![]() |
ben je wel eens van school getrapt?
en zo ja, waarom?
ik zelf NOG niet, mijn ouders werden wel vanmiddag gebeld dat het waarschijnlijk toch wel ging gebeuren, en morgen ga ik eens op school zeggen wat ik er van vind, en daar zullen ze niet zo blij mee zijn :) |
---> School & Studie
|
neen nog nooit, wel uit het museum vanmiddag :D
|
nope :o
|
Nee, natuurlijk niet.
Alleen uitschot wordt van school getrapt. :p |
Citaat:
|
Correctie:
Uitschot, in mijn ogen. :) |
Citaat:
Grappige avatar. Heb je de 2e film al gezien? |
Citaat:
Ja, door gedrag wat ze niet leuk vonden. (en ik ben geen uitschot.. :o) |
Neej, en ben t ook niet van plan
|
neuh, heb t gelukkig redelijk makkelijk bij 1 school kunnen houden (mede door connecties met hoge piefen :p )
|
Nee, ik ben braaf :o
|
Ik heb nooit lang genoeg op een school gezeten zodat ze me eraf konden trappen
|
Nee, ik ben lief
|
Zeker iemand verrot gescholden?
[ontopic] Nee. |
wat is er cool aan om van school getrapt te worden?
|
Citaat:
|
jah, ik ben idd van school getrapt, das echt nix om trots op te zijn! ik was vorrig jaar van school ge"trapt" omdat ik gewoon helemaal geen zin meer had om eigelijk naar school te gaan, maar er wel altijd was om de lessen te verstoren. (waar ik nu eigelijk best wel spijt van heb) maarjah, tis nou eenmaal ff niet anders.
|
Citaat:
|
Nee, ben nog nooit van school getrapt...
|
1 van me broers wel, en toen werd ie ook nog eens t huis uitgetrapt.
|
Lijkt me vrij vervelend, als je van school afgeschopt wordt. Ofwel je bent een ontzettende etter ofwel je bent ontzettend genaaid. En bij negen van de tien is het het eerste, zeker weten.
|
nee, gelukkig niet
|
Heyyyyyyyyyy!!
Ik ben nog nooit van school getrapt.... maar ik moet wel 3 uur nakomen omdat de plee opslot was en mijn vriendin en ik over de deur klimmen om hem weer open te maken! We moesten allebei kei nodig!! :confused: :confused: (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) groetjes from me! |
2 keer,
eerste keer omdat het niet goed ging op et gymnasium en op die school was dat et enige wat je kon doen tweede keer...jah weeknie, ze vonden me niet zow lief |
nee
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Neej |
neej zo bont heb ik het nog niet gemaakt, alleen schorsing was nabij, dat was alles.:)
|
Citaat:
|
jah, ik ben een hele middag van school gestuurd omdat ik 'er een sport van maakte om op de spiegels in de toiletruimte te spugen'
:D vet koel was dat |
Citaat:
:o ikke wel ....voor spijbelen |
Bijna. Ik had een toezegging van de rector dat ik maar beter een andere school kon zoeken, maar gelukkig stond het hele overige lerarencorps achter me.
Het ging overigens niet om zaken die uitschot plachten te doen, zoals bedreigen, maar om een (vond ik zelf) heel goede grap met de achtergrond van de computers op school :D |
Citaat:
|
nope
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuk hoor, nieuwe school zoeken, je wordt moeilijker aangenomen, moet naar een nieuwe klas ed, wordt door leraren daar gelijk als slecht gezien. En de leerplicht op je dak, fijn hoor, al dat gezeur, gedreig, gesprekken, bladiebla. Fantastisch. |
Citaat:
Echt enorm cool om van school getrapt te worden...nee, dan ben je echt stoer... In de derde ben ik van school veranderd, toen kwam ik op een school waar al dat 'uitschot' op zat (kinderen die hadden gejat, gevochten, enz. en dus van school gestuurd waren), gelukkig zaten er ook nog wel 'normale' kinderen op. ;) Na de vierde ben ik weer van school veranderd. Voo mij geldt dus ook zo'n beetje wat rockyj zei: 'Ik heb nooit lang genoeg op een school gezeten zodat ze me eraf konden trappen'. ;) |
Neej ikook nooit kben kei braaf man!! maar bij mn zusje wel 2 meidjes uit de klas, die hadden in de groentesoep die ze bij verzorging moeste maken voor de hele klas wiet gedaan...WHAAAH 2e klas was da!
|
ja
|
weleens? je kan beter aan mij vragen of ik weleens NIEt van school getrapt ben.
het was niet van school 'trappen' hoor. wel vaak geschorst, maar soms was het ook meer dat ik thuis 'moest' blijven als het niet zo goed ging met me gedrag, dan wouden ze voorkomen dat het erger werd, vet vaag. Uit voorzorg moest ik dan thuis tot rust komen. dat was vaak na heel heel heel erg ruzie. Ze wisten vaak de oorzaak (adhd) tuurlijk geen excuus. maar dat vonden hun blijkbaar wel dus moest ik zeg maar 'afkoelen en nadenken thuis' dat zeiden ze ook zo. En dan moest ik daar een verslagje van maken en dat inleveren bij de directie en dan maakten we allerlei afspraken, steeds maar weer. Dus ja, best wel vaak van school gestuurd zeg maar. is achteraf gezien wel beter geweest. |
neeeh :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |