Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   versieren.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=292584)

carlijn_tjuh 28-11-2002 21:50

versieren....

Hoe vind een jongen dat een meisje hun moet versieren, dus op wat voorn manier.......Het mag natuurlijk ook zijn; hoe versier JIJ een jongen. of alles andersom!

Rrr. 28-11-2002 21:56

ik ben lui.. laat mij maar versierd worden (y)

Toeter! 28-11-2002 22:12

Citaat:

YuckFou schreef:
laat mij maar versierd worden (y)
T zal eens niet.... :mad:

Poor Leno 28-11-2002 22:16

Ik ben geen kerstboom. Dus niet met een piek en ballen.

En, uh, ik haat sinterklaas.

Dusjcrib 28-11-2002 23:02

nou, ik ben verlegen, dus moet hij mij versieren.. Maar, het is niet zo dat ik geen intitiatief toon, ik ben dan wel duidelijk in of ik interesse terug heb of neit enzow.. Ik ben niet passief ofzo, maar hij moet de eerste stap zetten omdat ik het gewoonweg niet durf.

Dus ja, ik vind neit echt iets van een jongen versieren, want ik doe het niet echt heel erg.. geloof ik

Lethalis 28-11-2002 23:09

Overrompel mij. Lach naar me, sleur me de dansvloer op, laat me voor lul staan en accepteer mij, ook al kan ik niet dansen en ben ik een stumper die geen idee heeft wat te doen met vrouwen (en zich dus terughoudend gedraagt).

Oftewel: geef me het idee dat je mij echt leuk vindt. Ik volg wel [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Alicia Silverstone 29-11-2002 12:16

Citaat:

******** schreef:
Overrompel mij. Lach naar me, sleur me de dansvloer op, laat me voor lul staan en accepteer mij, ook al kan ik niet dansen en ben ik een stumper die geen idee heeft wat te doen met vrouwen (en zich dus terughoudend gedraagt).

Oftewel: geef me het idee dat je mij echt leuk vindt. Ik volg wel [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

:eek: :D

...http://www.smilies.nl/devil/azdevil.gif...

Methuselah 29-11-2002 12:47

*is vorig jaar met oud en nieuw letterlijk versierd door 'n meisje* :o

ik was al stapel op der, maar toen nog meer :o

jammer genoeg had ze al 'n vriend :(

Dotcom 29-11-2002 14:43

Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.

Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?"

Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r.

Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen.

Daarna spreek je af of ze een keer komt eten.

spacegirl 29-11-2002 14:55

ik versier niemand, ik laat me versieren.

Lethalis 29-11-2002 14:57

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
...http://www.smilies.nl/devil/azdevil.gif...
:d

kHebTrekInWatLekkers 29-11-2002 15:41

Ik voel er weinig voor om rondjes om iemand te rennen....

*supahgirlie* 29-11-2002 16:09

ik laat me meestal versieren..maar een jongen zelf versieren isz ook best wel errug leuk :D
wat ik welles doe isz dat als er een podium is in een disco, er op gaan staan dansen...dan lekker veel oogcontact met leuke jongens zien te krijgen...en als je dan weer op de dansvloer staat te dansen dan komt er meestal wel een lekkerding bij je staan dansen...en dan moet je em heel lieff aan gaan kijken enzow ;) en jah..de rest volgt vanzelf wel :D :o

SugarBox 29-11-2002 16:11

Ik LAAT me versieren. Gewoon bij een feest met iemand dansen, oogcontact maken en dan praten ofzo.. En dan meer.

Alicia Silverstone 29-11-2002 17:15

Citaat:

SugarBox schreef:
Ik LAAT me versieren.

DEChengst 29-11-2002 17:49

Ik wacht af, op dingen die niet komen gaan :p

Missy1234567890 29-11-2002 18:18

Citaat:

Desecrator schreef:
Ik wacht af, op dingen die niet komen gaan :p
*herkenbaar*

Of ze kwamen (1x) maar duurden niet lang :( :(

Another Way 29-11-2002 18:31

Het maakt mij geen flikker uit hoe iemand dat doet :D

Helaas is de kans dat een meid mij wil versieren is dicht bij 0

luckyleo 29-11-2002 18:55

Beetje interesse tonen is voldoende

Dotcom 30-11-2002 05:54

Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.

Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?"

Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r.

Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen.

Herrie 30-11-2002 08:27

Citaat:

Dotcom schreef:
Een heel verhaal
Volgens mij schreef je gisteren precies hetzelfde :rolleyes:

Lindansje 30-11-2002 12:07

Citaat:

Herrie schreef:
Volgens mij schreef je gisteren precies hetzelfde :rolleyes:
:D

kHebTrekInWatLekkers 30-11-2002 12:20

Citaat:

Dotcom schreef:

Heb jij dat in een Worddocument staan ofzoo?

Lindansje 30-11-2002 14:20

Citaat:

benchMarc schreef:
Hij copy/past gewoon z'n tekst die ie al es had neergedumpt ergens. Is dat zo raar :?
Wel als die tekst dan twee keer in hetzelfde topic komt te staan :D

luckyleo 30-11-2002 16:39

Citaat:

Dotcom schreef:

player zeker? :D

Kleine Tulp 30-11-2002 18:50

ik zie wel. Tis niet zo dat ik iemand zie die ik dan expres ga versieren, maar ik kom gewoon per ongeluk met iemand in gesprek ofzo.

parapluutje 30-11-2002 19:57

Sjah... ik schijn vrij onbewust mensen t versieren :confused: hebbikt zelf nog nie eens door... gaan mensen er tog wat 8er zoeken. jongens dus.. ennik ben nog wel lesbisch :D

Haahahaha, en jah ZELF versierd worden?? Ik heb dat dus nooit door.. jah SLIGHTLY naïef.. i know :o

xXxXx Plu

marlies 30-11-2002 23:40

Citaat:

******** schreef:

lievelig :)

Dotcom 30-11-2002 23:47

Ik heb het bericht idd gecopy/paste uit hetzelfde topic, omdat ik dacht dat niemand het gelezen had.

scara 01-12-2002 16:33

Citaat:

parapluutje schreef:
.. ennik ben nog wel lesbisch :D

is dat een nieuwe mode, lesbisch zijn?

japie 01-12-2002 18:59

Citaat:

Smells Like Nirvana schreef:
Ik ben geen kerstboom. Dus niet met een piek en ballen.

Heh, wat jammer nou, heb ik net dozen vol met kerstballen gekocht....:p:p:D:D

En slingers, doe je het daarvoor??? ;):p

japie 01-12-2002 19:00

Citaat:

Dotcom schreef:
Ik heb het bericht idd gecopy/paste uit hetzelfde topic, omdat ik dacht dat niemand het gelezen had.
Okeej. Ik heb het nu twee keer gelezen, wat moet ik nu doen?

:)

japie 01-12-2002 19:07

Citaat:

YuckFou schreef:
ik ben lui.. laat mij maar versierd worden
Citaat:

spacegirl ik versier niemand, ik laat me versieren.
Ben ik toch niet de enige :)

Citaat:

benchMarc schreef:
Goh.. mensen zoals jij maken het verschil! Ondertussen emanciperen als een gek, maar als 't erop aan komt het toch maar ouderwets houden he
Daarom laat ik mij ook versieren...:):p

miss_loves_you 04-12-2002 14:49

lat het de ander doen alleen beetje laten merken dat je hem wel ziet zitten meer niet

Wes 04-12-2002 19:45

Citaat:

******** schreef:

ghgh, sounds familiar :) Tis een manier jah, ook bij mij. Tis me eens overkomen dat ik werd opgebeld op me werk door een meisje, kende d'r nauwlijks, maar zeker weten dat je verrast bent als je t niet dagelijks meemaakt.

frotje 04-12-2002 19:51

lekker spontaan zijn

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.