![]() |
cake
wie vind ze nog meer stoer?
ik kreeg net een paar van hun oudere nummers doorgestuurd van mn broer, en ze zijn echt ontzettend goed. Hun oudere materiaal dan, vond hun nieuwere nummer "short skirts and long jackets" whatever die ook heette slechter. twee van hun oudere nummers: -distance -daria |
lekker saaie muziek (en dat bedoel ik als een compliment) :) ken niet zoveel van ze hoor, een paar nummers. en ik vind 'short skirts and long jackets' wel een gaaf nummer :)
|
een ander stoer nummer:
-i will survive :D:D:D:D:D:D:D echt wel mooie gitaarsolo's |
*pieeeeeeeeeee*
I need your arms around me. I need to feel your touch. best wel briljant hoor :) |
Cake is echt ZO'N saaie humor. GEWELDIG!
Mijn favorieten: Mexico Stick Shifts and Safety Belts Satan is my motor Alpha Beta Parking Lot Sheep go to Heaven Zeer koele muziek :) |
Citaat:
Enkelvoud. De tekst gaat nml over zijn ideale meisje... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu snap ik pas echt wat ze bedoelen met 'de maatschappij van tegenwoordig' en (waarschijnlijk) 'de jeugd van tegenwoordig' :rolleyes: |
commisioning a symphony in C
woei pragtnummer lekkere band, erg chill |
Cake- Going The Distance.mp3 dat nummer heb ik maar vind er vrij weinig aan
|
Citaat:
|
wat voor muziek is het???
|
Citaat:
of is dit toevallig een saai nummer :) |
ik vind het vooral koel hoe hij alles zo "interresseloos" zingt,
echt zo van; oke ik moet dit zingen, het komt er wel uit, maar vraag me niet hoe :p ken dr nie zo veel van, maar wat ik ken is wel geinig |
Citaat:
dat vind ik echt ontzettend stoer... |
Wat is het genre?
|
Citaat:
Probeer "Stick shifts and safety belts" eens of "You turn the screws" |
Citaat:
|
cake heerscht..
the distance I will survive racecar yaya's dat ene nummer met eehm.. shutthefuckup ofzo vind t wel lache |
geinig :)
ken maar 3 nr's ofzo van ze, waaronder short skirt/long jacket, verslavend nr :) |
Citaat:
|
cake rocks
ook dat short skirt long jacket nummer en de clip ervan :) |
Citaat:
alleen die combinatie is het ook niet echt :confused: beetje moeilijk uit te leggen... |
Ik ken alleen Short Skirt Long Jacket en die vind ik wel grappig :)
|
Opzich wel een goeie band hoor, maar soms vind ik ze nogal irritant. En dan vooral nummers zoals Commisioning a Symphony in C
Kent hier iemand Comfort Eagle van Cake? Das iig wel een heel goed nummer. |
jaa wel leuke vrolijke muziek :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08. |