![]() |
paddo's zijn lekker
heey
t is misschien raar, maar ik vind paddo's lekker smaken. echt bijna iedereen kotst ervan. maar ik vind t best lekker zijn er meer mensen die ze niet vies vinden? |
Het heeft te maken met je instelling. Als je voor houdt dat ze lekker smaken, dan smaken ze ook lekker.
(Geleerd van een trip; controle over hallucinaties) |
Gedroogde Hollandse kaalkopjes smaken naar eetpapier
je hebt vast geen Mexicaanse paddestoelen gegeten want als je die lekker vind ben je gewoon gestoord http://forum.scholieren.com/smile.gif |
jazeker zijn ze lekker.. waarom zouden ze goor zijn? bier is toch ook niet goor!!!!!
|
Citaat:
|
Mja ik heb best vaak paddos gegeten maar als ik ze nu eet vind ik ze ook nie zo goor meer ..
|
de vriendin van een vriend van mij vind het ook lekker. ik vind het echt smerig. maja voor zown trip hebbik alles over.
|
mensen het maakt echt wel uit wat voor paddo's je hebt hoor.. en ook of ze gedroogd zijn of vers
|
Citaat:
da's egt jammer, want ik vindt diej dingen egt ZOOOOOOOOOOOOOO goor! |
Ik heb een vraagje: ik wil binenkort (voor de eerste keer) paddo's gaan kopen in A'dam met een vriendin. Vragen: wat voor effect hebben paddo's? Ga je van alle paddo's hallucineren? Zo nee, van welke niet? Hoe gevaarlijk is het?
|
Paddo's mogen tegenwoordig niet meer gedroogd verkocht worden... En van verse paddo's wordt ik al misselijk als ik ernaar kijk: heel vettig glimmend waar de schimmel letterlijk overheen krioelt... echt wel vvies dus... oh ja: ik vind bier en paddo's nou niet echt bepaald te vergelijken http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
|
Citaat:
ze zijn niet gevaarlijk, als je gewoon niet meer dan half of heel bakje neemt. en ze zijn ook niet slecht. t is natuurprodukt. en je gaat in lichte mate hallicuneren. maar t is echt supercool. zorg er alleen wel voor dat je voor die tijd blij voelt, anders kan je bad trip krijgen. ( moet je van tevoren happy campers nemen ) of gewoon niks. en niet eten van te voren. |
t'is echt goor.
Maar het gaat om het effect. [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (08-01-2002).] |
vin ze nie eg goor, maar lekker zouk ook nie zegge, zit ook nie zoveel smaak aan...
|
Citaat:
wees blij..NOg nooit gedaan tho |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |