![]() |
De gave
Ik heb de gave
mensen kapot te maken met slechts: woorden Met wat lettergrepen haal 'k ze naar beneden om ze te woordmoorden Kan er niks aan doen 't begon allemaal toen 'k zelf doodging van: ongeduld. Saturday teenage Kick! |
:confused:
ik vind hem zelf niet echt lekker lopen maar inhoud is wel koel :) |
hij is kort en krachtig...
alleen 'woordmoorden'... vind ik niet zo'n geweldige term..... see ya |
Eerste twee stroven vind ik een goed begin, laatste net ff te snel het einde voor mijn gevoel en ook geen mooie strove. alsof er een strofe mist nog.
Eigenlijk mis ik de echte reden waarom .. Ik heb het gevoel dat die laatste 3 zinnen daar te weinig over zeggen. Lijkt een opbouw te zijn in 2 stroven met een rijmwoord. Dan verwacht ik er nog 2 met uitleg en conclusie en rijmwoord. Woordmoorden vind ik wel een aardig woord. |
Ik vind em zelf niet mooi, vanwege het makkelijke en niet zo bijzondere woordgebruik. Behalve het woord "Woordmoorden", is wel leuk gevonden, Maar, had het woord "woorden" vervangen(1e strofe) door iets anders, ik vind het jammer dat het dubbel is gebruikt; haalt de hele kracht weg uit het woord "woordmoorden".
|
Citaat:
Uitstekend. Dank je! |
als jij nou je ongeduld
had omgeluld en opgevuld was je dezelfde grove knul... zie voorstelling 'Moordende Woorden' van ZT Hollandia Ave Infinitor! |
ach ja, onwetendheid heb ik zó _ _ _ omgeluld
maar nu, wat te doen met _ _ _ ongeduld voor de duidelijkheid: dit heb ik bedacht voordat ik WS's post had gelezen hoor... GMTA:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |