![]() |
Amerikaanse vlaggen.
Ik erger me de tering aan alle amerikaanse vlaggen op kleren. Wat is dat nou? Okee, als je met een ned. vlag op je schouder gaat lopen zouden mensen je aan kunnen zien voor nationalistische neonaz. Maar hoe zit het dan met die amerikaanse vlaggen?
PTTP |
groot gelijk.
ik zelf erger me vooral aan die rode sterren die overal opduiken. |
2 words,
Ralph Lauren :P |
|
Ieder zn meug. Ik vind het er nogal stom uitzien.
Oh jezus Jaap :D |
Ach,
dat is er ook maar snel ingebracht, om het Amerikanisme te vergroten. Er is denk ik niemand die werkelijk Amerika steunt, die dat op zijn kleding heeft. Het zit er meestal klein en onopvallend op. Ikzelf boycoy dat soort shit.:P |
Citaat:
|
Ik vind vlaggetjes sowieso niet mooi op kleding.
|
Citaat:
echt spuuglelijk |
Citaat:
|
Is nog niet zo lang geleden een topic over geweest, toch?!
|
Tja soms heeft het gewoon met het logo te maken he.. denk aan RL inderdaad, ik heb ook ergens nog wel zo'n wollen trui die iedereen heeft met heel groot de vlag en RL erop (nooit aan, maar niet om de vlag, meer om het logo zelf dat zo huge is) en met Riverwoods heb je ook een vlag.. tja zie er het probleem niet zo van in, tis maar een vlag verwerkt op kleding, denk ik verder echt niet bij na of ik het wel eens ben met dat land blabla.
|
ik vond datr jurkje van geri anders wel erg koel :o
|
ik heb een onderbroek met de britse en met amerikaanse vlag...waarom? omdat ik doop ben natuurlijk...
|
Hmm zo'n hele grote vlag op een trui ofzo vind ik niet erg mooi, maar dat is meer omdat ik niet van zo'n heel groot "merkje" hou, dan dat het een amerikaanse vlag is.
Maar ach, Ralph Lauren en Riverwood hebben ook kleine vlaggetjes in je nek, dat maakt me niet uit. |
Citaat:
De prijsvraag is (zo origineel mogelijk): "Wat is het verschil tussen MArilyn Manson en Christina Aguilera?" :D:D |
Ja dat heb je met die troep van polo en hill wigga als je van die zogenaamde jopie popie lelijke dingen mee loopt waar zo heel grooot staat ralf laurens.
Tis gewoon een lelijke vlag dan ziet de vlag van de Eoropese Unie zelfs beter uit. |
sorry, maar ik kots op amerika. Ik snap niet dat mensen met de amerikaanse vlag op hun kleding willen rondlopen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Whaaaaa,jij lijkt op zo'n kindje uit zo'n Franse Film(ok ok,tis geen kindje,18 of zo:p) Yamakasi(niet lachen,was voor les Frans:p) *zwijmol* :p |
Citaat:
Maarja de amerikaanse vlag op kleren is wel ok zolang het maar niet té is. |
Citaat:
|
Soldaatjes :confused: heeft 't iets met glamour te maken??
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Voor zover de Amerikaanse identiteit:
http://adbusters.org/campaigns/flag/index.gif Zie http://www.adbusters.org |
*heeft altijd gedacht dat shell nederlands was*
*heeft dus verkeerd gedacht* :) |
*Kijkt naar voeten*
Oew, ik ben een mode-kutje, ik heb knie-sokken met een Amerikaanse vlag erop.. Ik vond deze wel lollig en ze waren afgeprijsd. Maar al die buiktopjes vind ik behoooorlijk iew :| |
Citaat:
|
tja een merk wat de vlag van een bepaald land in het merkje heeft gedingest vink wel wat anders dan iets kopen met kei groot een vlag er op.. dat vink echt bleh... en zeker alst de amerikaanse is bleh..
|
Citaat:
Shell is een Nederlands-Britse onderneming...Bovendien is Adidas een Duitse onderneming. Vlaggetje klopt niet helemaal ;) |
Citaat:
|
en amerika\'s houding tov de rest van de wereld is ronduit arrogant en belachelijk, dus ik vind amerikaanse vlaggen op kleding en andere dingen vreselijk. ik snap niet dat er mensen zijn die daarmee rond willen lopen.
|
die vlaggen zijn idd lelijk.. en dat voor een fout land :-/
gne gne.. omg.. ik hep een amerikaanse vlag in m'n avatar... ooh wat fout! :P:P:P:P:P |
ik loop doordeweeks met een nederlands vlaggetje op mun schouder :D ....ik hoor er nooit wat van :p
|
Als mensen er nou 'ns geen achterliggende gedachte achter willen zien.. Want opzich zijn streepjes en sterretjes best geil, hoor (y) Maar ik vind het een beetje.. hmmm.. hoe ga ik dit uitdrukken :D Een klein vlaggetje van steentjes op zo'n vliegtuigstoelklikriem die verder gewoon zwart is vind ik kunnen.. knie-kousen ook nog wel. Maar verder.. vind ik het niet mooi. Ook vooral omdat je het te vaak ziet..
|
Citaat:
sorry :o :D |
bwuh lelijke vlag (n)
|
Waarom zou je je druk maken over een vlag op kleding van een ander?!
|
De Amerikaanse vlag was tot mode-item gebombardeerd en nu worden het gewoon de vlaggen van alk land. Net als ooit trolletjes in waren.
|
Ik vind de Amerikaanse vlag niet lelijk, net zoals ik ook geen 'hekel aan dat land heb' zoals de meerderheid dat schijnt te hebben. Maar om het op m'n kleding te dragen vind ik het niet mooi.
|
een vlaggetje op je reet vink wel weer stijlvol :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik vind het belachelijk, amerika is alles waar ik tegen ben!
Oorlog, Kapitalisme, Grootschalige vleesconsumptie... ga zo maar door! |
Citaat:
Bevalt je nieuwe pandje nog een beetje trouwens? |
Citaat:
|
Alle vlaggen zijn fout.
|
Citaat:
Op zich kan ik het wel begrijpen, er zijn mensen die de Amerikaanse vlag gewoon mooi vinden of om wat voor andere reden dan ook zich aangetrokken voelen tot Amerikaanse kleding of Amerika an sich. Daar hoor ik niet bij. Ik zou sowieso nooit met een vlag op m'n kleren willen lopen. Ik haat landgebondenheid. |
toch vreemd dat zoveel punks met een engels vlaggetje rondhopt...dezelfde oorlog, hetzelfde kapitalisme, zelfde vleesindustrie, alleen de sex pistols :rolleyes:
|
Citaat:
ik vlag geregeld. nationalistische vlaggen zijn alleen niet echt je van het.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |