![]() |
Ervaringen met (Crack) Cocaine.
variatie op de heroine-topic.
hoe voelt cocaine? vooral crack lijkt me leuk maar helaas te verslavend en gevaarlijk. |
moet je aan melvin vragen
|
mag niet met alcohol!!
|
maar micthel kan er tegen met alhocol pillekes hey hamza
|
mitchel??
|
ja jouw beste gabber vriend in maastricht
|
is er dan niemand die coke geprobeerd heeft???
|
Ja... 'k heb 1x cocaine gehad...
en het was super.... ik voelde me gewoon super licht... alsof ik zweefde (of hoe je dat ook http://forum.scholieren.com/smile.gif ) maar dat alles gewoon vanzelf ging... niet vergelijkbaar met xtc Veeeeeel lekkerder http://forum.scholieren.com/smile.gif en er zitten geen bijwerkingen aan... (dus niet knarsetanden, geen pijn in spieren enz na uitwerking, en het is ook niet te zien aan uiterlijk) x |
he, sun shine, wat je zegt is niet goed.
tren eerste: coke, als je gebruikt verdwijnen je pupilen. verschijnelselen na uitwerking is dat je je down vooelt, dat is dan de reden dat je weer gaat gebruiken. en gaat steeds verder zo. ik word maandag 14 januarie 15. ik gebruik het sinds mijn 13e. ik krijg nu hulp. omdat ik eraan ben verslaafd. ik zie en hoor dingen die er niet zijn. omdat ik ook vaak blow(elke dag) raak je helemaala de kluts kwijt. je weet niet meer wat de werkelijkheid is. je weet niet meer of je iets hebt gedroomd. en zo kan je uiteinedelijk echt GEK worden. dus een tip. plies plies begin er niet aan. |
Citaat:
en sja....dat je na die ene keer, weer wil gebruiken, ligt helemaal aan jezelf, en dat heb je ZELF in de hand. jij bent baas over je eigen lichaam, NIET de cocaine.... Als je eenmaal verslaafd bent...is et waarschijnlijk a big problem, k wens je ook veel sterkte!! x |
thank you schat.
maar ik krijg gelukkig nu hulp. het moeilijkre er van is. het moet stikm gebeuren. mijn ma mag er niet van weten en de rest van de familie ook niet. het lekker geveol word opgeschrebven in je geheugen. je onthoud het lekker gevoel. maar goe dlady. jammer dat je je e-mail adres niet hebt geschrebven konden we mailen. maar je weet de mijn dus..... wie weet. ik zla wachten. Citaat:
|
coke lekkurste wat er is alleen jammer dat ut zo kort werkt en dat ut best duur is maar af en toe een grammetjuh kan best...
[Dit bericht is aangepast door Fanatic (13-01-2002).] |
ik heb waarschijnlijk laatst crack gerookt niet opzettelijk maar het was wel goed spul.
|
Citaat:
hoelang duurt het dan voordat het uitgewerkt is?en weet je nog wel wat je doet? |
als je et veel doet krijg je best wel een probleem volges mij hoor. ja dat leg ook aan jezelf voor een deel natuurlijk maar ik ken iemand die is errug verslaafd aan crack en daar is geen normaal gesprek meer mee te voeren: hij vergeet alles(zelfs ze eige naam af en toe) hij geeft nerges meer om, best wel asociaal geworden en dat wassie eerst nie! dus ik zeg uitkijke met da spul
|
Citaat:
|
van coke voel je je zwemen.. en het werkt maar een half uurtje dat gevoel.. en je botje van je neus gaat weg http://forum.scholieren.com/frown.gif erg slecht spul nie aan beginnen
|
Citaat:
maar ik weet dat het verslavend is, zeker voor iemand zoals ik, ik heb genoeg problemen nu, ik heb niet veel zelfvertrouwen, en dat zijn dingen die crack oplost, dus ik weet zeker dat ik verslaafd raak. ik ben al addicted aan weed(vrijwillig weliswaar,ik ga nie stoppen) maar je hoeft dus niet bang te zijn dat ik het zou willen proberen. als ik ooit miljonair word en mijn leven op orde krijg ga ik het heel misschien pas proberen. ik zou bovendien op dit moment toch niet weten waar ik een dealer zou kunnen vinden. maar toch ben ik zeer nieuwsgierig naar jouw ervaringen met crack. |
Kenny je moet niet zo dom lullen HET LIJKT ME WEL LEUK.Zeg dan liever niets.Maar crack zou ik maar als een verboden gebied houden als ik jou was.Want hoe jij lult is dom.Ik weet bijna zeker als jij het gebruikt doe je het vaker.Dat merk ik gewoon al aan je wat je typt.
|
crack is echt rotzooi en nog slechte dan gewoon coke (ik meende althans dat crack een aftreksel is van coke, gekookt ofzo). zou ik niet aan beginnen, coke kan je nog wel een keer hebben. maar niet te vaak doen, althans.
ik ken overigens iemand die alle drugs een keer heeft uitgeprobeerd. zal hem wel ns ff vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (26-01-2002).] |
Citaat:
Tis echt geweldig spul, maar van de 'bijwerkingen' op langere termijn wil je niks weten, geloof me! Tis kutspul, juist omdat het zo goed voelt. |
Citaat:
|
Ja dat klopt, ook bij Heroïne is het juist zo dat de heroïne je laat geloven dat je het in de hand hebt, en je bent dan zoo snel verslaafd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |