Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Waarom nooit cocaine en heroine? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=29113)

Clair de Lune 08-01-2002 22:24

Waarom nooit cocaine en heroine?

Deze drugs werken op zon manier op je lichaam dat je een emotionele reactie krijgt die je lichaam op een normale wijze nooit zelf kan produceren. Je ervaart ook een onnatuurlijke heerlijkheid.

Vanaf dat moment weet je hoe dat voelt, en kan geen enkel aards, natuurlijk fenomeen je meer tot je top brengen. Je weet gewoon dat zelfs bij de beste sex en grootste verliedheid, je niet meer dat gevoel terug kan krijgen. Daarom kan je er ook niet zo van genieten al normale mensen dat doen.

Op de lange termijn vergeet je het langzaam... Maar je zult je hele leven blijven hunkeren naar zon pil.

Als ik op mijn sterfbed lig zou ik misschien zon pil nemen... Maar ik wil dood voordat hij uitgewerkt is.

Misschien kan je je geestelijke verslaving onderdrukken, en na de eerste pil geen ander meer aanraken.... Maar het zal je leven voor eeuwig markeren. EN dat is jammer, want je kan dat niet voorstellen totdat je het ervaart...

Spacey 09-01-2002 00:38

volgens mij snuif of rook je coke en spuit of rook je herione.

maar verder idd niet aan beginnen

Isa 09-01-2002 10:32

Citaat:

Spacey schreef:
volgens mij snuif of rook je coke en spuit of rook je herione.

maar verder idd niet aan beginnen

cocaine kan ook gespoten worden en heroine kan ook gesnoven worden.

stb 10-01-2002 16:54

clair de lune.
ik wilde je wat vragen: gebruik je coke?
ik ben nu al 2 jaar verslaafd en krijg hulp.
ik zie en hoor dingen die er niet zijn.
ook omdat ik blow.
ik kan de werkelijk heid niet meer meer met de fanatsie uitelkaar houden.
zelfs mijn dromen niet meer.
misschien kunnen we er smane over praten.
ik ben een meid van 15.
stb@netmail.nl

walter 10-01-2002 16:57

Citaat:

Kenny McCormick schreef:
en heroine kan ook gesnoven worden.

verstandig!

ReiN 11-01-2002 02:57

Citaat:

Clair de Lune schreef:
Deze drugs werken op zon manier op je lichaam dat je een emotionele reactie krijgt die je lichaam op een normale wijze nooit zelf kan produceren. Je ervaart ook een onnatuurlijke heerlijkheid.

Vanaf dat moment weet je hoe dat voelt, en kan geen enkel aards, natuurlijk fenomeen je meer tot je top brengen. Je weet gewoon dat zelfs bij de beste sex en grootste verliedheid, je niet meer dat gevoel terug kan krijgen. Daarom kan je er ook niet zo van genieten al normale mensen dat doen.

Op de lange termijn vergeet je het langzaam... Maar je zult je hele leven blijven hunkeren naar zon pil.

Als ik op mijn sterfbed lig zou ik misschien zon pil nemen... Maar ik wil dood voordat hij uitgewerkt is.

Misschien kan je je geestelijke verslaving onderdrukken, en na de eerste pil geen ander meer aanraken.... Maar het zal je leven voor eeuwig markeren. EN dat is jammer, want je kan dat niet voorstellen totdat je het ervaart...

Sorry ik vind je stukje wel heel melodramatisch. Ik heb een tijdje zo nu en dan geslikt, en hoewel ik er erg van genoot is er niks aan mijn belevenis van sex of iets anders veranderd. En hunkeren naar drugs doe ik al helemaal niet. Het is en hopelijk blijft voor mij altijd een opzichzelf staand fenomeen.

Isa 11-01-2002 11:03

Citaat:

walter schreef:
verstandig!

denk niet dat het veel verschil uitmaakt of je het rookt of snuift.
maar ik gebruik toch niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19.