![]() |
Hoelang ben JIJ niet klaarkomen?
Hoelang ben JIJ al niet klaarkomen?
Op dit moment? En wat is je record niet-klaarkomen? Niet meegerekend wordt: -Klaarkomen in je droom -De tijd voordat je regelmatig begon klaar te komen :P |
Eeehm..heeeeeeel lang, sterker nog, ik ben nog nooit klaargekomen.. het lukt gewoon niet, erg frustrerend (ook voor mn vriend) :o
|
Citaat:
Je hele leven nog niet? Ook niet door masturbatie? |
sinds zondag niet meer
|
Ongeveer 5 weken.
|
m'n record zal wel om en nabij een maand zijn...
Laatste keer was nog niet zo lang geleden zeg maar. :p |
Citaat:
Een weekje ofzo. Citaat:
|
eergister voor t laatst...net wakker&verwend door mn vriendin :)
|
Citaat:
Citaat:
Of je moet bedoelen dat je op je 10e begon en dat je tot een weekje geleden niets meer klaargekomen bent :P Netjes trouwens, een weekje! |
Citaat:
|
zondag ofzo voor het laatst..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Gisteren nog...
Wow *verbazing* dat sommige jongens hier zo lang zonder klaarkomen durven. Of is mijn vriend dan een uitzondering, dat ie elke dag minstens 1 vaak 2 a 3 keer klaarkomt?? :confused: |
Citaat:
Foto? |
Citaat:
|
bijna 24 uur
|
Citaat:
Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is echt KUT! Als het iets lichamelijks kan zijn, moet je misschien eens naar de dokter ermee? |
Euh.... *telt* Twee dagen niet? *haalt schouders op*
|
Sinds zaterdagavond. Het is nu woensdagavond, reken maar uit.
Mijn record? Hmmz, iets van een week denk ik... :confused: Interessant? |
Citaat:
Citaat:
|
Ehm, 3 weken, toen was mn vriend op vakantie :p
(record) En nu uur geleden geloof ik (eerste keer dat ik zoiets op seksualiteit zet :o) |
Vanochtend voor het laatst :p
En de langste tijd? zal niet veel langer dan een week zijn geweest |
Citaat:
|
mn record is 3 weken :D
|
Citaat:
http://www.1337pr0n.org/Backdoor_Sluts_9_DiVX_rip.avi ;) |
Citaat:
|
sinds afgelope zondag.. tnx 2 ma friendjuh
|
uhm...
een uurtje of 18 ofzo :p |
Hoelang ben JIJ al niet klaarkomen?
Op dit moment? Weuh.. twee dagen ofzo.. En wat is je record niet-klaarkomen? Mmmz.. een halfjaar ofzo.. geen idee.. toen ik 14 was was ik volop aan het experimenteren, maar daarna hield het wel weer op.. vond er weinig aan.. was met andere dingen bezig, genoot nooit zo van seks, behalve om het feit dat iemand me wilde.. maar ik haal het nu weer allemaal in :D |
30 minuten ofzo, hijs net weg :-o
|
record: paar maanden (was voor het eerst klaargekomen, wilde dat graag nog 's, maar had geen idee hoe! :o )
nu: euh... dag of 5... |
uurtje of twee
|
Hoelang ben JIJ al niet klaarkomen? Op dit moment?
Een paar dagen, vier ofzo? En wat is je record niet-klaarkomen? Een paar maanden denk ik. |
Ik nu 3 weken, wordt een maand. Echt leuk, zo'n lange-afstands relatie. Ik geef mezelf tegenwoordig bijna nooit meer een handje.
|
Citaat:
|
2 dagen geleden voor laatst
Record- Sinds dat k verkering heb, een 2 weken ofzo. ( vakantie ) |
echt ik heb het 40 dagen volgehouden. die film was mijn grote voorbeeld was nieuwsgierig hoe het orgasme na die 40 dagen zoui zijn en dat ga ik hier niet beschrijven want der zijn mensen die dit lezen en dat niet willen lezen :D (hé missty)
en de laatste x was geloof ik gister avond ohnee toen had ik geen zin eergister dan nee ik weet het zo niet meer wanneer was sex court op tv??toen was de laatste x dat weet ik nog wel |
Hm ... meer dan een half jaar ofzow ...
|
Gisteravond
( ik vraag het me echt af....wie interesseert dit in godsnaam :| ) |
Citaat:
|
6 meter
|
Citaat:
:D |
voor het laatst: ik denk 3 weken ofzo...heb geen behoefte meer eraan
langst zonder: ik denk 4/5 maanden ofzo |
langtst zonder: paar weken
laatste keer: paar uur geleden :o |
Citaat:
Nee maar ff serieus..zou het dan iets lichamelijks kunnen zijn?? heb ik namelijk nog nooit van gehoord? |
voor het laatst: 2 uur terug
record: geen id, denk een week ofzo |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |