![]() |
zelf paddo's kweken?
Zijn hier ook mensen die hun eigen paddo's verbouwen?
|
ja wel es geprobeerd in de badkamer, had sporen van iemand gekregen maar had er verder helemaal niet over gelezen ofzo, niet zo slim dus.. ging daarom ook helemaal mis
|
Ik ben wel van plan om het wat grondiger aan te gaan pakken. Kan waarschijnlijk een professionele "glovebox" van iemand overnemen; daarin kan je steriel werken..
Ga het misschien zelfs doen als profielwerkstuk voor school http://forum.scholieren.com/biggrin.gif. Onderzoeken welk soort substraat voor de hoogste psylocybine concentratie zorgt. Of kijken of je met het soort substraat ook het soort tryptamines dat aangemaakt wordt kunt beinvloeden. |
gehghe nee nog nooit gedaan.
|
Vers het best! Ik kom langs!
|
Citaat:
trouwens als gedroogde beter zijn kun je toch gewoon verse kopen en die drogen? (in een andere topic stond dat gedroogde paddo's verboden zijn) |
Citaat:
Bovendien is het vrij moeilijk om ze goed te drogen. Heb je eigenlijk een dessicator voor nodig. Daar zit een wateraantrekkende stof in die het water uit de paddo's haalt. Maar gedroogd heeft ook wel weer voordelen.. Kan je er een poeder van malen en in dingen verwerken. [edit: spelfoutje] [Dit bericht is aangepast door Requiem II (30-01-2002).] |
Als je paddo's droogt verlaag je het Psilocibine gehalte misschien, maar er zit ook een hele grote hoeveelheid Mescaline in en dan wordt je minstens zo raar van in je hoofd.
|
Citaat:
De vraag was of gedroogde paddo's een sterker effect hebben dan verse paddo's. En dat is dus niet het geval. Voor zover ik weet zijn psylocybine en psylocine de hoofdveroorzakers van het psychedelische effect. Er zullen ongetwijfeld ook nog wel andere tryptamines inzitten maar niet veel in verhouding tot psilocine/cybine inhoud volgens mij. Vind het trouwens wel opmerkelijk dat er ook mescaline in zit.. Lijkt chemisch weinig op psylocine gerelateerden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |