![]() |
Iet romantisch
Ik moet van me vriendin voor morgenochtend iets romantisch verzinnen ze komt bij mij thuis rond 10 uur sóchtends....Zonder geld kosten, en zonder kaarsjes enzo want dat kan niet....iemand een idee?
|
zacht muziekje op
strikje om je piemel.. komt goed (y) |
Kijk haar doordringend aan wanneer je de deur opendoet. Zeg absoluut niet maar til haar op, draag haar naar je kamer waar het ligt gedempt is en een muziekje op staat. Leg haar op bed, kleed haar uit (nog steeds volledig stil) en ga dan elk plekje van haar lichaam heel langzaam en sensueel beminnen.
Ach ik zeg maar iets |
Gewoon helemaal nix zeggen en doe alles met je ogen! Dat kan echt romantisch zijn... Veel plezier morgenochtend!
Kuzzje IK ;) |
Citaat:
|
We komen net uit school op dat moment....dus dit hierboven kan allemaal niet.....
|
hmmz... anders als jullie thuiskomen
dan verwen je dr gewoon heel erg, leg je dr helemaal in de watten. en dan heel liefkozend en teder enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je vriendin geeft jou opdracht tot romantisch wezen.. :confused:
|
Je bezaait de gang met rozeblaadjes.... Bij de ingang til je dr naar de woonkamer, dat met sfeerverlichting is verlicht. Lief muziekje op de achtergrond. Legt dr netjes op de bank neer en schuift een dienblad met kaasplankje (t is vroeg, anders toast met kaviaar en een lekker wijntje).....
|
deur open doen. uitgeknipt hartje geven met erop:'ik hou van je' en de deur dichtgooien :rolleyes:
|
Citaat:
Maar goed: romantische tips: geef haar een massage op lieve liedjes. |
Citaat:
|
't simpelste is een roos kopen (voor 50 cent) en die aan haar geven, erg cliché jup.. maar toch best lief vindik dan maar weer
|
Citaat:
maar dan wel oppassen dattie niet afkneld he |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |