![]() |
Space Cake is dat nou echt een kick?
offe valt het zwaar tegen??????
Het lijkt me echt zo master om het een x te proberen! Wie heeft het weleens gegeten? en hoe is het? |
je kan er anders behoorlijk van trippen
ben wel een paar keer helemaal van de wereld geweest, had ook vette hallucinaties en dat verwacht je eigenlijk niet meteen |
van spacecake wordje mellow. je kan hallucineren. is echt zwaar http://forum.scholieren.com/cool.gif om te doen
|
Citaat:
|
Hangt gewoon hoeveel je erin propt als je echt vaakt blowt prop gewoon 10 gram erin anders voel je geen fuck.
Als je niet vaak blowt en je propt er 5 of meer gram is de kans groot dat je gaat kotsen en dat je helemaal naar de tering gaat. |
Citaat:
|
Space cake is gewoon nou jah hoe zal ik het zeggen gewoon helemaal SPACE het is gewoon chill als je genoeg neemt om lachkick te krijgen en al die "vreemde dingen" te zien maar dat wist denk ik iedereen al je moet gewoon 0,5 gram per plak doen dus als je met 5 personen gaat eigenlijk 2,5 gram maar doe voor de zekerheid maar 3
|
Ik vind het eigenlijk maar heel saai ..
|
1 gram ben jij soms maf in je hoofd ervan geworden 4 a 5 gram krijg je in een zakje.
Als je naar de coffee shop gaat natuurlijk. |
Pas 1 X genomen. Had wel een retetovve avond!! maar dat was niet alleen van de speeskeek,, ik was namelijk vet lazaruszz dusz! Maar het werkte in ieder geval wel positief.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |