![]() |
waar ligt jullie grens?
hm kheb vanacht echt fucking veel gedronken
in t begin voelde ik me fijn. maar 10 minuten later d8 ik echt dak doodging en nu voelk me echt klote. mijn grens ligt voortaan bij niet meer dan 3 biertjes. dan voel ik me net goed. en krijg ik geen hoofdpijn enzo waar ligt jullie grens? |
zo'n 10 km verderop :P
ff on topic Weet niet dat verschild enorm.. |
3 biertjes maar? daar voel je toch nix van....ik ga tot...euhhhh, heel verschillend ligt dat voor mij... http://forum.scholieren.com/tongue.gif
|
ik heb geen id hoeveel... ik drink gewoon, totdat het ff niet goed meer aanvoelt, dan hou ik meestal wel op... alleen gisternacht niej, toen kreeg ik een flesje in mn hand gedouwt door een vriend, dus ik begin dat met mn zatte kop vrolijk op te drinken (t smaakte een beetje naar Breezer ossow) kijk ik op t flesje: 45%
toen ben ik maar ff een kwartiertje gaan zitten voordat ik verder dancte |
hell, like... 3 amsterdammertjes ofzo
en als ik dr bij blow 2... (ja tis zwak I know... maar wel goedkoop!) |
ik heb tot nu toe niet echt een grens bereikt. De mijlpaal was een paar weken terug, 35 bier.
de tering |
Ongelooflijk stoned op de fiets ong. 8 km terug naar huiskarren om 1 uur 's ochtends en er geen kip op de weg is...Dat is pas eng...dus daar ligt mijn limiet
|
gewoon drinken totdat ik me kut voel... ik weet het ik ben niet echt slim....
|
Met drinken? Uhhmm tot ik zo dronken ben dat ik nie meer kan? http://forum.scholieren.com/smile.gif
Neej valt wel mee, meestal stop ik wel na +/-15 biertjes of wat je daarmee kunt vergelijken...Okay af en toe wel wat meer... http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif En als ik blow dan drink ik niet, want daar kan ik niet tegen...naja dat durf ik nie eens meer (is 1 keertje beetje errug mis gegaan). |
Citaat:
|
Citaat:
maar iig ik ga wel wat langzamer drinken. dat helpt ook. + heel veeel water, met zout en suiker |
Citaat:
maarrehm, bij mij verschilt het heel erg hoeveel ik kan drinken. ligt natuurlijk aan: hoeveelheid slaap hoeveelheid voedsel snelheid van drinken maarrehm... gemiddeld moet ik er toch niet meer dan 4 per uur drinken... dan gaat het niet goed. |
ehmm tot me geld op is meestal. ik heb wel een keer een fles wijn opgedronken en toen geprobeerd naar school te gaan + wiskundeproefwerk make... http://forum.scholieren.com/wink.gif hehehe was heel leuk...geen flauw idee waar de grens leg.
|
rond de 15 bier
|
er was hier daarnet zo een fuckin' lozer die maar drie biertjes op drinkt.
dat stelt echt geen ene fuck voor man! als je gaat zuipuh moet je het wel goed doen wat voor mij normaal is is een halve fles passie of calumba en nog een smirnoff en/of een breezertje een 13jarige thug life rider |
Ik hoef niet meer dan 3 biertjes in 1,5 uur ofzo...Dan vink het wel weer leuk geweest.
|
Citaat:
ooh, wat doen we weer stoer. jij bent zeker zo'n dom showjochie. |
Citaat:
|
Nou 1 x goed dronken geweest toen ik bij me vriend bleef slapen, ik werd de hele tijd wakker om me blaas te legen en omdat ik zo verschrikkelijk misselijk was, dat was echt een k*t nacht. ze zeggen ook altijd stop ff je vinger in je keel zodat alles eruit komt, maar dat kan ik echt niet, als ik het opvoel komen trek ik me vinger automatisch terug!!
Ben wel vaker goed zat geweest, maar moet het echt proberen te voorkomen, want als ik zat ben word ik juist alleen maar ontzettend lam. |
Citaat:
Jesus.. ik drink nooit veewl en als ik suip dan ist meestal een breezurtju of wodka redd bull (en dan gewoon het grootste glas 2x) dus ben ook nooit bezopen.. bier heb ik aan 2 wel gnoeg.. das nie egg lekker |
Het is moeilijk te zeggen waar mijn grenzen liggen. Meestal ga ik door totdat ik er iets van begin te voelen
|
Ik ben een keer tot 10/11 'eenheden' gegaan. D.w.z. 10/11 glazen van 0,25l. Ik had toen alleen wel wat gegeten dus dan werkt het minder snel/sterk. Het was eigenlijk ook teveel. 9 is eigenlijk voor mij wel genoeg. Dan heb ik ook niet echt veel in m'n maag zitten.
|
Citaat:
overigens bevat columba/passie volgens mij maar 15% alcohol ofzo.. dus een halve fles staat dan gelijk aan anderhalve liter bier. jeuh. |
euh 10 bier(flesjes)
|
30 bier 11 tequila, 1 fles rode wijn, 3 gram coke, een zak wiet, heroine, 15 gram speed, 30 pillen, en dan ben ik wel uit me bol
|
8 halve liters voel ik me zeker lekker. 14 halve liters is wel een max.
|
Met dit onderwerp valt het me altijd op dat het stoer schijnt te zijn als je veel op kan zonder dronken te worden!
meestal ben ik vrij snel dronken ligt er aan hoeveel ik gegeten heb enzo en of het warm is en over hoeveel tijd ik het uitspreid (het drinken) Maar ik vind het zoiezo niet cool om superdronken te worden, dan zet je je zelf alleen maar voor lul! Ik stop altijd gewoon als ik me goed voel! Dan heb je het resultaat van de drank toch! |
Citaat:
|
ik zuip/blow gewoon zolang ik me er goed bij voel meestal ben ik wel zat/stronken
|
zuipen blowen en roken zijn echt geen dingen waardoor je stoer bent. kijk als je het nou lekker vind.. ok dna kan ik er mee leven. ik blow omdat ik me dan lekker voel en bij drinken ook... en roken.. tsjah.. das iets minder gevoel maar toch lekker.
doe het niet om stoer te doen.. doe het voor je gevoel.. niet voor je houding |
Het verschilt bij mij echt heel veel, hangt ervan af wat ik gegeten heb en wat voor drank.
Op een lege maag trek ik drank zwaar slecht, zeker sterke drank. Heb dan na 4/5 biertjes wel genoeg gehad. Trek echt sterke drank trouwens sowieso erg slecht. Ik kan veel meer alcohol aan als ik het met lage percentages drink. Het meeste wat ik ooit gehaald heb zonder de volgende ochtend een kater te hebben is 4,5 liter bier van 13% (tsjechie http://forum.scholieren.com/smile.gif ) + nog 6 tequilaatjes en 2 of 3 mixdrankjes. Maar ik drink de laatste tijd niet meer zo veel, heb ontdekt dat ik ook leuke tijd kan hebben zonder veel drank. Drink gewoon een paar biertjes, als de muziek een beetje chill is kom ik dan ook al goed los! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |