![]() |
Audioslave
Ik vind ze wel goed, jullie???
|
ik vind het klinken als ratm maar met ipv zach de la rocha avhter de microfoon chris cornell op zijn positie
|
Is al topic over, alleen de zoekfunctie staat uit denk ik.
|
ja qua sound nog vrij RATM vind ik,maar ken ze ook nie erg goed, zang is wel heel anders,vinnet wel doop, refreintje blijft lekker hangen, vin zn stem alleen niet echt heel vet...
|
|
'T klinkt idd als een mix tussen RATM (muzikaal, alleen dan zonder 'gepiel en gepiep') & de Soundgarden (zang)
Vind het niet verkeerd klinken. |
Citaat:
|
Citaat:
:p ja dat weet ik, waarom denk je dat ik die bands noemde ;) Maar ik bedoelde meer dat het echt als een mix klinkt. |
het klinkt als een mix....maar heel terughoudend.
De dingen die RATM en soundgarden voor mij echt gaaf maakten zijn er niet meer, omdat de bandleden allemaal een stapje terugmoesten om het nieuwe product beter af te leveren |
*puke* denk je eidelijjk zijn de rebelletjes van Ratm uitgespeeld komt er weer zo'n gore gekloonde versie van ze uit nee sorrie dan liever spruiten
|
daar hadde ze et op de dreamtheater chat ook al over
|
Klinkt wel lekker, maar k vind RATM beter
|
mwah ik vind het een behoorlijk album, ookal is het allesbehalve origineel..
vergelijking met the battle of l.a. van ratm is zo gemaakt, en het stemgeluid van chris cornell doet me ook meteen aan soundgarden denken.. |
Citaat:
gore gekloonde versie? meneer, wilt u de stront uit uw oren halen. |
Ik vind 't wel een leuke CD. Geen topper ofzo, maar misschien hun volgende CD wel he.
|
Tjah, zag ze vannochtend eigenlijk voor het eerst op TV. MTV een clip met veel vuurwerk enzo. Weet ff niet meer welk nummer het is. En het klinkt idd wel vet.
Las in de Oor een artikel over Audioslave. En zij waren redelijke positief. Verder heb ik vandaag ff de cd geluisterd bij de Waterput. (the one and only). Naja wel vet dus! (geen topper voor mij) Mzzl |
Single en clip zijn nog weinig bijzonder. Zal nog wat nummers beluisteren.
|
Citaat:
dikke lul en een kwartje in een droge doos, |
dat nr dat ze uit hebben nu vind ik lijken op een mix van Guns n Roses en AC/DC
|
Citaat:
En kan King het nog wel zeggen, dan nog vind ik dat het geen gekloonde versie is. Dan kan je de band nog zo haten, dat zou iedereen toch wel toe moeten geven. |
Leuke clip, beetje saaie muziek (wat ik ook over RATM en SG denk).
|
Citaat:
Mijn mening verander je trouwens toch niet over de band. |
Toen ik die single voor het eerst hoorde dacht ik eerst nog dat ik AC/DC hoorde of zoiets .... :rolleyes:
Na het beluisteren van enkele nummers, vindt ik het niet helemaal mijn muziek |
Citaat:
|
Ik vind het beetje lauwe band, door goeie muzikanten bij elkaar te gooien hoef je nog geen chemistry te krijgen..
sommige nummers zijn gewoon de vette RATM riff nummers, sommige de echte cornell schrijfstukken, maar ik heb niet het gevoel alsof er een band speelt, maar 2 bands waarbij de zanger van de ene band soms een nummertje inzingt bij de ander... Ze doen het goed maar het is weinig vernieuwend, de samenwerking zorgt niet voor een vernieuwing binnen de popmuziek zal ik maar zeggen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
erg goed is de single en ik ben retebenieuwd naar de cd.
maar eerst gaat mijn concentratie nog even uit naar pearl jam avec le bien RIOT ACT. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerlijk gezegd vond ik de eerste single nogal catchy, en vroeg ik me af wat voor band dit nu weer was : ik vond het een goed nummer, maar tegelijk dacht ik ohwatfoutstraksisditcreedofzo. (stress the 'ofzo'!) hoewel ik trouwens wel gelijk hoorde dat het cornell's stem was, maar ik had toch zo mijn twijfels, stom eigenlijk.
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
ik hoorde laatst voor het eerst wat van audioslave.... zo ratm vind ik ze nou ook weer niet. maarja, chris cornell is cool en het is wel mijn bedoeling om er wat meer van te gaan horen :)
|
ik vin de tatoo's van timmy (bassist) wel echt heel erg
|
Citaat:
|
http://www.boomspeed.com/hacho/ratmbass.jpg
Dat is m dus, ik vind het lichtelijk overdreven. audioslave is btw trouwens best goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind audioslave echt een hele foute naam hebben. Echt zo'n naam dat 10 jarige jochies bedenken, nadat ze slave for you van britney spears hebben gehoord.
Maar de muziek is erg goed en de zanger vind ik echt een toffe stem hebben. De muziek lijkt best veel op RATM. Maar wat RATM zo goed maakte was de boodschap. RATM had wat te vertellen en ja dat mis ik wel bij audioslave. De teksten van Connel vind ik nou niet echt een betekenis hebben. |
lauw als in minder
wordt er niet warm of koud van :D geen adrenaline rush en geen kippevel--> lauw :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Audioslave RoX!
Bekijk de band niet om hun formatie maar op de skills die ze werkelijk hebben. Ze hebben een zeer degelijk album neergezet met zowel snelle als rustige nummers. De zang is erg goed en de gitaar-solo's en bijbehorende effecten zijn heerlijk om naar te luisteren en ze zijn op HUN manier innovatief... Live klinken ze bijna even goed als op het album en dat is ook vrij goed van ze... |
ik vind 't wel een goeie band :)
|
het doet me helemaal niks.
maarja ik heb ratm en soundgarden ook nooit wat aan gevonden |
Citaat:
een nummer like a stone, pragtige tekst vinnik... |
|
Ik ben dus naar AudioSlave geweest in 0-13 Tilburg. Ze waren echt super goed. Goed in de zin van: ze zetten een geweldig geluid neer. Zang was super, en de band is erg goed op elkaar ingespeeld. Dit moest je niet missen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |