![]() |
verslaafd aan het worre?
heej luitjes
een vriend van mij die ik vorig jaar heb leren kennen die blowde wel eens dat vond ik nie echt errug want echt erger dan roken is het niet volgens mij, maar toen ik hem laatst weer sprak vertelde ie dat ie weles gebruikte hij beloofde me dat ie niet verslaafd zou raken, maar daar ben ik nu dus bang voor wat kan ik doen? veel liefs my baby |
Citaat:
mzzl |
Citaat:
|
je kan niet lichamelijk verslaafd aan wiet worden(dus geen afkickverschijnselen) maar wel geestelijk afhankelijk. smoke 1 a 2 keer per week en je kan egt niet geestelijk afhankelijk worden!
|
het gaat me nie om het blowen das nie zo errug maar het gaat me om die pillen of dat nie gevaarlijk is
liefs my baby |
Wat lul jij met je pillen
|
2002 ffs!!@!@!!
|
Ja sorry. Ik kon het ff niet laten daar op te reageren.
|
ach flikker maar op
|
Ga ff zielig doen ofzo.
|
Erg zinloos, zijn laatste post is uit 2003. Alsof hij dit ooit nog leest.
Kleine kans lijkt me. |
verdomme, kanker nou eens op met die ups!
|
Waar een mens wel niet gestressed om kan raken zeg...................... :cool:
|
nee, ik word alleen schijtziek van die kanker ups
|
Ok dat is hetzelfde maargoed.
|
Slotje!!!!!!!!! :d
|
Het zal vast heel grappig zijn om een topic uit 2002 te uppen maar je moet even niet vergeten dat het ten eerste volkomen zinloos is en ten tweede ook erg frustrerend is voor de mensen die hier al langer en vrij regelmatig komen om om de week een topic van 4 jaar geleden voorbij te zien komen. Je bent immers in de veronderstelling dat het een nieuw topic is en dus ga je de reacties zitten lezen. Als je dan halverwege tot de conclussie komt dat het topic al 4 jaar oud is en dat een keer per week ofzo dan wordt je dat toch een keer zat.
/mister wanabe forumbaas :rolleyes: :P |
ok
|
Citaat:
|
upper de pup.......gay
|
Citaat:
|
haha die kut ups hier
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |