![]() |
Kun juh in een 'trip' blijfuh hange?
Dit heb ik namelijk gehoord.. ik heb er helemaaallll geen verstand van, maar vrienden van mij denken dat een andere vriend van mij in een 'trip' is blijven hangen, na het gebruiken van opium ofzoies? ies wazigs... (ben de naam ff kwijt)
Jullie enig idee?!?!?!?! hijs namelijk helemaal knettergek en wel leuk en lief enzo, maar hij doet zo raar.. http://forum.scholieren.com/frown.gif Xxx vis |
je kan idd wel in je trip blijven hangen, ja. maar dit gebeurt heel zelden (meestal bij dingen als paddo's en LSD), en meestal bij een te grote dosis.
Kan ook gebeuren als men mentaal niet goed verbereid is op de trip of een combinatie van de opgesomde redenen [Dit bericht is aangepast door OO-PIN (14-01-2002).] |
Volgens een vriend (drugsexpert) is het een sprookje. Wel kan je voor je gevoel jaren blijven trippen. Omdat trippen tijdloos is.
|
ik ken iemand, en die heeft een half jaar lang ziek op bed gelegen, durfde zijn huis niet meer uit en had continu zelfmoord neigingen.
Deze jongen was zowiezo niet al te helder, maar na die ene PaddoTrip was het wel flink mis. Nu is ie er weer bovenop. Verder ken ik nog iemand, die had op een zaterdag paddoos gegeten en maandag op school was hij nog aan het trippen, er viel een kast op zijn hoofd <??> en heeft een week ziek thuis gelegen. een tripje kan soms wel errug lang duren. |
Citaat:
|
Citaat:
Hmmzz, ik vind het maar raar, vrienden van mij denken het hoor, want ik kende die jongen helemaal niet voooor die 'trip' maar hijs 27 ! duss kweet ut eg niej! |
ik denk niej dat je egt in een trip kunt blijven hangen, je kunt zeker wel flashbacks krijgen en het kan zijn dat je het niet aankunt, waardoor je er idd schizofreen ossow kunt worden (als je er aanleg voor hebt), wat missgien wel een beetje in de buurt komt van in een trip blijven hangen?
http://forum.scholieren.com/confused.gif |
ja ik weet het oowk niet , maar een goeie vriend vertelde het me dus ik dacht http://forum.scholieren.com/confused.gif ik wist niet of het wel of niet kon.. dus ik d8 , ASK!!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif!
|
als je te vaak en veel te veel tript kun je er in blijven hangen jah.
|
Citaat:
|
Citaat:
zelf van dicht bij meegemaakt en zelf ook wel s gehad en heb er af en toe nog last van, en dat dan nog maar na 1 keer! |
volgens mij is het als je het te veel doet
dan begin je volgens mij zelf te geloven dat je echt zo bent is ook maar meneige stelling |
Citaat:
|
theorertisch gezien kan het niet want de stof raakt zowiezo uitgewerkt, maar als je geestelijk er verkeerd op voorbereidt hebt (of een aanleg hebt voor een soort paranoide) dan kun je wel het gevoel hebben dat je in een trip bent blijven hangen. (dat wil niet zeggen dat een trip niet lang kan duren, ligrt eraan welke stof je gebruikt maar het hangt ook van de persoon af)
mzzl |
je ken zeker in een trip blijven hangen, een bekende van me is dat ook gebeurd, en het kan heel je leven verkankeren ( sorry voor het taalgebruik)
|
kijk als je paddo's gaat gebruiken.. moet je echt gewoon goed voorbereiden het is niet iets van.. je ziet een vriend kom naar je toe wil je paddo's okw... ff eten klaar joepie relax..
ik neem er gewoon een hele dag vrij voor en zorg dat er niks anders die dag is.. dag van te voren spul halen en relax slapen.. volgende morgen verzamelen bij vriend(meetsal doen we het met minder dan 10 personen) we gaan bij iemand binnen zitten (waar ouders weg van zijn).. en nemen ze in.. zetten relaxte muziek op en gaan relaxt op de bank zitten... dan pakken we pak suiker voor als iemand bad trip gaan... en dan relax !!!!! niemand heeft tot nu toe eeen bad trip van ons gehad !! |
Citaat:
|
wel in een lift!
|
Citaat:
want volgens mij hang ik er zelf nog een beetje in. ik had een keer een hele slechte ervaring, ietsje te veel geblowt. sinds dien heb ik ook heel veel last van flachbacks. kut hoor!!!! |
Bij LSD is de kans dat je in een trip kan blijven hangen het grootst.
van andere drugs weet ik niet. je kan overigens wel je hele leven in een trip blijven hangen. lijkt me niet zo prettig. |
Citaat:
gebeurt meestal als de trip bad gaat, maar dat hoeft niet per se. |
ahhh wazig ofsow!!!
Nouja... kweeniej... kheb er zelf eg weinig verstand van , dus ik weet niet wat wat is ensow.. maar ok! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |