![]() |
Starfox Adventures
Ik wil al een tijdje Starfox Adventures kopen maar sinds dat de game er is begon ik opeens te twijfelen. Dit komt omdat ik berichten hoorde dat het spel te makkelijk was en mensen die de Zelda's voor de N64 hadden gespeeld zonder moeite deze game zouden kunnen uitspelen en dus weinig uitdaging zouden hebben. Ik ben dus zo'n Zelda gamer en weet dus niet wat ik hiermee aan moet aangezien het spel me wel aantrekt maar door de berichten van sommige sites en gamesbladen toch ook weer afstoot.
Nu wil ik dus aan de mensen hier vragen die de game hebben en ook de N64 Zelda's gespeeld, hoe is dit spel? Is het een tegenvaller of juist toch best wel een goed spel? Someone let me know please. |
Ik heb m nu een week en hij is grafisch echt helemaal tè gek! De Cut-Scenes en gelaatsuitdrukkingen izjn ook erg goed, maa recht heel moeilijk is ie niet, ik ben op 50 % na 10 uur ofzo... dus 20 uur lang is hij ongeveer... maar ik zou hem nog steeds aanraden, of anders Eternal Darnkess tre kopen, maar die is nog makkelijker... maar qua verhaal veel beter
|
Hehe thnx! Ik denk dat ik em gewoon voor kerst vraag, want het lijkt me toch een vet spel, zeker met ze graphics zal de sfeer wel goed naar voren komen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |