![]() |
verantwoording kledingkeuzes
Ben je punk, gothic, kak, bal, nike, hooligan, skate, brak, flip, of gabber. Wat is de achterliggende reden van jou kledingkeuze.
|
Hmm hoe spijtig het ook is, dit topic wordt volkomen onserieus genomen. ;)
Ik ben een mix van sportief/casual/kak. Waarom? Ik vind het lekker zitten, leuk staan, het ziet er representatief uit en voel me er goed bij. |
ik ben brak
dus |
ik ben Goth/Kak
waarom: omdat kak en Goth dicht bij mekaar liggen. en ik voel mer er dus ook goed bij :) ik zie mezelf echt niet skate of andere 2hands gare troep aantrekken. dat staat en zit mij niet goed. |
Citaat:
owja en hooligan |
net/skate
|
Ik ben Roel.
|
Ik zit in een idcrisis over wat ik ben. Waarom? Omdat ik ouder en volwassener en onafhankelijker ben geworden.
|
Citaat:
|
Ik koop vaak 2de hands spulletjes en geef verder niet veel geld uit dus label me maar ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kleed me niet volgens een hokje, ik ben helemaal mezelf. :rolleyes:
Goh.. skate kleding? Waarom.. zit makkelijk, ik vind het mooi.. en ach, zal vast wel weer iets van groepsgedrag bij zitten .. |
Citaat:
ik ben ook niet meer de rebel hemzelfve ;) |
lord of m. = eeen wannab gottic nerd
|
casual / skate
|
Citaat:
|
Sportief / Style
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verantwoording gaat nogal lastig, aangezien ik niet echt in een hokje KAN vallen. Ik draag nl. gewoon altijd wat anders, en dat kan dus ALTO zijn, maar ook NORMAAL enzow..Dus ja, ik draag gewoon wat ik wil, waar ik zin in heb. En dat kan dan dus anders zijn, of gewoon zoals iedereen. Like I care
|
Citaat:
|
Kruising Skatemeisje/Hippie met aantal cybergothic elementen ofzo :p Ik vind dat cybergothic-spul heel koel allemaal, maar een beetje onpraktisch (de meeste van die kleding dan)..
Komt door mn muzieksmaak dat ik deze kleding draag. Ow, haat me, ik vind het ook nog 'ns leuk om anders te zijn en op te vallen... |
Citaat:
|
:D
Ik heb geen smaak dus m'n kleding ziet er ook niet uit. |
Citaat:
Mijn kleding is best te beschrijven als goa trance. Met wat uitschieters richting new wave/punk. |
Citaat:
|
Citaat:
Beschrijf 'ns :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah.
omdat ik het leuk vind? Veder kleed ik me eh,weet ik het... :) |
ach...
ik kleed me omdat k het moii vind en omdat het lekker zit en uhmz ik ben alles:) |
Citaat:
|
Ik ben Mirl geworden.
|
Citaat:
En oja me = gothic :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben erg stylish duh:rolleyes:
|
Citaat:
En daarbij weet donders goed waar ik het over heb weet door de jaren heen meer van mensjes dan me lief is ben ook al met heel wat soorten omgegaan. Enne graftak wie is er hier nou aan het oordelen over iets of iemand waar je niks vanaf weet jij dus dus bek houden! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die graftak is wel heel erg onorigineel hoor zeker teveel gesnoven waardoor je wat hersencelletjes mist of zijn ze jou die vergeten te geven bij je geboorte. En wat wijsneus betreft yep dat ben ik ben altijd nog een heel stuk ouder dan jij :D |
*grijnst*
|
omg :|
|
Hm volgens mij is het ukkie stilgevallen :D :D :D :D :D :D :D :D
|
ik ben hip verantwoord maar dat bestaat weer niet :rolleyes:
|
Citaat:
Maar wat versta jij onder hip verantwoord?? |
Citaat:
(Overigens ben ik wel sexy, aldus je cu2. Geil op me!) |
Citaat:
Enne jij sexy sorry maar vind aan pubertjes toch echt niks sexy hoor zelfs niet al zouden ze het langste haar van de wereld hebben als imand het is dan is het mijn vriend en die is toch wel een jaar of 10 ouder als jij en daar kan ik tenminste verantwoord aanzitten zonder me af te vragen of ik strafbaar bezig ben :D |
Citaat:
2. Sarcasme. (edit: overigens wil ik je wel bedanken, je maakt m'n hele avond goed (y)) |
Citaat:
Maar ben niet zo evil als dat ik overkom nu hoor kan ook heel erg aardig zijn alleen had beetje pestbui vanavond dus neem het allemaal maar niet te letterlijk op wat dingetjes na moest me gewoon ff afreageren :D Vriendjes :D Enne nee terrorkoe deze keer was ik het i confess :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |