![]() |
Datum + enkele bands roskilde 2003 bekend!!!
Wie gaat er? Ik iig wel. Willen mensen die al eens zijn geweest svp iets vertellen over prijzen enzo...
bvd!! Greetz.... |
Citaat:
|
Roskilde Festival
June 26, 2003 - June 29, 2003 Roskilde, Denmark, Denmark bands die al bekend zijn zijn iron maiden en junkie XL :) voorverkoop start 2 december EUR 155 incl. camping from Sunday 22 June 08.00 / EUR 140 incl. camping from Wednesday 25 June 08,00 -------------------------------------------------------------------------------- Bus travel from Holland directly to Roskilde Festival Husk Studentenreizen Jaarbeursplein 15, 3521 AM Utrecht Tel: 030-284.60.00, Fax: 030-290.07.52 info@husk.nl -------------------------------------------------------------------------------- ADDRESS TELEPHONE FAX Ticket Service Nederland 0900 300 1250 ik ga iig niet, daar heb ik echt geen geld voor helaasch :( |
Iron Maiden :eek: :eek: :eek: :eek:
|
áls ik al geld had om een kaartje te kopen zou ik die iig niet voor iron maiden en junkie xl kopen, iron maiden vind ik nou niet echt goed, zeg maar niks, en junkie xl kán grappig zijn, maar heb het al gezien op lowlands en das wel genoeg.
ben benieuwd wat voor bands er nog meer komen! |
De rest van de bands is nog niet bekend, maar ik ga iig als ik slaag voor me havo. De komende dagen zullen wel meer bands bekend gemaakt worden. Er staat ook nog iets op de site waar je de bands die je graag zou zien kan invullen, de bands met de meeste stemmen zullen worden benaderd..... (zeggen ze :S)
Greetz..... |
ik wil dit jaar gaan een keer Roskilde lijkt me echt geweldig.
|
Jaaaaah, Iron Maiden!!!!!!
Ik kijk al uit naar de zomer!!! |
ik ga dus niet omdat ik niet naar denemarken ga voor een festival maar dat is verboden om te zeggen?
|
ik ga ook niet helemaal daarheen, naar duitsland of belgie is nog wel te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan had ik alleen die opmerking gelezen denk ik..
|
Ik heb gebeld met dat husk jongerenreizen maar die doen het niet meer. Daarna heb ik een mailtje gestuurd naar de organisatie van roskilde met de vraag welk bureau de reizen wel regelt, maar ik heb nog nix gehoord.... Als ik iets weet zijn jullie de tweede die het horen (vriendin eerst :D)
Greetz.... |
'k ga er misschien ook naartoe.. 'k heb er wel zin in iig :)
|
t is wel heel erg ver, ik hou het maar bij NL en mssch belgie :)
|
De organisatie van Roksldie weet zelf ook neit wie de busreizen gaat regelen :S.
Dus dat word eigen vervoer regelen.... Iemand misschien een busje (6 man) te leen? :D Greetz..... |
Ik zit er serieus over na te denken om ook te gaan...
(niet dat de bandnamen iron maiden en junkie xl een echt doorslaggevend effect hebben :\ |
Er zijn nog wat bands bekend: Metallica en Coldplay (plus wat deense muziek) dus als je nog niet wilde gaan is dit volgens mij wel een mooie stimulans......... voor mij iig wel..
|
Kutbands...die meuk kan je op pinkpopetc ook zien. Ik ga ooit naar Amerika. Voor Hellfest of Posinumbersfest. Dat is pas gaaf.
|
nahh, Denemarken is wel erg ver he.. en Iron Maiden is kut, dus daarvoor hoef ik al helemaal niet te komen!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |