![]() |
progressieve rock/metal
like:
Dream Theater Spock's Beard Pain Of Salvation Rush enz. liefhebbende mensen hier buiten mij? |
niet dus
|
ja, mits het een beetje stevig is, zoals:
Archetype Andromeda Ark Fatal Smile Pain Of Salvation Symphony X Vanden Plas Warmen :) [edit] van blazers en synths moet ik ook niks hebben nee [/edit] |
Ik ook !
Maar heb niet zo veel toe te voegen...oh wel, Yes en King Crimson en Jethro Tull als je dat daar ook onder wilt rekenen... |
tja ik vind dat hele progmetal gebeuren nogal saai eerlijk gezegd,
bombastisch gepingel om maar zo veel mogelijk te varieren :rolleyes: ... en het gebruik van blazers en de overtollige aanwezigheid van keyboardmannetjes die op zoveel mogelijk toetsen tegelijk willen spelen maakt et er niet boeiender op... krampachtige complexiteit... vooral spock's beard is daar niet vies van. of juist wel ik hou er niet van nuttige post:p |
Citaat:
van den plas is bruut liquid tension expiriment ook meer rustigere kan ik ook zeer erg waarderen transatlantic flower kings |
Citaat:
(y) geen vocalen, en dat is een pré voor mij met dit soort muziek. Ik kan zangers niet uitstaan die proberen een vrouw na te doen |
Citaat:
|
Xenobia !!!!
|
Citaat:
|
Tool
Opeth Wolverine is ook wel te pruimen |
jeuj :)
|
Zolang het niet te bombastisch, nichterig en aanstellerig wordt kan ik het wel waarderen (lees: King Krimson en Japan zijn (y) )
|
Dream Theater is geniaal
|
precies :D
ik krijg misschien http://www.yamaha.com/menuitems/pane...jm_closeup.jpg voor sinterklaas!!! naja de helft moek zelf betalen maar dat geeft niet |
jah vind et wel coel,vooral opeth vind ik heerschen
|
Citaat:
|
rush is uiteraard goddelijk....
|
Citaat:
|
Citaat:
bestaat wolverine eigenlijk nog :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Supaplex! Vette shit. |
Citaat:
ik moet wel de helft zelf betalen dan maja et is ook nog niet zeker enzow maar er zit vooruitgang in mijn gezeik wordt eindelijk verhoord! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie 'm al lopen met dat ding op zn rug :D |
ik niet ik zie mij al kwijlen als ik em krijg :D
|
Ach ja ieder z'n fantasieen...
|
als ze maar niet denken dat ze nog een moment rust hebbe ALS k em krijg :D
|
je mag em wel aan mij geven als je je allerliefste ouders rust wil gunnen :p
|
|
Citaat:
|
goede muziek mits het stevig spul is.
|
Ik luister nu "Marty Friedman/Jason Becker - Concerto" van de CD: "Speed Metal Symphony".
Progressief zonder zang. Aanrader. |
time requiem
onbekend, maar gewoon downen. alles. |
Ik heb Queensryche nog niet gehoord :D
Dream Theater is ook helemaal te kick en natuurlijk areyon en Star One niet vergeten :rolleyes: |
Citaat:
die stond onlangs een gratis workshop te geven in den haag.. |
KOEL!
waarom zeg je dat nu pas |
Planet X (met Derek Sherenian, Tony Macalpine & Virgil Donati), die nieuwe cd (moonbabies) is echt fantastisch. Wat daar gebeurt grenst af en toe aan het onmogelijke, vooral drumtechnisch gezien.
Dali's Dilemma (bestaan ze nog?) is ook een vette band. Dream Theater uiteraard, Pain of Salvation, Symphony X maar die zijn allemaal al genoemd. |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft ook enkele Solo-cd's gemaakt, en heeft een tijdje met o.a. Jason Becker een band gevormd (Cacaphony) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaav gaav gaav!! metal rockt!!! ikke is groot ven! (voor de normale nederlanders: fan..:p)
|
stfu
|
Citaat:
|
Solefald...ontzettend vage teksten :)
|
Symphony X, heersch
Theory in Practice, ook errug gaaf (is dan wel een andere vorm van progressief :P) Sun Caged, gave muziek |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |