Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Audioslave (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=291410)

Tsu 27-11-2002 19:15

Audioslave

Ik vind ze wel goed, jullie???

Pharmacon 27-11-2002 19:24

ik vind het klinken als ratm maar met ipv zach de la rocha avhter de microfoon chris cornell op zijn positie

MCH 27-11-2002 19:24

Is al topic over, alleen de zoekfunctie staat uit denk ik.

Wim Wok 27-11-2002 19:25

ja qua sound nog vrij RATM vind ik,maar ken ze ook nie erg goed, zang is wel heel anders,vinnet wel doop, refreintje blijft lekker hangen, vin zn stem alleen niet echt heel vet...

Danique 27-11-2002 19:26

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=266063

Nomen Nescio 27-11-2002 19:40

'T klinkt idd als een mix tussen RATM (muzikaal, alleen dan zonder 'gepiel en gepiep') & de Soundgarden (zang)

Vind het niet verkeerd klinken.

Tsu 27-11-2002 19:55

Citaat:

Nomen Nescio schreef:
'T klinkt idd als een mix tussen RATM (muzikaal, alleen dan zonder 'gepiel en gepiep') & de Soundgarden (zang)

Vind het niet verkeerd klinken.

Je weet toch wel dat het een samenvoeging is tussen de zanger van Soundgarden en RATM?

Nomen Nescio 27-11-2002 21:04

Citaat:

Tsu schreef:
Je weet toch wel dat het een samenvoeging is tussen de zanger van Soundgarden en RATM?
:eek: Je... je meent het. Echt waar???

:p ja dat weet ik, waarom denk je dat ik die bands noemde ;)
Maar ik bedoelde meer dat het echt als een mix klinkt.

Carn 27-11-2002 21:12

het klinkt als een mix....maar heel terughoudend.

De dingen die RATM en soundgarden voor mij echt gaaf maakten zijn er niet meer, omdat de bandleden allemaal een stapje terugmoesten om het nieuwe product beter af te leveren

Stevill 28-11-2002 10:16

*puke* denk je eidelijjk zijn de rebelletjes van Ratm uitgespeeld komt er weer zo'n gore gekloonde versie van ze uit nee sorrie dan liever spruiten

Thunder Child 28-11-2002 10:45

daar hadde ze et op de dreamtheater chat ook al over

Inf3sted Funk 28-11-2002 10:58

Klinkt wel lekker, maar k vind RATM beter

]{ing 28-11-2002 12:17

mwah ik vind het een behoorlijk album, ookal is het allesbehalve origineel..

vergelijking met the battle of l.a. van ratm is zo gemaakt, en het stemgeluid van chris cornell doet me ook meteen aan soundgarden denken..

86dagreed 28-11-2002 12:36

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*puke* denk je eidelijjk zijn de rebelletjes van Ratm uitgespeeld komt er weer zo'n gore gekloonde versie van ze uit nee sorrie dan liever spruiten
'

gore gekloonde versie?

meneer, wilt u de stront uit uw oren halen.

Rhinus 28-11-2002 17:46

Ik vind 't wel een leuke CD. Geen topper ofzo, maar misschien hun volgende CD wel he.

Poor Leno 28-11-2002 22:25

Tjah, zag ze vannochtend eigenlijk voor het eerst op TV. MTV een clip met veel vuurwerk enzo. Weet ff niet meer welk nummer het is. En het klinkt idd wel vet.
Las in de Oor een artikel over Audioslave. En zij waren redelijke positief. Verder heb ik vandaag ff de cd geluisterd bij de Waterput. (the one and only).

Naja wel vet dus!
(geen topper voor mij)

Mzzl

Rollo Tomasi 29-11-2002 15:42

Single en clip zijn nog weinig bijzonder. Zal nog wat nummers beluisteren.

Stevill 30-11-2002 04:22

Citaat:

86dagreed schreef:
'

gore gekloonde versie?

meneer, wilt u de stront uit uw oren halen.

Friso soory maar flikker op met je puntjes op je i gedoe en loop normaal dit is echt zoals king zei niks vernieuwends en ook eerlijk gezegd vemoeiend vind ik van mij part hadden ze de cd's in de vorm van schietschijven geleverd. (n)

dikke lul en een kwartje in een droge doos,

NeuroticA_NL 30-11-2002 09:49

dat nr dat ze uit hebben nu vind ik lijken op een mix van Guns n Roses en AC/DC

86dagreed 30-11-2002 13:22

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
Friso soory maar flikker op met je puntjes op je i gedoe en loop normaal dit is echt zoals king zei niks vernieuwends en ook eerlijk gezegd vemoeiend vind ik van mij part hadden ze de cd's in de vorm van schietschijven geleverd. (n)

dikke lul en een kwartje in een droge doos,

puntjes op de i heeft hier niets mee te maken, je gebruikt het hele spreekwoord verkeerd.

En kan King het nog wel zeggen, dan nog vind ik dat het geen gekloonde versie is. Dan kan je de band nog zo haten, dat zou iedereen toch wel toe moeten geven.

Wouter Youth 30-11-2002 14:22

Leuke clip, beetje saaie muziek (wat ik ook over RATM en SG denk).

Stevill 30-11-2002 14:44

Citaat:

86dagreed schreef:
puntjes op de i heeft hier niets mee te maken, je gebruikt het hele spreekwoord verkeerd.

Het was niet spreekwoordelijk op de band maar meer op jouw reacties.

Mijn mening verander je trouwens toch niet over de band.

OZZ-Works 01-12-2002 12:49

Toen ik die single voor het eerst hoorde dacht ik eerst nog dat ik AC/DC hoorde of zoiets .... :rolleyes:

Na het beluisteren van enkele nummers, vindt ik het niet helemaal mijn muziek

86dagreed 01-12-2002 14:53

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

.

weet ik, dan nog slaat ie nergens op.

machina82 01-12-2002 15:01

Ik vind het beetje lauwe band, door goeie muzikanten bij elkaar te gooien hoef je nog geen chemistry te krijgen..

sommige nummers zijn gewoon de vette RATM riff nummers, sommige de echte cornell schrijfstukken, maar ik heb niet het gevoel alsof er een band speelt, maar 2 bands waarbij de zanger van de ene band soms een nummertje inzingt bij de ander...

Ze doen het goed maar het is weinig vernieuwend, de samenwerking zorgt niet voor een vernieuwing binnen de popmuziek zal ik maar zeggen :D

damaetas 01-12-2002 15:31

Citaat:

Tsu schreef:
jullie???
heerlijk

Stevill 02-12-2002 10:20

Citaat:

86dagreed schreef:
weet ik, dan nog slaat ie nergens op.
Goh en spijkers wel?

corduroy 02-12-2002 11:24

erg goed is de single en ik ben retebenieuwd naar de cd.
maar eerst gaat mijn concentratie nog even uit naar pearl jam avec le bien RIOT ACT.

Tsu 03-12-2002 11:29

Citaat:

Nomen Nescio schreef:
:eek: Je... je meent het. Echt waar???

:p ja dat weet ik, waarom denk je dat ik die bands noemde ;)
Maar ik bedoelde meer dat het echt als een mix klinkt.

Oh ok :)

Tsu 03-12-2002 11:33

Citaat:

machina82 schreef:
Ik vind het beetje lauwe band, door goeie muzikanten bij elkaar te gooien hoef je nog geen chemistry te krijgen..

sommige nummers zijn gewoon de vette RATM riff nummers, sommige de echte cornell schrijfstukken, maar ik heb niet het gevoel alsof er een band speelt, maar 2 bands waarbij de zanger van de ene band soms een nummertje inzingt bij de ander...

Ze doen het goed maar het is weinig vernieuwend, de samenwerking zorgt niet voor een vernieuwing binnen de popmuziek zal ik maar zeggen :D

Bedoel je "lauw" in de trant van cool of in de trant van stom?

Tsu 03-12-2002 11:34

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Mijn mening verander je trouwens toch niet over de band.

OK, jij vind ze niet leuk. :)

corduroy 03-12-2002 11:56

eerlijk gezegd vond ik de eerste single nogal catchy, en vroeg ik me af wat voor band dit nu weer was : ik vond het een goed nummer, maar tegelijk dacht ik ohwatfoutstraksisditcreedofzo. (stress the 'ofzo'!) hoewel ik trouwens wel gelijk hoorde dat het cornell's stem was, maar ik had toch zo mijn twijfels, stom eigenlijk.

Stevill 03-12-2002 14:03

Citaat:

Tsu schreef:
OK, jij vind ze niet leuk. :)
wat denk je dan dat ik vannuit jullie spreek?
:rolleyes:

Tsu 04-12-2002 11:06

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
wat denk je dan dat ik vannuit jullie spreek?
:rolleyes:

Nee natuurlijk niet. Ik trek gewoon even mijn conclusie uit jouw posts.

raaah 04-12-2002 12:27

ik hoorde laatst voor het eerst wat van audioslave.... zo ratm vind ik ze nou ook weer niet. maarja, chris cornell is cool en het is wel mijn bedoeling om er wat meer van te gaan horen :)

Wim Wok 04-12-2002 12:34

ik vin de tatoo's van timmy (bassist) wel echt heel erg

raaah 04-12-2002 12:37

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik vin de tatoo's van timmy (bassist) wel echt heel erg
foto? :)

hacho 05-12-2002 12:34

http://www.boomspeed.com/hacho/ratmbass.jpg
Dat is m dus, ik vind het lichtelijk overdreven.

audioslave is btw trouwens best goed :)

raaah 05-12-2002 14:48

Citaat:

hacho schreef:
http://www.boomspeed.com/hacho/ratmbass.jpg
Dat is m dus, ik vind het lichtelijk overdreven.

audioslave is btw trouwens best goed :)

eh... dat vind ik geen mooie tattoo's :)

Stevill 05-12-2002 20:17

Citaat:

Tsu schreef:
Nee natuurlijk niet. Ik trek gewoon even mijn conclusie uit jouw posts.
dat doe je snel

SODA 06-12-2002 11:33

Ik vind audioslave echt een hele foute naam hebben. Echt zo'n naam dat 10 jarige jochies bedenken, nadat ze slave for you van britney spears hebben gehoord.

Maar de muziek is erg goed en de zanger vind ik echt een toffe stem hebben. De muziek lijkt best veel op RATM. Maar wat RATM zo goed maakte was de boodschap. RATM had wat te vertellen en ja dat mis ik wel bij audioslave. De teksten van Connel vind ik nou niet echt een betekenis hebben.

machina82 06-12-2002 11:37

lauw als in minder

wordt er niet warm of koud van :D

geen adrenaline rush en geen kippevel--> lauw :D

G-Lo 06-12-2002 11:37

Citaat:

raaah schreef:
eh... dat vind ik geen mooie tattoo's :)
Best makkelijk, hoef je ook geen t-shirts aan... :D

Glass Ghost 06-12-2002 19:56

Citaat:

SODA schreef:
kDe teksten van Connel vind ik nou niet echt een betekenis hebben.
Ik heb van audioslave alleen de clip een keer gezien, maar kijk maar es een keer naar zn teksten voor Soundgarden...

LostProphetX 19-01-2003 22:06

Audioslave RoX!
Bekijk de band niet om hun formatie maar op de skills die ze werkelijk hebben. Ze hebben een zeer degelijk album neergezet met zowel snelle als rustige nummers.
De zang is erg goed en de gitaar-solo's en bijbehorende effecten zijn heerlijk om naar te luisteren en ze zijn op HUN manier innovatief...

Live klinken ze bijna even goed als op het album en dat is ook vrij goed van ze...

tim-satan-666 19-01-2003 22:12

ik vind 't wel een goeie band :)

Infaustus 19-01-2003 22:13

het doet me helemaal niks.

maarja ik heb ratm en soundgarden ook nooit wat aan gevonden

Escapism 19-01-2003 22:34

Citaat:

SODA schreef:
Ik vind audioslave echt een hele foute naam hebben. Echt zo'n naam dat 10 jarige jochies bedenken, nadat ze slave for you van britney spears hebben gehoord.

Maar de muziek is erg goed en de zanger vind ik echt een toffe stem hebben. De muziek lijkt best veel op RATM. Maar wat RATM zo goed maakte was de boodschap. RATM had wat te vertellen en ja dat mis ik wel bij audioslave. De teksten van Connel vind ik nou niet echt een betekenis hebben.

de tekste hebben geen politieke boodschap, maar dat betekend tog niet dat ze geen betekenis hebben?

een nummer like a stone, pragtige tekst vinnik...

Gus 19-01-2003 23:08

Recensie:
Op
www.scholieren.com/muziek
staat mijn opinie.

Dissolute 24-01-2003 11:58

Ik ben dus naar AudioSlave geweest in 0-13 Tilburg. Ze waren echt super goed. Goed in de zin van: ze zetten een geweldig geluid neer. Zang was super, en de band is erg goed op elkaar ingespeeld. Dit moest je niet missen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.