![]() |
Forrest Gump (voor de verandering op tv)
Life is like a box of chocolates.. you never know what you're gonna get
Zaterdag 20 nov, 21:00u op Yorin. woei! deze film heb ik echt vaak gezien en ik vind 'm echt geweldig! sowieso is Tom Hanks een van mn favo acteurs en hierin vind ik heel goed, dus als je 'm nog niet gezien hebt zou ik 'm zeker gaan kijken. Andere meningen?:) |
Jaaa echt superfilm natuurlijk :)
helaas ben ik dan weg, maar goed, ik koop hem nog wel een keer...En heb hem al zo vaak gezien dat ik het niet zo erg vind om nu te missen. Maar ja, het is echt één van mijn favoriete films, het personage Forest, het hele verhaal van wat hij allemaal heeft meegemaakt, prachtig. |
tom hanks vind ik normaal vreselijk, maar forrest gump is wel erg goed. het is natuurlijk ook leuk om te pas en te onpas te roepen "life is like a box of chocolates; you never know what you're gonna get".
|
Mooie film.
|
Ja, leuke film.
Vooral de SFX! (de pingpong scene, JFK en Lennon scene etc)... Owja en natuurlijk de scene dat het "blaadje" precies in zijn hand valt.. Computers...computers..computers... |
Citaat:
|
Citaat:
Heb de film gezien toen die net op video kwam, in 95 geloof ik. |
Ik heb m nog nooit gezien.. ga m wel kijken morgen denk ik :)
|
gruwelijke film
|
wij gingen bij levo een video kijken over de special effects van Forrest Gump. Dan zie je dus ook hoe ze dat met dat blaadje hebben gedaan en die Amerikaanse president. Echt meesterlijk gewoon, hoe verzinnen ze het!!
Of het jochie dat Forrest in het begin speelt... Ze lieten hem ook heel vaak een zin voor zeggen zodat Tom Hanks een idee had hoe hij het moest zeggen als echte 'forrest' zijnde :) Kheb hem pas één keer gezien, maar heb daarom nou ook al een week 'niet vergeten de video te programmeren!' in m'n hoofd zitten :D |
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik ga hem nu zeker wel kijken (of opnemen)
|
Citaat:
|
Ik vind het een erg sterke film, laat ik dat voorop stellen, maar tijdens de oscars is hij echt zwaar overgewaardeerd! pulp fiction en the shawshank redemption zijn echt wel beter als forrest gump!
|
Citaat:
|
Ik ben hem nu veel de derde keer aan het kijken. Hij is wel tof :)
Er zit ook zo'n lieve boodschap in, echt iets van Loeka, de onnozelaar (een personage uit een boek van Konsalik). Schitterende film. :) |
Ik dacht altijd dat die film een beetje saai was, maar ik vond hem echt superleuk!!
|
Ik weet niet waarom, maar ik dacht altijd dat het net zoiets zou zijn als Mister Bean ofzo :o . Vandaar dat ik hem bijna vandaag weer niet was gaan kijken. Gelukkig wel gedaan, Geweldig!!
|
Supervette Film!, tweede keer dat ik em zag, hij staat nu met the Shawshank redemption op een gedeelde eerste plaats (ofzow)
|
Grandioze film, heeft een snaar bij mij geraakt.
|
Ik vond hem niet zo fantastisch anders
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |