![]() |
studs-armband/ketting enz.
Wat is de betekenis daarvan precies?
|
Ik geloof niet dat er een directe, diepere betekenis achter zit. Het is volgens mij gewoon een sieraad, net als ieder ander. Ik vind het trouwens niet mooi, ik ben namelijk ook Stoer zonder Studs :)
|
Ach, sommige puberale mensen dragen het voornamelijk om stoer te zijn :)
Pyramids riemen zie je trouwens wel veel vaker, die vind ik wel leuk. |
geen betekenis,
gewoon een sieraad.. |
zit geen betekenis aan nee.
|
waarom zou het een betekenis moeten hebben
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
ah, dus jij bent dus ook een puberaal figuur die denkt dat het stoer is.. want je doet het zelf ook |
Uhm, volgens mij zit er geen achterliggende gedachte achter.
En ik vind het lelijk. |
Citaat:
enig idee wat SOMMIGE betekent?? |
Citaat:
|
ik vind ze meestal niet zo mooi. maar als de bandjes gekleurd zijn vind ik ze soms nog wel aardig. en bij sommige mensen staat 1 armbandje wel leuk. die kettingen vind ik echt afschuwelijk, en die neppe glow in de dark dingen ook.
volgens mij betekent het niks. mensen dragen het misschien gewoon omdat ze het mooi vinden? of om er bij te horen |
Wel leukig, maar ik vind niet alles mooi.
Van die gewone zwarte met lange spikes ( 1 rij, niet meer !) vind ik wel mooi, glitter-polsbandjes met conicals, of rubber neon blacklight-bandjes vind ik wel koel :) |
Het is bij ons hierzo echt van: hoe meer spikesbandje hoe hoger je alto gehalte! Het is echt een alto-statussymbool!
ik vind ze uber-lelijk trouwens! |
Ik weet wel dat als je een rode of een zwarte met ringen om je nek doet dat dat betekent dat je onderdanig in de sm wereld bent :D :D
|
ik heb er 1tje... 1 rij, met kleine conicals... kvind het wel leuk :) zolang het maar niet overdone is
|
ik vind die gekleurde plastic spikes trouwens ook wel geing
|
Citaat:
|
Citaat:
Wakker?:D |
Citaat:
:confused: uitroepteken? :confused: |
Citaat:
maar spikes kunnen nog steeds leuk zijn |
ik heb er ook 1 en vin ze wel gaav. heeft een blauwe :cool: en ik vin nie egt dat er een betekenis achter zit. gwoon dat je die dingen mooi vind misschien?? :rolleyes:
|
Citaat:
Neen dat vind ik helemaal niks. Spikes zijn wel okay maar ik draag dat spul zelf niet straks wordt ik voor alto aangezien ;) :D |
Citaat:
ow neej, ik ga toch zeker geen broek met wijde pijpen dragen, strax denken ze nog dat ik alto ben :rolleyes: . of een ander: ow neej, ik moet nu echt een broek met wijde pijpen hebben want dan hoor ik bij de echte alto's :rolleyes: . man trek toch een eker aan wat ej zelf leuk vind, of je er dan bij hoort of juis niet... :o |
Citaat:
jaja anders vat je het even verkeerd op ofzo........ |
Citaat:
|
whehe volgens mij doet eXo echt wel wattie zelf wil hoor :D
Ik vind het bij sommige mensen wel mooi staan, zou t zelf nie dragen. |
Citaat:
|
ik heb /had ze wel.. eerst droeg ik ze wel veel, maar nooit veel tegelijk. Nu draag ik heel soms nog een ketting met van die kleine spikes of een armband.. de rest is kwijt/kapot. maar ik heb er ook vaak geen zin meer in om ze te dragen, ben er een beetje op uitgekeken..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het moeilijk om mijzelf zonder deze hulpmiddelen duidelijk uit te drukken denk ik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |