![]() |
Morgen is het 30 jaar geleden!!!
Dertig jaar geleden kregen twee lui een goed idee: ze openden een Koffieshopje (MEllow Yellow---->naam)en daarom kunnen wij nu tjill 's middags ergens een joint roken!!!!
Duzzzz allemaal vieren morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ikke gaat morgen zekers vieren :o * |
k vier dat elke dag :D
|
Citaat:
|
Ik vier het wanneer ik kan, zo vaak mogelijk dus :)
|
chillz..
naja elke dag is een goede dag voor een joint..:P |
:o DAS MOOI :D
|
in haarlem is der een festival (y)
en een waren keuring: voor 5 euro krijg je een kaart en dan kan je naar een stuk of 10 shops en daar krijg je dan een voorgedraaide joint en die kan je dan keuren :D (opsmoken) en aan et eind kijken ze welke shop de meeste punten heb gehaald |
Citaat:
*wil dat in haarlem woonde ikke voor heel ffetjes* |
Citaat:
|
*net gevierd*
|
Citaat:
Heej ik zie net dat het vandaag is :D whooohoo dat ga ik voor de volle 300% vieren :D |
Citaat:
Ik zou t zeker vieren (tis toch zaterdag enzo) ware het niet dat ik last heb van mn keel en dan i st meestal niet zo plezierig...misschien als ik zon pijp had waardoor de rook koud wordt...of een vaporizer....maar ja mischien ook neit... |
Citaat:
Mellow Yellow is überhaupt 1e coffeeshop ooit... (als in: 1e winkel bedoeld om cannabis sativa te kopen :D) P.S.: ik d8 dat er nog 1 coffeeshop was die even oud was als mellow yellow... maar weet ik nie zeker... |
Ik heb het wel ff goed geviert :D Op het laatst kon ik gewoon niet meer denken ;)
|
telegraaf pagina 21 (van vandaag)
daar staat een heel stuk erover |
Citaat:
|
ik vier dat niet
hier in belgië moet het nog allemaal illigaal gebeuren |@# en tegenwoordig met al die patroeiles and shit is het bijna niet meer te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vier wat anders vandaag..
http://www.backstage.nu/images/weedcup.jpg ik doe niet mee, scheelt 5 gram :p |
Citaat:
:cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |