![]() |
Enne wat vinden jongens dan van een meisje?
Ik zag die topic net staan van: Wat vinden meisjes nou mooi aan een jongen? Nou ik d8 hoe is het dan andersom?????
(wat vinden jongens van een meisje?) Jahhh ik en weet dat hier ergens heeeel veel topics over zijn (maar kon ze zo snel ff niet vinden :p ). Dusse GUYS reageer (y) Ben benieuwd.... Kunnen wij vrouwen/meisjes nog ff iets veranderen als iets "totaal niet kan" :D :D |
Nou ja... uitstraling zal heel vaak hier komen te staan maar goed... ik heb misschien wel iets aparts wat ik helemaal geweldig vind. (nou ja bij 1 meisje dan iig wel)
zij is nogal... tja... klunzig, dat is echt helemaal geweldig... dan heeft ze weer een 'ongelukje' zeg maar en dan kijkt ze je zo aan met die prachtige groene ogen van... lach me maar weer uit en dan doe je dat niet... afijn ik dwaal af... maar ja klunzigheid heeft bij mij helemaal iets... voor de rest... uiterlijk heb ik niet echt 1 bepaald ding wat ik echt prachtig vind... mooie ogen is wel oke, want ik kijk mensen veel aan, maar ja, haar lichaam moet wel in verhouding staan niet dat ze giga borsten of kont heeft, maar gewoon een echt... tja... niet iets belachelijk groot of klein... qua innerlijk: ik vind het heel belangrijk dat ze zichzelf durft te laten zien... nou ja aan mij dan... een onzeker meisje heeft ook altijd wel iets... maar spontaniteit ben ik ook helemaal niet vies van... :D (y) nou ja... wel een heel verhaal, maar ja dan is het misschien ook een beetje duidelijk. |
Citaat:
Ja, die is goed.. :rolleyes: |
ze moet voldoen aan de gulde snede :D (y)
dan pas is ze perfect! oftewel a_____b________c ac/bc is gelijk aan bc/ac :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.stangrist.com/face.jpg http://www.stangrist.com/man.jpg Phi = (y) |
als ik echt compleet mag gaan voor uiterlijk... hmmmmm.. Waar ik écht voor ga: lang donker haar met slag, toch wel brede heupen en een in verhouding groot achterwerk (y) (in verhouding tot de rest dan he) Tsja, 'k val gwoon heel erg op Zuid-Amerikaanse typetjes :D
|
Alles
|
Uiterlijk: Redelijk lang haar tot over haar schouders (blond of donker), normale lengte, de rest van het lichaam alles een beetje in goede verhoudingen (neus, borsten, voeten, handen enz), mooie ogen, leuke uistraling, glimlach (hou niet van boze mensen), leuk/goed gekleed.
Innerlijk: Lief, sociaal, beetje verstandig, houd van sport, maar ook van uitgaan, heeft humor, goedgehumeurd. Interesse ? Zie mijn info :) |
niet roken! (y)
:( |
Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik ervaar, des te eerder kom ik tot de conclusie dat het allemaal om gevoel gaat en hoe goed het klikt met iemand.
Er is geen standaard. Dus belangrijk: Hoe goed kan ik met haar opschieten? Kunnen we leuk praten met elkaar? Etc. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan wel zo doen alsof alles paletti is, maar dat hou ik nooit lang vol. Dus ja, uiteindelijk moet het wel erom gaan dat ze min of meer op 1 lijn ligt met mij en dat is moeilijk te vinden. Al is het niet onmogelijk, want gisteren was ik nog met een meisje op stap waarvan ik het gevoel heb dat ze me steeds beter doorheeft :) En tsja, ik bewaar mijn eerste zoen voor een speciaal en leuk moment. Ik heb geen zin om in de 1 of andere Breezah-tent iemand te zoenen die morgen niet meer weet wie ik ben. Dan maar liever niet zoenen. So be it. |
Citaat:
|
Citaat:
whahaha die sig van jou :D |
Een uitstralende intelligentie
Een correct gebruik van het Nederlands Enige verlegenheid Lang zwart haar |
Citaat:
Ik ga mee wat ******** net zei. Als ik puur naar uiterlijk kijk, kan ik net zo goed een poster van een naakt wijf op mn muur hangen. ppfffff Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ze moet een leuke uitstraling hebben, lief zijn en bovenal mooie ogen hebben, waar iets speciaals in zit :)
|
Citaat:
sorry dat ik zo bot was. |
meisjes zijn wel lief, ze kunnen je met hun glimlach betoveren, ze denken dan af en toe wel dat ze sterk en groot zijn maar ja hier zullen we verder dan maar niet op in gaan. Meisjes zijn lief :D (niet alle meisjes, bijv mijn stom zusje :P)
|
Citaat:
xxx |
Citaat:
|
Citaat:
xxx |
Citaat:
ik bedoelde trouwens niet iets vreemds, maar een vrolijke glittering in haar ogen als ze (naar me) lacht. :) |
Citaat:
|
zoiets ja :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaja, ik weet wat je bedoelt, pretlichtjes, vuur... :) prachtig is dat,
helaas zie ik bij het meisje wat ik al eerder een beetje heb omschreven, onzekerheid en droefenis, het maakt dr alleen nog mooier :( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |