![]() |
versieren....
Hoe vind een jongen dat een meisje hun moet versieren, dus op wat voorn manier.......Het mag natuurlijk ook zijn; hoe versier JIJ een jongen. of alles andersom!
|
ik ben lui.. laat mij maar versierd worden (y)
|
Citaat:
|
Ik ben geen kerstboom. Dus niet met een piek en ballen.
En, uh, ik haat sinterklaas. |
nou, ik ben verlegen, dus moet hij mij versieren.. Maar, het is niet zo dat ik geen intitiatief toon, ik ben dan wel duidelijk in of ik interesse terug heb of neit enzow.. Ik ben niet passief ofzo, maar hij moet de eerste stap zetten omdat ik het gewoonweg niet durf.
Dus ja, ik vind neit echt iets van een jongen versieren, want ik doe het niet echt heel erg.. geloof ik |
Overrompel mij. Lach naar me, sleur me de dansvloer op, laat me voor lul staan en accepteer mij, ook al kan ik niet dansen en ben ik een stumper die geen idee heeft wat te doen met vrouwen (en zich dus terughoudend gedraagt).
Oftewel: geef me het idee dat je mij echt leuk vindt. Ik volg wel [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img] |
Citaat:
...http://www.smilies.nl/devil/azdevil.gif... |
*is vorig jaar met oud en nieuw letterlijk versierd door 'n meisje* :o
ik was al stapel op der, maar toen nog meer :o jammer genoeg had ze al 'n vriend :( |
Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.
Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?" Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r. Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen. Daarna spreek je af of ze een keer komt eten. |
ik versier niemand, ik laat me versieren.
|
Citaat:
|
Ik voel er weinig voor om rondjes om iemand te rennen....
|
ik laat me meestal versieren..maar een jongen zelf versieren isz ook best wel errug leuk :D
wat ik welles doe isz dat als er een podium is in een disco, er op gaan staan dansen...dan lekker veel oogcontact met leuke jongens zien te krijgen...en als je dan weer op de dansvloer staat te dansen dan komt er meestal wel een lekkerding bij je staan dansen...en dan moet je em heel lieff aan gaan kijken enzow ;) en jah..de rest volgt vanzelf wel :D :o |
Ik LAAT me versieren. Gewoon bij een feest met iemand dansen, oogcontact maken en dan praten ofzo.. En dan meer.
|
Citaat:
|
Ik wacht af, op dingen die niet komen gaan :p
|
Citaat:
Of ze kwamen (1x) maar duurden niet lang :( :( |
Het maakt mij geen flikker uit hoe iemand dat doet :D
Helaas is de kans dat een meid mij wil versieren is dicht bij 0 |
Beetje interesse tonen is voldoende
|
Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.
Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?" Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r. Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen. Daarna spreek je af of ze een keer komt eten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij dat in een Worddocument staan ofzoo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie wel. Tis niet zo dat ik iemand zie die ik dan expres ga versieren, maar ik kom gewoon per ongeluk met iemand in gesprek ofzo.
|
Sjah... ik schijn vrij onbewust mensen t versieren :confused: hebbikt zelf nog nie eens door... gaan mensen er tog wat 8er zoeken. jongens dus.. ennik ben nog wel lesbisch :D
Haahahaha, en jah ZELF versierd worden?? Ik heb dat dus nooit door.. jah SLIGHTLY naïef.. i know :o xXxXx Plu |
Citaat:
|
Ik heb het bericht idd gecopy/paste uit hetzelfde topic, omdat ik dacht dat niemand het gelezen had.
|
Citaat:
|
Citaat:
En slingers, doe je het daarvoor??? ;):p |
Citaat:
:) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
lat het de ander doen alleen beetje laten merken dat je hem wel ziet zitten meer niet
|
Citaat:
|
lekker spontaan zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |