts kon het echt niet...:r |
Persoonlijk vind ik het niks. Maar goed, ik doe m'n oksels ook niet scheren. Ben ik nu hypocriet?
|
Zwaar smerig.
|
ik vind het heerlijk. lekker onder haar armen likken met haren net alsof je een natte harige poes likt.
|
ranzig
|
Ranzig.
Al het zweet blijft dan in dat haar hangen en dat atinkt en je zweet dan sowieso sneller. Het is gewoon hygieniser als je je okselhaar scheert. Ook voor jongens trouwens, maar vaak hebben jongens daar toch niet zo veel haar is mijn ervaring. |
Iiieeeuw, dat is echt heel vies. Ik ben sowieso al anti -lichaamshaar, vind het heel erg vies!
|
Nou vind ik het zelf ook niet echt fris, maar waarom krijg je dan nooit zulke reacties bij jongens? Is toch wel een beetje vreemd eigenlijk
|
meisjes blijkbaar ook, waarom zou het er anders groeien :p
|
Citaat:
|
niet mooi, maar ze moet het zelf weten natuurlijk
bij jongens staat het overigens ook niet. |
Bah. (n)
|
ik vind het ook smerig, vroeger zat er een meisje bij me op het zwemmen, die mocht het niet afscheren van haar moeder, zag er echt niet uit. Mijn moeder zou me dat echt niet kunnen verbieden. Teneerste is het geen gezicht, en ten tweede lijkt het me ook helemaal niet fijn.
|
ik vind het ook redelijk smerig staan, maar eigenlijk is het raar toch
het groeit er toch gewoon en bij mannen vinden we het niet of iig minder vervelend en je krijgt hier in de topic gelijk van die reacties van: bij mannen hoort het :confused: beetje raar, want bij vrouwen 'hoort' het ook, het groeit er toch! maar op de een of andere manier is het in ons schoonheidsideaal geslopen dat we okselhaar maar niks vinden en daar doe ik driftig aan mee door het goed bij te houden :) |
onverzorgd echt fuckin smerig!
|
Waarom jongens wel en meisjes niet?
Ik vind het er over het algemeen erg erotisch uitzien. Ik heb foto's van Madonna gezien...yam! lekker toch, beetje haar boeit echt niet en bij heel donkere meisjes vind ik het wel mooi |
Ik vind bossen okselhaar zowel bij jongens als bij meisjes onverzorgd en niet fris. Ik zie persoonlijk ook niet in waarom jongens ook niet hun oksels zouden scheren. Ik vind het wel zo mooi en verzorgd om gladde okseltjes te hebben. Een stoppeltje kan gebeuren, en als een meisje dat heeft zou ik ook niet meteen helemaal afknappen, maar echt haren vind ik niet zo nee.
|
Nee dat is echt lelijk. Ik snap best dat je t in de winter wat minder secuur bijhoudt dan in de zomer, maar dan is het wel zo fris om het elke week even glad te scheren.
Bij mannen? Maakt me niet zo veel uit. Als hij nou echt heel veel haar heeft, knip het dan iig een beetje bij ofzo. |
Citaat:
|
(n)
|
Citaat:
|
Heel lelijk!!
Ik zou me zelf ook heel ongemakkelijk voelen als ik een mouwloos shirtje aan zou hebben waar plukken haar onder vandaan zouden komen (n) |
:eek: + (n)
|
Echt heel ranzig .. bah.
|
Citaat:
|
Ik ben er ook niet echt een fan van..
|
Afschuwelijk en een jongen zou het iig enigszins bij moeten houden.
|
Ik vind het zowel bij jongens en meisjes lelijk (n).
|
Citaat:
|
Een héle grote afknapper. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmm, misschien staat het wel met een permanentje? :P
|
bah! En mannen mogen het wel een beetje bijknippen af en toe
|
Citaat:
Ik vind het ook nogal vies, iew iew iew.. Staat heel boers, onverzorgd en vies :o |
Bij mannen vind ik het alleen vies als ie mouwloze shirts draagt en je ziet zo'n compleet oerwoud :|
|
Citaat:
|
G-o-o-r
|
Nou dat vind ik vrij lelijk...maargoed, blaat, dat is hierboven al 100x gezegd.
Maar ik vind dat mannen zich daar toch echt niet moeten gaan scheren.... (n) wat een onzin. |
Citaat:
|
:D vies
en nu ben ik benieuwd..welke mannen hier oksels scheren? of bijhouden en welke mannen er echt mega bossen hebben en of ze dat dan wel zo hygienisch vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |