![]() |
waar haal jij je wiet en wat soort gebruik je??
eehm ik white widdow en meeste vrienden halen voor mij
|
ook white widow.. bij Hans van de weedtaxi of in een sh0p
|
Ik rook meestal Super Skunk en vaak is dat met me boer omdat hij altijd wel heeft en anders haal ik het via vrienden of me broer en das dan ook vaak Skunk of Super Skunk.
|
in een coffeeshop, meestal skunk, superskunk, shiva of white widow
|
Hmmz, als ik wiet heb, dan white widow of jack herrer
maar ik heb eigenlijk altijd Hasj. Nepal. |
hmmmz. ik koop via een vriendin...geen flauw idee wat dat is...
|
White widow en ik haal het in een coffeeshop of krijg het geleverd via een goede vriend.
|
White Widow
|
dit zijn de soorten die ik heb geprobeerd:
whitewidow blackwidow top 44 taitop jamacia b-22 PowerPlant R.I.P. Victory Skunk |
ik heb dit allemaal gedaan (op volgorde voor ut eerst naar laatst, dit allemaal met waterpijp)
Thai Top, Jamaica, White Widow, Top 44, Skunk, B22, Victory, Black Widow, RIP, PowerPlant en we haalden de eerste 6 altijd bij de game of the hut en Skunk en B22 bij london, en Victory en Black Widow bij Water World en RIP en PowerPlant bij Spaceballs http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Uit de tuin .. white widow en een of andere wazige soort die echt nog 40 X zo sterk is
|
ik koop meestal bij een dealer die heeft turkse hasj en anders orange bud
|
laatste tijd vooral orange bud, ik ben wel tevreden over de werking, vrienden hebben het of krijg het via een vriend in utrecht (bij plaatselijk shop hebben ze alleen kutwiet en moet je je legitimeren) of koop het zelf in heerenveen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |