![]() |
hoe ver ga je met pilluh
als je lekkur uit je stekker wilt zijn en je gaat pilluh slikken hoeveel slik je er dan ??¿¿
|
Is natuurlijk moeilijk te zeggen. Mijn ervaring is dat er tussen verschillende pillen zoveel verschil qua werking zit dat je van de 1 misschien 1 nodig hebt en van de ander 3 om hetzelfde effect te bereiken. Ik voel meestal mijn grens, ik wil altijd nog wel helder kunnen nadenken. Gelukkig is het bij mij nog nooit te ver gegaan.
|
Citaat:
|
Ik neem zelf nooi pillen maar ik hoorde van iemand die er zo'n 5 had genomen die bijna dood ging. Dus zou ik niet meer dan 5 pillen nemen
|
Citaat:
|
NIET
ik ben nooit verder gegaan dan wiet/hasj..kwil wel e paxddo's doen maar geen stap verder.. |
Citaat:
*ook iedere grens heeft grenzen* [Dit bericht is aangepast door maanmeisje (14-01-2002).] |
Citaat:
ow wat treurig..uit angst daarvoor begin ik dus nooit met pillen.. |
pillen = troep........ik begin er nooit aan, ik hou het bij een jointje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat doe je in deze topic? |
lekker nivo hier
kan je beter naar leerlingen.com gaan |
ik heb nog nooit een pil op maar die mensen die elk weekend 5 pillen of meer slikken zijn gewoon ongelofelijk dom. daardoor ontstaat namelijk tolerantie en zo heb je met 20 pillen minder effect dan een beginner met 1 pil.
|
eigenlijk is xtc kankah zooi heb ut een jaartjuh gebruikt toen ik er aan begon dacht ik nooit aan de gevolgen....
in begin was ut echt vet..ik had ut beginnersgevoel nog van 1 kletser maar later ben je niet meer zo erg uit je bol van 1 kletser..dan ga je er meer slikken maar eens aat ut fout |
Citaat:
|
20 van die pilletjes wegspoelen met Terpetine en je kan er de hele nacht tegenaan.
|
t meeste wat ik ooit heb gehad is 2 maar toen was ook wel heel erg ver weg, kon de dag erna mn mond nauwelijks open krijgen...
weet nu dat ik eerst een halfje moet nemen en vlak voordat ie inslaat nog een halfje anders is het zo in 1 keer uitgewerkt en ben je opeens kankerpara http://forum.scholieren.com/frown.gif minderleuk... maar ik wordt veeeeel te leip van dat spul, misschien is speed een alternatief (alleen slikken, niet snuiven) maar voel je je daar lang verrot van? ook dat je geestelijk alles weer even op een rijtje moet krijgen? |
K'heb een keer 1 pilletje gehad vond et wel leuk maar om et nou vaker te doen nee dan wacht ik liever tot ik een jaar of 16 ben ofzow
|
gwoon nie doen.. die shit iz egt verkeerd.. van 1x blowen ga je nie dood, van 1x pillen slikke kan je wel gelijk doodgaan. ligt er wel aan wat voor en hoeveel.. maar kzou dr nie aan beginne
|
Geregeld... nooit meer dan 2 op een avond...
|
ik slik er altijd 1 op een avond.. maar heb nog nooit gebruikt op een echt groot feest (sensation) dus misschien dat je dan meer moet pakken maar dat doe ik denk ik nie.. gewoon een sterkere http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
geen 1 http://forum.scholieren.com/tongue.gif mn vrienden slikken er rond de 2, met nieuwjaar en grote feesten rond de 5. haha, ik en er nix aan doen, maar sommige doen 1tje, andere 2, andere 5, verschilt per persoon, maarjah, wrom zou je zonder die dingen niet vet los kennen gaan
|
hmmzzz...heb ff eerste stukkie gelezen...
Als jij de 1e keer slikt zou ik een halve pil nemen om te beginnen.... Ik doe het nu zo....slik 1 pil om te beginnen sta ik na een tijdje uit mn *ster* te gaan, als ik op een feest ben en ik voel m wegzakken neem ik weer een halve...en weer een halve alstie weer wegzakt... ligt dus per persoon aan hoeveel je slikt... verschilt ook per piil...ene is heftiger dan de andere... naja hoop dat je er wat aan heb.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |