![]() |
Meester van de zwarte molen
Ik vind dat boek echt zo goed :) Veel mensen die het gelezen hebben hier? Maar iig, weet iemand of otto preusller nog meer van zulk soort boeken heeft geschreven, want ik ken alleen deze nog tot nu toe.
|
(hij heet geloof ik otfried preusler)
maar ik heb dat boek gelezen vroeger, geweldig boek ja. Hij heeft nog een boek geschreven, de kleine waterman. Dat is voor iets kleinere kinderen dacht ik, maar ik weet nog dat toen ik hem vroeger gelezen had ik er steeds weer over droomde, zo geweldig vond k dat boek. |
Geweldig boek!! Ik heb em echt een stuk of 6 keer herlezen :)
Hij heeft nog veel meer leuke boeken, weet alleen nu even geen titels uit m'n hoofd. Me is * Fallen _Tear* Trouwens :) |
ja heel goed boek! Ik ben ook naar het theaterstuk geweest paar jaar geleden :)
|
Ja, dat is echt een mooi boek, daar heb ik nog eens een leesopdracht over gemaakt (zat toen in de 2e). Ik heb toen een plattegrond van de omgeving gemaakt, het moeras waaraan de molen stond en de graven die die ene jongen, hoe heetie ook alweer? moest graven.
En ja, die schrijver heeft nog wel meer boeken geschreven, heb ze volgens mij ook gelezen, maar zou er zo geen kunnen noemen. Niet veel indruk gemaakt waarschijnlijk :D itt. Meester van de zwarte molen. |
heel mooi boek. ben beetje vergeten waar het precies overging en wat ik er precies van vond, maar weet nog wel dat ik het heel mooi vond.
ik heb nog een boek van hem gelezen, maar ben daar de naam van kwijt. was eik ook meer een boek voor nog wat jongere kinders |
vond 'm ook (y)
|
is al een best aantal jaartjes geleden dat ik die las, maar het is idd een geweldig goed boek :)
dit is een van die boeken die me blijven boeien :) |
Citaat:
Bedankt trouwens, die moet ik nog een keer lezen... |
Om de een of andere reden heeft de Kleine Waterman me meer geboeid....
Maar ik vond de meester van de zwarte molen ook geweldig hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |