![]() |
Meest gewilde game
Naar welke game(s) kijk jij het meeste uit in het komende jaar? Voor mij zijn dat zekerweten de Gamecube titels RE0, Zelda en Metroid. Ook de titel Fable op de Xbox lijkt me erg stoer :D.
|
MOO3
nog paar daagjes :) en Vice City voor PC, als die komt |
Gta VC voor de PC natuurlijk!
- Courage |
Hitman 3: Instinct Killer :p
|
Vooral naar de nieuwe Zelda ('s). 'k zou Project Ego (Xbox) ook wel willen hebben..
|
thief 3 en homeworld 2
|
C&C: Generals en Homeworld 2
|
:) wist niet dat hier zoveel Homeworld fans rondliepen...
Ik kom zelf nog steeds in #homeworld op austnet, en op de forums van relic :) |
ik speel vrij vaak homeworld: cataclysm online via de interne optie voor multiplayer.
Mijn naam is daar MAD_HansOlo groetjes |
generals
|
Citaat:
|
vice city en splinter cell :p
|
het was Vice City, maar die heb ik nu sinds gisteren..nu is het wachten op Starcraft: Ghost.
|
Weet hier iemand of splinter cell ook voor de PC zal gaan releasen? Zoja.. Wanneer. Ik heb flinke previews van het spel gezien op Xbox en het spel ziet er Top uit.
- Courage |
Metroid Prime en Zelda Wand(?) of the Wind NGC! Of anders wel Unreal 2...
|
euhm..
fifa 2514 counterstrike versie 9.7.6.9 enz :D |
WoW... maar volgend jaar zit er Blizzard kennende niet in...
|
Utopia (hmm.. eigelijk is 't leven soms ook een spelletje ;))
|
Civilization III play the world, maar ja die is er al :D
|
Citaat:
|
Ik vond eerlijk gezegd Project Ego een betere naam, en HL 9.9.9.9, want dan kunnen ze geen updates meer brengen, en kunnen ze eens met HL 2 beginnen (of 9.9.9.9.1 maken :))
|
Zelda en als hij koment jaar uitkomt FF voor de gamecube
Golden Sun: The lost Age. (GBA) |
GC: Legend of Zelda
PC: C&C Generals XBOX: Perfect Dark / Halo 2 :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het spel komt idd uit voor de PC heb al paar previews van 't spel gezien. Enige wat ik weet is dat de Splinter Cell Demo half december te vinden is op I-net. ( officiele site ) En de hele game in februari ( Nederland ) in de winkel zal liggen. Minimum systeem eisen zijn ( in mijn ogen ) nog niet bekend. - Courage |
als je niet verder komt dan dat server gedoe moet je gewoon ff paar minuten wachten, ben je geregistreerd bij ubi.com?
|
Citaat:
- Courage |
Citaat:
en dan links boven op log in klikken :) |
Metroid Prime
|
The Legend of Zelda: The Wind Waker (GC)
Golden Sun: The Lost Age (GBA) Wil ook wel de "nieuwe" Zelda voor de GBA, maar ik zou niet van de multiplayer kunnen genieten. ;____; *kent geen mensen in de buurt met een GBA* |
World of Warcraft, maar dat duurt nog zooooooo lang!
|
colin mcrae rally 3 (pc)
gta : vice city (pc) en verder eigelijk niks!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |