![]() |
Wat is jouw laatste aanwinst deel III
Vertel vertel!
misschien zitten er nog leuke sinterklaas of kerstkadootjes bij? |
een elfjeshanger :)
|
Net mijn duurste trui ooit gekocht en voor het eerst eens een echt merk :)
Een G-Star trui. |
- 200 euro voor sinterklaas, m'n mama kan daar niet bij aanwezig zijn :(, die zit dan lekker vakantie te hebben in vietnam.
- Een heel slecht gevoel over natuurkunde practicum (n) |
heel veel blauwe plekken :/ ik dacht ik ga leuk even in de pit.
|
~~> Een rooie wijde broek.
|
- een Bapao
- Fles witte wijn - Geurkaars - Shampoo - Muismat met foto-opdruk - Mok met foto-opdruk |
2 riemen, een rode en een beige..
|
een Flogging Molly shirt
|
giraffesokken, en morgen ga k bij de hema een hele lieve roze onderbroek en bh kopen.
|
buikpijn
*grrrmbl* die eigenlijk niet nieuw is of zo :| al 3 dagen :s |
De aanwinsten van mijnt van een dagje shoppen in amsterdam:
-Een Indian Rose spijkerbroek met een bruin tintje--> 95 euro (Cream) -Een bruine trui, beetje kort met kol van Indian Rose--> 69,95 euro (Cream) -Groenkleurige luchtige trui met kol--> 38 euro (Mango) -Simpel groen truitje die de winkel 'asfalt' noemt met heel lief randje aan het eind van de mouwtjes en hals--> 29,90 euro (Sissy Boy) -Cremekleurig portemonneetje met kitcherig bloemetje erop, voor uitgaan--> 2,90 (Hennes) -Kersenthee en bosvruchtentaartje--> 4 euro (klein restaurantje) -Cappuccino--> 2 euro (Bijenkorff) -Sandwiches-->3 euro (station heemstede/aerdenhout) -Franse Marie-Claire-->3,15 euro (Bijenkorff) -Treinkaartje Heemstede/Aerdenhout-Amsterdam centraal--> 6 euro (station) -Tramstrippenkaartje naar de Leidsche straat--> 1,50 euro (tram) Samen ongeveer 250 euro :o. Maar ik ben er heel blij mee :)! |
Een aantal koppen koffie en een koek, op school.
6x 85 cent, -6x 50 cent, + 35 cent. Ofzo. Ik geil minstens zo erg op prijzen als die rakker boven me. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar bijna elke week heb jij wel een nieuwe spijkerbroek van Indian Rose aan;) (ik praat m'n eigen gedrag niet goed hoor mijnt:p) |
Een broek met wit/blauwe streepjes van ONLY
Een trui (van hele zachte wol *lekker*) van Esprit Sloffen met een varkenshoofdje erop, en rode sloffen met een roosjes (*wat moet ik met twee paar sloffen??*) Van die 'Kinder' chocolade reepjes En morgen ga ik zeker weten nog zwarte puntschoenen kopen zonder hak!!!! Ik heb er al spijt van dat ik ze vandaag niet gekocht heb....--> morgen meteen na school *gna gna* |
Citaat:
rood lingeriesetje cd sigur ros |
regenboogkleuren-gestreepte-riem en een sjaal (hoe heet zo een nou.. zwart-wit / arabieren ding :o)
|
Citaat:
|
echte barbieroze sokken van ck
tweedtasje bij h&m |
M&M's *verslaving*
Koffie Make-up (Ik wil morgen van die duchtige elastiekjes kopen met transparante plastic blokjes eraan waar kersen of vlinders of bloemetjes opstaan (y)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Maskers.
- Houtskool. - Olieverf. - Wierrook. - Strictly. - Mandarijnen. - Kauwgum. - Wax. - Witmaak-make-up. :| - Zwart a-symmetrisch hemdje. - Zwarte haarverf. - Mascara. - Liquid eyeliner. - Zwarte oogschaduw. - Lolly's. :| |
oeh sexy :d ^_^
- Zwart a-symmetrisch hemdje. - Zwarte haarverf. - Mascara. - Liquid eyeliner. - Zwarte oogschaduw. ik heb gekocht - parket vloer - witte latex verf - donkerblauwe verf - peuken, peuken en nog eens peuken. |
saaie dingen.. 3 rj45 connectors (morgen een lan maken in een studentenhuis :confused: blegh) en ik heb daarnet drankjes betaald en een pakje kauwgum en een pakje shag gekocht :)
over paar daagjes mp3 spelertje bestellen (eindelijk..) :) |
donker rode ribbroek
kinderh&m rok met schuine streepjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe hardware! \:)/
AMD Athlon XP1700+ 512mb Dane-Elec PC2100 DDR CAS2 EPoX 8KHAL+ bord, ViaKT266A, 3xDDR, Audio, USB 300 watt Enermax voeding :) |
*heel blij* zwart tuttig rokje, MET lagen.. voor 5 euro! :o :D
|
Citaat:
http://www.phusion.nl/evisu.jpg |
etnies grijs met rood maat 40 :>
2 DLX tshirts en 1 colorblind t toiletpapier in de aanbieding bij de edah 1kg kalfsvlees bij de turk laos voor het vlees rode marinade bij de toko kon fa, voor de kalfs saté camel medium capuccino croissantje broodje garnalen ze waren echt lekker Ninh :d lang leve mijn salaris :d |
Citaat:
|
Citaat:
oew NK :o |
Serial Experiment Lain Vol. 3 en 4 :)
Nou nog 1 en 2 zien te vinden... |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn laatste aanwinst - 4 pakjes Dextro Energy (lichtelijk verslaafd) - treinkaartje Leiden - wat eten en drinken op een terrasje (y) |
Citaat:
-Armbandje voor een vriendin Welke studie heb je bekeken ? |
Streepjes-maillots! In Leiden. Waar ik naar de uni ben geweest.
|
Kadoos voor: familie/vrienden/vriendinnen!!
|
Citaat:
Leiden is erg leuk, maar ik vond Rotterdam beter dus die wordt het. Ging jij met Lianne rechten bekijken? |
Citaat:
En met mij rechten bekijken zou ook niet leuk zijn hoor, ik had alleen maar oog voor al het moois wat daar rondliep;) |
Citaat:
|
sinterklaascadeau's, ik ben blut :(
en bananenschuimsnoepdingetjes en een broodje gezond [verslaving] |
Gege Esmée we liepen nog langs de Mac waar we jou gespot hadden :D
En Li: ik heb ook m'n ogen uitgekeken :) Mijn laatste aanwinst: Powerpuffgirls - Love makes the world go round. mp3 :D |
Citaat:
waar heb je die witmaak make up gekocht? dat zoek ik.. |
Citaat:
bij de hans textiel hadden ze ze voor 1 euro ofzo. en op het waterlooplein ook. met zon clicksluiting |
Citaat:
Waar zo'n open dag al niet goed voor kan zijn he ;) |
Citaat:
Ik heb alleen gekeken hoor, ik zit al onder de plak:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |